Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

haalea "viivanpaikka" raskaustestissä

Vierailija
30.09.2010 |

Heipparallaa, kertokaas mielipiteitä/omia kokemuksia

Elikkäs tein pregcheck raskaustestin, johon tuli haaleaakin haaleampi viivanpaikka. Paikka erottuu kuitenkin selvästi muusta taustasta, mutta varsinaista väriä en siinä ole näkevinäni. Oon nyt kp 26/?? eli menkat vois olla vielä tulossa. Viime kierrolla menkat alko kp25. Ton testin jälkeen tuli ihan järkyttävä itkuraivarikohtaus, jollasta en oo koskaan aikasemmin saanu, tuntu et se ei lopu koskaan et kaikki pikkujutut saa vollottaa järkyttävästi. Kaivoin vielä kaks vanhempaa testiä ja vertasin niihin niin niissä ei vastaavaa viivanpaikkaa näy ollenkaan, testit ovat saman merkkisiä.

Onko joku saanut kunnon plussan tällasessa tilanteessa?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
30.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks kellää mielipiteitä/kokemuksia?

Vierailija
2/21 |
30.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

parin päivän päästä jo tummempi ollut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
30.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti on vain odotettava pari päivää, jos lykästää niin seuraavassa testissä näkyy jo selvästi väriä. :)

Vierailija
4/21 |
30.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos siinä viivaa yhtään näkyy niin todennäköisesti raskaana olet!

..tee kuitenkin testi uudelleen parin päivän päästä jos menkat ei ole alkaneet.

mulla ollut ainakin tosi haalea aluksi molemmilla lapsilla, mutta jos raskautta ei ole niin sit ei kyl testissäkään kerta kaikkiaan mitään näy.

vanhat kannattaa heittää pois, niihin ei kannata verrata, koska ne on jo vanhoja. mut sen verran tietty et jos ne on aiemmin ollut erilaisia niin todennäköisesti siis olet raskaana!

niin ja myös itkupotkuraivarisi puoltaa raskautta. onnea!:)

Vierailija
5/21 |
30.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se tulee vain jos testi on positiivinen.

Vierailija
6/21 |
30.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet raskaana :) Mulla kokemusta 3 raskaudesta.

ja kaikissa testeissä on näkynyt aluksi vain haalea viiva :)

Joten, kyllä, olet raskaana. kun teet jonkun päivän päästä uudelleen, on viiva luultavasti jo tumma.

Ei sitä viivaa näkyisi, jos et raskaana olisi.

Vierailija
7/21 |
30.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

viime raskaudessa, ja näyttihän tuo oikein jo ennen menkkojen alkua, vaikka huippuhaalea olikin...

Vierailija
8/21 |
30.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä kovasti toivosin että tää ois "oikee" tilanne. Sen verta on tässä on jo pettymyksiä takana. Valitettavaa on myös se että tämä voi edelleen olla väärä hälytys ja joudun oikeesti menemään lääkärin pakeille pyytämään ne clomit. Mulla on todettu jonkun sortin häiriötä ovulaatiossa .

Osaatko vielä kuvailla et millanen se sun viivas on sit ollu? oliko siinä väriä, vai oliko se todella väritön? Voi että ku tuosta jonkun kuvan ees sais, mutta aika epätoivosta se on... mutta kyllä tuo mieski sen näki ja vertas entisiin et niissä kuitenkin selkee ero oli.

Ja sit ku joku ihmettelee et miks oon noi vanhat säilyttäny, niin ne on jääny ihan vahingossa viime kierrosta. En oo muistanu niitä vaan nakata roskiin :D

Vierailija
9/21 |
30.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee parin päivän päästä uudelleen ja se on jo varmasti tummempi.

Onneksi olkoon.

Vierailija
10/21 |
30.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä tein tässä muutamia viikkoja sitten kans kyseisellä testillä ja useamman viikon sain haaleita viivoja.lopulta alkoi jo tuntua niin epätoivoiselta että kipasin apteekista sen viikkonäytöllisen testin.ja sekin oli positiivinen.olis melko huvittavaa testata,että joko melkein ensimmäisen kolmanneksen jälkeen saan sen tumman viivan

Vierailija
11/21 |
30.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ois niin mielenkiintosta tehä testiä jo huomenna, mut taidan koittaa malttaa itseni ja oottaa pari päivää. Kaapissa oottas myös yks viikkonäyttöinen testi, mut sitä jostain syystä säästelen, vaikka se antas varman vastauksen ni haluun saada jonkun pienen varmuuden ennen ku sillä lopullisen testin teen, elekää kysykö miks :D

Mullahan on tässä sit ovistesteillä testailua takana aika tiivis putki ja oon ihmetelly niissäki ku ne ei oo oikein lähteny vaalenemaan vaan niissäki näkyy suht tumma viiva... mut katellaan tässä käy...

