Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Kuinka te hoiditte erotilanteessa omaisuuden jaon?
Kommentit (4)
Neljä vuotta nainen pitänyt lähes olellisimmat ja arvokkaimmat. Talven tullen kä-tuomari sitten jakaa lopullisesti.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
meillä jako on helppoa, kun molemmilla on omat asunnot irtaimistoineen ja avioehto. Siinä ei siirry mitään suuntaan eikä toiseen - ehkä jotain partavaahtoa tosin en haluu pitää.
molemmat oli etukäteen miettineet että mitä haluaisi pitää ja niistä sitten keskusteltiin avoimien kaappien äärellä. Aika hyvin meni jako, mutta joistain asioista piti vängätä. Muutoin minä pakkasin miehelle oman romppeensa, ei paljon tyyppiä näkynyt kotosalla...
Lopulta tuli ja haki kamansa ja valitsemansa (mun hyväksymänä) huonekalut.
Alue: Aihe vapaa
ja aletaan pakata "sä saat nämä teidän äidin häälahjaksi antamat kamalat Myrnat ja mä otan nämä mun siskon antamat muumimukit..." sama homma joka kaapilla, tietty antajan mukaan ei aina tarvi mennä... Lakanoista esim miehelle kelpaa ihan hyin ne sun opiskelijaboxiin Anttilasta ostamat, ja itse voit ottaa ne stockkalta haetut laatulakanat...
Kuitenkin kärsit tappion tietokoneden ja telkkarien yms.. jaossa, joten varmista että sä saat parhaat käyttötavarat.
Tai sitten otatte sahan, sakset ja kirveen ja panette kaikki tasan puoliksi.