Onko siis noloa kirjoitella AV:lla?
Itse olen kertonut kaikille kamuilleni, että luen ja kirjoittelen tälle palstalle. joskus myös provoilen...
Kommentit (48)
Jos jonkun jutun haluan jollekin kertoa, sanon että netistä luin. En ilkeä tunnustaa=))
ja nyt sun kaverit naureskelee sulle ja tulee kurkkimaan mitkä tekstit voisi olla sinun ja provoilee sulle takas. Harmi!
ja nyt sun kaverit naureskelee sulle ja tulee kurkkimaan mitkä tekstit voisi olla sinun ja provoilee sulle takas. Harmi!
provoilkoon takasin, ei haittaa :)
av:laisia (ainakin enemmän palstaileita) yhdistää tieto siitä, että on asioita joista ei ulkopuolisille puhuta. Yksi niistä on av.
Olisi noloa jossain lipsauttaa jotain, joka minut paljastaisi av-mammaksi ja joku toinen samanlainen myhäilee partaansa, että kappaskappas tiedän mitä teet vapaa-ajallasi..=)
ja sanotaan nolosti rehelliset mielipiteet tai valehdellaan nolosti että asiat olisikin paremmin kuin mitä on oikeasti. Täällä voi esittää nolosti ihan toista kuin onkaan. Lapsilukua voi nostaa tai vähentää, mikäli oikea luku nolottaa. Kaikki on ihan noloa ja on noloa kertoa että on täällä. Yhtä noloa kuin esim. Seiskalehden lukeminen.
mä ainakin kerron aina "kaikille" että käyn täällä, sanon että tämä on hullujen kotiäitien palsta jossa kaikki vittuilevat toisilleen eivätkä puhu mistään järkevästä koskaan. Ja että tämä on päässyt monesti lehteen noloilla tempauksillaan. Ja etten tiedä mikä mua vaivaa kun luen tätä palstaa melkein joka päivä.
oletteko paljastaneet tietävänne jutun lähteen?
Olisin jopa FB:ssa liittynyt av-ryhmään, jos sen nimeksi olisi tullut Av-mammat. Nyt siitä tuli joku "aihe vapaa - tule sinäkin mukaan" tms. Eli ei kerro asian ydintä riittävän itseironisesti.
Minusta teidän häpeilijöiden ongelma on se, että otatte itsenne ja muut palstalaiset liian vakavasti. Täällä käymisen myöntäminen olisi juuri parasta itselle nauramista! :)
Aika tyhjä saa elämä olla jos pitää täällä riekkua.. :D Tai siltä se tuntuu itsestä. Mutta joillekin kehtaan reilusti kertoa miten nolo av-mamma olen, toisille sanon vain "luin netistä". Joku vertasi hyvin seiskalehteen - sen tasoista kamaa tämä kuitenkin on.
Vaikka on täällä helmensäkin ja hyvätkin puolensa.
kuten nenän kaivaminen, tai onnettomuuksien uhrien katseleminen nenä kiinni autonikkunassa ohi ajaessa. Kaikki kieltää tekevänsä noita mutta tekee silti, salaa! Sama juttu av:n kanssa.
Ja pitää varoa ettei kirjoittele FACEBOOKKIIN samoja asioita kuin tänne ettei paljastu!
Täällä suurin osa vakipalstailijoista tuntuu olevan älyllisesti jälkeenjääneitä, joilla ei ole muuta elämää palstan lisäksi, ja jotka saavat käsittämätöntä hupia keksiessään toinen toistaan typerämpiä juttuja tänne.
Saahan täältä toisaalta aina takuunaurut näitä hörhöjuttuja lukiessa :P
kuten nenän kaivaminen, tai onnettomuuksien uhrien katseleminen nenä kiinni autonikkunassa ohi ajaessa. Kaikki kieltää tekevänsä noita mutta tekee silti, salaa! Sama juttu av:n kanssa.
Mä en voi katsoa onnettomuuksien uhreja, mulle tulee fyysisesti niin paha olo. Menen päinvastoin nopeasti kauemmaksi ja käännän pään pois näkymästä. Jos osuisin joskus ensimmäisenä onnettomuuspaikalle, niin olisin ihan kauhuissani, en varmaan pystyisi auttamaan ketään.
Kerron usein tuttaville tai vaikka äidilleni mistä täällä kirjoitellaan, millainen on nettiäitien ajattelumaailma, miten nykyään suhtaudutaan erilaisiin kasvatusasioihin, millaista huumoria viljellään. Miehelle luen ääneen juttuja, joille saa oikeasti nauraa.
Provoista en tykkää yhtään enkä kirjoita itse sellaisia tahallaan. En osallistu niihin. En tee keksittyjä tarinoita.
Kirjoitan tarkoituksell niin, että tekstini on tunnistettavaa. Ei ole mitään piiloteltavaa. Jollekin se voi olla jopa hauskaa, kun arvelee "paljastaneensa" täältä tutun ihmisen :))
mieheni tietää tästä, mutta muille en ole kertonut. Äidilleni joskus sanon, että luin jotain "vauvapalstalta" netistä, hän ei käytä nettiä, joten hänellä ei ole aavistústakaan, mikä tämä on.
mutta on henkilöitä, joille en kertoisi. Toisaalta - en kauhean paljon kerro tekemisistäni, kuin läheisimmille ja heiltä en nää mitää syytä salata edes esim. nettikäyttäytymistäni.
Joskus kävi tälläinen tilanne, että eräs hyvin tiedostava ( ja kaikin tavoin itseään muita parempana ) pitävä nainen alkoi kertomaan omana kokemuksenaan erästä asiaa, jonka MINÄ olin kirjoittanut tänne AV:lle...tämä sattuma nauratti mua aika tavalla, mutta en sanonut mitään...
Asia oli siis sellainen, joka liittyi kokemaani varsin kummalliseen tilanteeseen, joten sitä ei olisi kukaan voinut tietää, jos ei olisi lukenut tekstiäni täältä...
( Kyseessä ei siis ollut viesti aloitus, vaan olin kommentoinut jonkun toisen aloitusta muiden joukossa )
Kirjoitan ainoastaan älykkäitä ja tarkkaan harkittuja viestejä, joiden tarkoitus on jakaa tietoa ja viisautta niille nolommille palstailijoille.
Minulle tämä on vähän niin kuin kansansivistystyötä.
Pitäisköhän tähänkin nyt laittaa jotain hymiöitä, että pöljemmätkin osaisivat suhtautua huumorilla?
Ja nekin kenelle kerron, aina saa selitellä, mitä teen AV:lla...