Lapset saivat valita joululahjan: Egypti all inclusive joulun tietämissä vai miniläppärit.
Kommentit (33)
kuopuksesta en ole varma.
Teillä ottivat läppärit?
minkä ikäiset lapset ?
meillä 6v valtsi matkan
erittäin innokkaita matkustajia ja TOSI vähän koneella viihtyviä.... Mutta sitten olis helppo ostaa jatkossa koneeseen liittyviä asioita, mp3, cd-levyjä, kuulokkeet, muistitikut jne...ap
Päättääkö lapset teidän perheessä ulkomaanmatkoistakin? o_O
meillä 4-vuotiaskin ottaisi ennemmin läppärin. Egypti kun on niiin last season.
Meillä lapset eivät valitettavasti päätä oikein mistään... ap
Ei vaan lahjoistaan.
Siis lähtiskö ne lapset keskenään sinne Egyptiin?
minä teen työtäni matkailun parissa ja tämän tiedän. ap
Kyllä Egyptin ne uudet lomakeskukset on kaukana siitä!!! Ja minä teen työtäni matkailun parissa ja tämän tiedän. ap
Siis etkö ymmärtänyt ironiaa? :D
Sano ap, että olet porvoosta sano, please! Eihän tuollaisia vanhempia kuin sinä ole?
Ei vaan lahjoistaan.
lahjatoiveita, kun eivät usko enää joulupukkiin. Me vanhemmat siis mennään joka tapauksessa reissuun.... Ei jouluna kuitenkaan.
Ei vaan lahjoistaan.
Lapset lomailevat silloin isällään. ap
Kyllä Egyptin ne uudet lomakeskukset on kaukana siitä!!! Ja minä teen työtäni matkailun parissa ja tämän tiedän. ap
Sano ap, että olet porvoosta sano, please! Eihän tuollaisia vanhempia kuin sinä ole?
ap
Ja tarkennuksena äskeiseen, ei vanhemmat vaan minä ja lasten isäpuoli. Lapset lomailevat silloin isällään. ap
Ok. Nyt ymmärrän. Sinä yrität näillä ihme lahjoilla hyvittää jotakin lapsillesi (antamasi ajan vähyyttä?), teillä on uusioperhe!
Vink: ei ne lapset tarvii tommoisia hifistelyjä joulupukilta, vähempikin riittää.
Sanoi, että valitsisi mieluummin miniläppärin kuin matkan Egyptiin.
Kun sitten kysyin Kreikkaan, vai Miniläppärin, sanoi, että sinne Kreikkaan (missä on aiemmin käynytkin)
Ilahduin:)
Ja tarkennuksena äskeiseen, ei vanhemmat vaan minä ja lasten isäpuoli. Lapset lomailevat silloin isällään. ap
Ok. Nyt ymmärrän. Sinä yrität näillä ihme lahjoilla hyvittää jotakin lapsillesi (antamasi ajan vähyyttä?), teillä on uusioperhe!
Vink: ei ne lapset tarvii tommoisia hifistelyjä joulupukilta, vähempikin riittää.
hyvitä mitään, meillä on tosi hyvä perhe! ap
Ei mulle tuossa ollut mitään ironiaa, mä oonki pohojanmaalta..
ap
Eli normi 4-vuotias on kykenevä dissaamaan Egyptiä matkakohteena, koska tietää sen olevan "last season" ?
*huutonaurua.
Sanoi, että valitsisi mieluummin miniläppärin kuin matkan Egyptiin.
Kun sitten kysyin Kreikkaan, vai Miniläppärin, sanoi, että sinne Kreikkaan (missä on aiemmin käynytkin)
Ilahduin:)
yllättynyt, kun eivät tosiaan ole yhtään tietokone-tyyppejä :) Maailma muuttuu näköjään... ap
ei vielä yksi ihminen liikahtaisi etelään :) ap