Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

No johan on, lapsettomat työkaverit ottavat syyslomaa

Vierailija
08.10.2010 |

samaan aikaan kuin on kouluistakin lomaa. Sama ilmiö kun on ollut hiihtolomissa näköjään tullut näihinkin lomiin. Selittäkää mulle, kun en tajua, miksi juuri samaan aikaan?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
08.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoitamassa siskoni lapsia, kun oli vasta vaihtanut työtä. tai jos ne lomailee lapsellisten ystävien/sukulaisten kanssa?

Vierailija
2/6 |
08.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehka ne ei halua olla yksin toissa tekemassa lapsellisten duuneja? Tai sitten on vaan sattumaa, kaikki ei jaksa miettia muiden lomien aikoja ja tuskin lapsettomat edes tietaa koulujen lomista...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
08.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieleeni tulee useitakin vaihtoehtoja:

- lapseton ei tiedä, milloin syyslomat ja hiihtolomat ovat etenkin kun ne nykyään vaihtelevat jopa kouluittain eikä vain alueittain ja paikkakunnittain. En itsekään tiennyt että syysloma on täällä jo ensi viikolla, kun lapsemme on jo opiskelija.

- lapsettoman matkaseuralla saattaa olla lapsia. Lapsettomatkin kaipaavat usein matkaseuraa ja lähtevät mielellään esim. sisarusten perheiden kanssa lomille.

- lapsettoman puoliso saattaa olla opettaja.

Keksi itse lisää, ellet tosiaan halua kysyä.

Vierailija
4/6 |
08.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse just harmittelen, kun lapsi meni kouluun niin pitää kaikki lomat pitää just ruuhaka-aikaan. Ei voi enää esim. lähteä kesälomareissuun ulkomaille elo-syykuun vaihteessa, kun etelän lämpötilat viilenee meille sopiviksi ja matkat halpenee.

Vierailija
5/6 |
08.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. matkatkin paljon halvempia noiden viikkojen ulkopuolella.

Meillä onneksi ei tuota ongelmaa olekaan, koska lapsettomat itse tarjoutuvat ottamaan lomansa niin, että lapselliset saavat viettää omansa lasten kanssa.

Vierailija
6/6 |
08.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun itselläni ei ollut kouluikäisiä lapsia pidin tarkasti huolen etten vaan pilaa lomaani ajoittamalla sitä koulujen loma-aikaan.

Silloin kaikki on ryysikseen asti täynnä, matkatkin loppuunmyytyjä ja tuplahintaisia.

En ymmärrä miksi kukaan ehdoin tahdoin haluaisi lomailla koulujen loma-aikaan jos ei ole pakko.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yksi