Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Onko kodissasi oleva ruoka tehty suomessa, katso ja YLLÄTY

Vierailija
01.10.2010 |

silmälasit ja suurennuslasi käyttöön... ja raportoi tänne tuotteet nimellä.

Itse katsoin eilen ja olin todella YLLÄTTYNYT

Felixin kurkut tehty Turkissa

Vaasan leivät Virossa

Fazerin patongit ranskassa

(nyt olen töissä ja en muista tarkasti muuta)

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
01.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

valmistettu.

Vierailija
42/44 |
01.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisesta ruuasta ja sen hyvästä laadusta on tehty myytti, joka ei pidä paikkaansa lainkaan. Suomalainen ruoka on laatuunsa nähden aivan liian kallista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
01.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja onko joutsenmerkkiä tai suomenlippua paketissa. Kyllä saa kaupassa tarkkana olla jos vain kotimaista yrittää ostaa. Leivissä tosiaan on paljon jossakin muualla valmistettuja ja karkeissa. Samoin Raison riisit oli yhteen aikaan tehty Espanjassa. Myllyparhaan spagetit ja lasangelevyt on Italiasta. Sitä en sano, etteikö muualla valmistettu ruoka voisi olla suomalaista parempaa. Mutta tuttuus ratkaisee. Syön mieleuiten suomalaista ruokaa vielä kuitenkin.

Ethän vain ole tosissasi, ethän? Oikein Raision riisit :D

Itsekö siis aina varmistat että käyttämäsi RIISI on suomalaista? Mietipä hetki...

Ostan mieluummin Suomessa pakattua riisiä kuin Espanjassa. Sillä onhan se kuitenkin suomalaisen työn tukemista vaikka sulle sillä ei mitään merkitystä olisikaan.

Vierailija
44/44 |
01.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pyrin ostovaiheess ajo tutkimaan valmistusmaan. Pirkka- tuotteet on hyvin paljon valmistettu mualla kuin suomessa, joten pirkkaa ei meiltä kauheasti löydy.

Hmm.. vehnäjauhot ja muut jauhot ja ryynit on varmasti suomalaisia, samoin kaapista löytyvät maitotuotteet. Enpä jaksa alkaa luettelemaan, mutta tieodstan siis tämän, ja tarkistan maan ostohetkellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä viisi