Kuinka usein käyt kampaajalla? Miehesi? Lapsesi?
Kommentit (18)
useammin. tyttö käynyt viimeksi tammikuussa ja poika noin kk välein.
En tajua ettei koskaan tai 7 vuoden välein. Mahtaa olla kauniit kampaukset.
Mä käyn 1-2 kertaa vuodessa
Mies käy kerran kahdessa kuukaudessa
Lapset ehkä kolmesti vuodessa.
äiti leikkaa latvoja pari, kolme kertaa vuodessa. Mies ajaa ite tukkansa pois. Aiemmin kävi kahen kuukauden välein. Kerran työn vuoksi ajoi päänsä kaljuksi kun oli kesällä haisevassa työssä. Haluaisin, että mies kasvattaisi tukan takaisin ja alkaisi käydä parturissa, mutta hän on niin pihi, ettei viitsi. No, mieheni pään muoto on kyllä aika oivallinen tähänkin tukkamalliin.
Molemmat pojat (2- ja 3-vuotiaat) käyvät mummin luona tukanleikkuussa aina tarvittaessa. Mummi on itseoppinut parturi, ja jälki ilmeisen hyvää, kun ihka oikea parturiserkkunikin luuli, että ammattilainen on ollut asialla. Käytäis tietysti tällä serkulla, mutta asuu siis tosi kaukana.
Joku ihmetteli, että mahtaa olla hienot kampaukset mulla, kun en koskaan käy kampaajalla. No, ei mulla tosiaan kampausta ookaan: puolipitkä tukka ponnarilla. Se on kätevää. Lukiossa mulla oli ihan poikatukkakin, mutta luonnostaan taipuisten hiusten kanssa se oli kyllä vikatikki. Mulla ei aika ja into riitä pelaamaan tukan kanssa joka ikinen aamu.
Lapset (poikia) noin parin-kolmen kk välein. Mies ajaa itse kaljuksi.
Lasten hiukset leikataan useimmiten itse; kampaajalla tai parturissa 1-2 kertaa vuodessa.
ja kyllä minäkin reilun kuukauden välein värjäytän tämän pitkän tukkani. tyveä värjäillään tarvittaessa kotikonsteinkin.
tyttärien pitkät hiukst leikataan pari kertaa vuodessa.
Mies ja poika käy 4-6 krt vuodessa, tyttö on käynyt eläessään kerran (täyttää 8v) ja totesin että eipä ihan heti tarvi mennä toista kertaa.
En tajua ettei koskaan tai 7 vuoden välein. Mahtaa olla kauniit kampaukset.
=D
itse käyn 2-3 kk välein (yleensä leikkaan tässä välissä otsatukan kertaalleen itse itseltäni), mies käy joka toinen kk eli n. 6 viikon välein. Lapsi ei käy koskaan, koska hänellä on pitkä tukka ja tasoitan latvat itse (suunnilleen 2 kk välein).
mä käyn noin 3kk välein. Ennen en käynyt ikinä kun oli pitkät hiukset, äiti/sisko vaan tasoitti latvoja. Nyt kun on lyhyet muotoonleikatut, niin pakko. Aika epäkuntoon kyllä aina päästän ennenku menen, piheyttäni. Värjäykset hoidan sentään itse.
Mies ei käy ikinä, ajan siltä itse koneella.
Poika 2,5v käy kans noin 3kk välein, aika epäsiisti alkaa jo olla silläkin aina ennenku vien.
poika 2-3 kertaa vuodessa (murkku, ei ihan lyhyt malli), tyttö (7v) viimeksi reilu 3 v. sitten, tasoitan itse latvoja välillä. Mies vaihtelevasti, en osaa sanoa tarkkaan.
minä käyn 6 viikon välein
mies liian harvoin, noin 2kk:n välein
lapset tarpeen mukaan, pari kertaa vuodessa
mies ja poika vetävät hiukset koneella itse
mies kolmen viikon välein, 7-v. poika noin neljän viikon välein ja 4-v tyttö noin kahdeksan viikon välein
Ja samalla kampaajalla käydään ;). Minulla on lyhyt tukka, miehellä ja pojalla myös. Tytöllä taas kerroksittain leikattu polkka.
mies ei koskaan, ajaa itse kaljunsa :D Lapsellakaan ei vielä tukkaa, alle vuoden ikäinen.
mun kaveri osaa leikata latvat. En pidä kerrostetuista hiuksista kun ne ei osaa leikata niitä oikein, aina liikaa kerrostavat! Löytyy siis paksu tukka multa, siksi olen kokeillut jo usemman kerran kerrosleikkausta, mutta ei ne osaa tehdä sellasta kivannäköistä mulle.