Sain juuri tietää, että minulla on toinenkin sisarus (luultavasti).
Tuntuu jotenkin oudolta. Äitini on ilmeisesti kauan sitten antanut vauvan adoptioon/vauvan isälle.
En uskalla kysyä äidiltä, onko koko homma edes totta. Äiti on mielenterveyspotilas ja saattaa vaan järkyttyä asiasta tai valehdella suuntaan tai toiseen.
Pitäisiköhän vaan unohtaa koko juttu? Asiasta kertonut ihminen ei paljon muuta tiennyt. Ainoastaan ajankohdan n. suurinpiirtein ja tapahtumapaikkakunnan. Mutta kun ko. asiasta on kertonut itse äitini, niin sitä ei tiedä, onko asia alun alkujaankin vain mielenterveyspotilaan juttuja. Toisaalta en usko, että valehtelisi tällaisesta asiasta.
Kommentit (6)
Haeppa maistraatista äitisi väestörekisteriote, käy kysymässä vaikka suomi24:n adoptiopalstalta mikä olisi hyvä veruke sen hakemiseen (en tiedä pitääkö sinne keksiä joku syy...). Siitä käy ilmi kaikki äitisi synnyttämät lapset.
Itse hain bioäitini väestörekisteriotteen jokunen aika sitten ja siitä selvisi, että minulla olisi velipuolia.
että juuri tämä asia on aiheuttanut äidille mielenterveysongelmia. Käsittääkseni hänelle sattui jotakin ikävää jo sitä ennenkin, ja hän järkyttyi jo silloin pahasti.
Miten näihin rekistereihin pääsee käsiksi? Homma tapahtunut vielä ulkomailla (jos sillä on merkitystä).
Ap
on asiakaspalvelu missä tilauksestasi tehdään äidistäsi väestorekisteriote, mistä selviää kaikki sellaiset synnytykset, jotka ovat tapahtuneet Suomessa - en tiedä, näkyykö ulkomailla tehdyt synnytykset otteessa. Missä maassa synnytys on tapahtunut?
Sinun kysyisin äidiltäsi asiasta, olisi helpompaa. Voihan hän toki valehdellakin. Aika monet bioäidit valehtelevat tällaisista asioista.
täytyy sulatella tätä vähän aikaa. :)
Saksassa tapahtui.
Ap
järkkyä juuri tämän sisaruksen salailun vuoksi?