Vierailija
12/21 |
30.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten mä toivon sulle plussaa! :) Itse kirjoitin pari päivää sitten "roskisplussasta", ja oma viivan paikkani oli tosiaan vain viivan paikka... Sieltähän ne alkoi taas. :( Mutta sitä suuremmalla syyllä sulla lykästää, kamalasti tsemppiä matkaan! :)

Vierailija
13/21 |
30.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä testillä sait tuon haamuplussan?

Vierailija
14/21 |
30.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kans ihan olematon viiva, mut kyllä se jotenki erottu siitä taustasta. Menkat aina ollu epäsäännölliset, joten en ees tiiä oliko ne myöhässä, testin tein koska tissit nii mahottoman kipeet. Samat fiilikset oli sillon mullaki, piti tehä monta testiä seuraavien päivien aikana että uskoin olevani raskaana, ja näyttää aina miehelle ett "mitä mieltä sä oot, onks tossa viiva vai ei?"..:)

Teithän testin heti aamulla? Jos tosi alussa raskaus ni ei tuu kyllä kummosta viivaa jos ei päivän ekapissasta tee..

Näin jälkeenpäin ymmärtää miks mulla se viiva nii olematon oli,testin tein ku viikot oli vasta 4+2, eli ihme että on mitään huomannu...

Mut usko pois, kyllä se ihan positiivista näyttää jos mitään viivaa havaittavissa. Minä oon sen verran monta negaa saanu että ei jätä kyllä arvailujen varaan.

Itkuraivokohtauksia oli mulla jo ennenku testiä tein, aattelin et jotai pmssää, mut eipäs ollukaa:)Pikkuasiat ne kyl vetää herkille näin raskaana.

Pregcheck oli minullakin testivälineenä, päivittäistavarakaupasta ostettu jokusella eurolla.

Onnittelen vasta sitten kun tulet varmistamaan tilanteen:)

Vierailija
15/21 |
30.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitokset taas vastauksesta. Ihana saada näinkin paljon mielipiteitä, itse suurta vastaustahan teiltä ei saa, koska kukaan muu ei sitä voi loppu peleissä varmistaa kun noi raskaustestit. Mutta kiitoksia kuitenkin kaikille tsemppaamisesta, tulee hieman tasapainoisempi olotila kun kuulee molempia versioita. Ei nouse ajatukset pilviin, eikä mieli laahaa maan tasossa. Hyvillä mielillä nyt tässä ollaan :)

Mullahan ovis oli kp 10, eli 16pv sitte eli aika tuorehan tuo plussa on jos se sellanen on. Lupaan tulla kertomaan lopputuloksen, kunhan saan varmuuden asialle et kuinka tässä käy.

Kuulen mielelläni vielä lisää kokemuksia/ajatuksia jos joku haluaa niitä vielä minulle & muille seurailijoille jakaa :)

Vierailija
16/21 |
30.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää unohtu laittaa tuohon edelliseen viestiin. Eli tein testin iltapäivällä joskus kolmen aikaan... eli ei ees paras mahdollinen aika ollu testaukseen.

Oispa aika helmee jos tästä syntys oikee plussa, äiti sais aikamoisen ilmoituksen synttäripäivänä :P

Vierailija
17/21 |
30.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuskin olet raskaana. Itse tein testin eilen ja viivan paikka näkyi testissä, mutta siinä ei ollut yhtään väriä. Joten tuskinpa olen itsekään raskaana, alkuviikosta kokeilen uudestaan.

Vierailija
18/21 |
02.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjua seuranneille. Tei tänä aamuna uuden testin, joka oli tyylipuhdas nega. Eli viivanpaikka oli vain viivanpaikka. Nyt vaan täytyy odotella tätiä saapuvaksi :(

Parempaa tähtäystä ensi kierrolla :)

Vierailija
19/21 |
02.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä uuteen kiertoon!

Vierailija
20/21 |
01.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraan tätä kuin suurtakin jatkojännäriä... :)

T. Se viivan paikan saanut (joka oli vaan viivan paikka...)