Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lapset saivat valita joululahjan: Egypti all inclusive joulun tietämissä vai miniläppärit.

Vierailija
09.10.2010 |

Arvaatkaapa kumpi vei voiton?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
09.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi joku pikkulapsi haluaisi egyptiin?? Mäkään en haluais.Tai ylipäänsä mihinkään etelän maahan.Mitä ihmettä ne tekee siellä.Roikkuu päivät jossain hotellin uima-altaalla vai???

Vierailija
22/33 |
09.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä 4-vuotiaskin ottaisi ennemmin läppärin. Egypti kun on niiin last season.

Kyllä Egyptin ne uudet lomakeskukset on kaukana siitä!!! Ja minä teen työtäni matkailun parissa ja tämän tiedän. ap

Siis etkö ymmärtänyt ironiaa? :D

Sano ap, että olet porvoosta sano, please! Eihän tuollaisia vanhempia kuin sinä ole?

Ei mulle tuossa ollut mitään ironiaa, mä oonki pohojanmaalta..

ap

Eli normi 4-vuotias on kykenevä dissaamaan Egyptiä matkakohteena, koska tietää sen olevan "last season" ?

ap

*huutonaurua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
09.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi joku pikkulapsi haluaisi egyptiin?? Mäkään en haluais.Tai ylipäänsä mihinkään etelän maahan.Mitä ihmettä ne tekee siellä.Roikkuu päivät jossain hotellin uima-altaalla vai???

yleensä matkasta. Ja meillä käydään paljon etelässä ja lapset tykkää. Eivät ole enää ihan pienen pieniä... ap

Vierailija
24/33 |
09.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä toivotaan.

Lapset esittävät toiveitaan, vaikka joulupukkiin eivät uskokaan.

Omasta mielestäni lahjojen saannissa mukavaa on se, ettei etukäteen tiedä, mitä saa.

Vierailija
25/33 |
09.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja toinen läppärin?

Vierailija
26/33 |
09.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tarkennuksena äskeiseen, ei vanhemmat vaan minä ja lasten isäpuoli. Lapset lomailevat silloin isällään. ap

Ok. Nyt ymmärrän. Sinä yrität näillä ihme lahjoilla hyvittää jotakin lapsillesi (antamasi ajan vähyyttä?), teillä on uusioperhe! Vink: ei ne lapset tarvii tommoisia hifistelyjä joulupukilta, vähempikin riittää.

Jos antaa lapsille vaihtoehdot että mitä haluavat joululahjaksi niin se on sitten jotain hyvittelyä?

Eikö teillä jouluna ole tapana antaa lahjoja? Vai olisiko niin että teillä ei olisi varaa tuollaisiin lahjoihin...? ;D

Ei meilläkään, mutta en silti näe että jos olisi niin yrittäisin sillä korvata lapsilleni jotain uusioperhettä tmv. Meillä ei tosin ole sitäkään.

En siis ole ap.

Vierailija
27/33 |
09.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja toinen läppärin?

tilanteessa. ap, tää nyt oli tällainen heitto, en tiedä vielä kuka saa ja mitä vai saako kukaan mitään...ap

Vierailija
28/33 |
09.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tarkennuksena äskeiseen, ei vanhemmat vaan minä ja lasten isäpuoli. Lapset lomailevat silloin isällään. ap

Ok. Nyt ymmärrän. Sinä yrität näillä ihme lahjoilla hyvittää jotakin lapsillesi (antamasi ajan vähyyttä?), teillä on uusioperhe! Vink: ei ne lapset tarvii tommoisia hifistelyjä joulupukilta, vähempikin riittää.

Jos antaa lapsille vaihtoehdot että mitä haluavat joululahjaksi niin se on sitten jotain hyvittelyä?

Eikö teillä jouluna ole tapana antaa lahjoja? Vai olisiko niin että teillä ei olisi varaa tuollaisiin lahjoihin...? ;D

Ei meilläkään, mutta en silti näe että jos olisi niin yrittäisin sillä korvata lapsilleni jotain uusioperhettä tmv. Meillä ei tosin ole sitäkään.

En siis ole ap.

katkeria, joka asiasta eri mieltä olevia...ap

Vierailija
29/33 |
09.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoi, että valitsisi mieluummin miniläppärin kuin matkan Egyptiin. Kun sitten kysyin Kreikkaan, vai Miniläppärin, sanoi, että sinne Kreikkaan (missä on aiemmin käynytkin) Ilahduin:)

yllättynyt, kun eivät tosiaan ole yhtään tietokone-tyyppejä :) Maailma muuttuu näköjään... ap

ja on kyllä tietokoneista innostunut, ja puhunutkin omasta miniläppäristä. Siksi ilahduin.

Mutta meille ei kahta tietokonetta tarvetta, kun meitäkään ei ole kuin kaksi.

Vierailija
30/33 |
09.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En siis ole ap.

Kiitos puolustuspuheesta! Mä nään punaista, kun täällä on tuollaisia katkeria, joka asiasta eri mieltä olevia...ap

Vink: ettei vaan punaisen näkeminen liittyisi siihen, että tämä liippasi läheltä totuutta ;)

Vierailija
31/33 |
09.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vink: ettei vaan punaisen näkeminen liittyisi siihen, että tämä liippasi läheltä totuutta ;)

[/quote]

alkaa keksimään sellaisia aloituksia, jotka ei ärsytä :) Mun ei tarvi hyvittää mitään! ap

Vierailija
32/33 |
09.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

päättää yhtään mistään?

Aiemminkin huomannut samanlaista hyökkäystä jos lapset saavat itse päättää(ja huom nyt sentään vain valittiin kahdesta vanhempien jo ennaltapäättämistä asioista).

Ja kyllä meillä lapset saavat itse päättää hyvinkin monista asiosta.

Vierailija
33/33 |
09.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

valita ihan mitä tahansa, mutta lapsille itseasiassa on hyväkin antaa vaihtoehtoja monissa asioissa... Ja mielestäni tuo on hyvä valinta,kun ei sen kummemmin enää joulupukkia odoteta. ap