Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pisin aika, jonka tiedät jonkun olleen poissa töistä lasten saamisen takia?

Vierailija
12.10.2010 |

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon ollut nyt kohta melkeen 20 vuotta kotona (vuorotellen äitiyslomalla/hoitovapaalla/äitiyslomalla/hoitovapaalla jne.)

Nyt tosin olen lähdössä sitten töihin kun kuopuskin täyttää pian sen 3 v:)

Vierailija
2/6 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon ollut nyt kohta melkeen 20 vuotta kotona (vuorotellen äitiyslomalla/hoitovapaalla/äitiyslomalla/hoitovapaalla jne.)

Nyt tosin olen lähdössä sitten töihin kun kuopuskin täyttää pian sen 3 v:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollut kotona 18 vuotta. Lapset 18-, 15- ja 9-vuotiaita. Ei ole oikeasti aikeissa aloittaa töitä. Kunhan puhelee.

Kaverini äiti oli kotona noin 35 vuotta. Sitten tuli avioero ja joutui työkkärin kurssien kautta työelämään. Nuorin lapsi oli tuolloin 15-vuotias.

Vierailija
4/6 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi vanha rouva pohjanmaalta on nyt 87 v.Eikä ole koskaan ollut kodin ulkopuolella töissä.Tietty tollanen perustuu siihen et on ollut hyvä mies ja kunnollinen isä lapsille.Ei sitä nykypäivänä uskaltais jäädä noin luottavaisena toisen "armon" varaan.J

Vierailija
5/6 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon ollut nyt kohta melkeen 20 vuotta kotona (vuorotellen äitiyslomalla/hoitovapaalla/äitiyslomalla/hoitovapaalla jne.) Nyt tosin olen lähdössä sitten töihin kun kuopuskin täyttää pian sen 3 v:)

oot julkisella puolella töissä.

Vierailija
6/6 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhaan hyvään aikaan mies elätti perheen ja jättä puolisolle kuollessaan sen verran omaisuutta, että ei ole tarvetta mennä töihin. Työkaveri oli 8 vuotta poissa ja kun tuli töihin, valittiin esimieheksi. Nyt on ollut vakanssillaan 5 kk ajan ja ollut siitä ajasta 18 päivää töissä. Muuten on lapset sairaana tai itse kipeänä. Palkka juoksee...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme viisi