Auttaisiko Maria Guzeninan valinta uudeksi SDP:n puheejohtajaksi?
Auttaisiko M. G-R. demarit uuteen nousuun? Mitä luulette?
Kommentit (5)
uskottavuuden henkäyksen rippeen, joka puolueella mahdollisesti ehkä olisi.
Ehkä heidän pitäisi hyväksyä, että aika on ajanut demupettereiden ohi jo 20 vuotta sitten.
on täysi pelle. Hän tuntuu tekevän politiikassa samaa mitä MTV:llä aikanaan, eli on opetellut "juontajan roolin" ja latelee latteuksia. Hän on muka niin yh-äitiä, vaikka hänen lähtökohtansa Korsossa asuvaa kolmen lapsen pienituloiseen yksihuoltajaan verrattuna ovat HYVIN erilaiset.
Marialla on rahaa, vain yksi lapsi, ja monesti huomaa kuinka hän puhuu enemmän omasta lapsuudestaan kun puhuu yksinhuoltajien "puolesta".
Lisäksi ärsyttää hänen tapansa puhua, se on jotenkin teennäinen. Tuntuu että on opetellut ilmaisua ja koittaa hyödyntää sitä, mutta paistaa liikaa läpi elekielestä että se on opeteltua, "eli sano painokkaasti ja nyökäytä päätä näin" "nojaudu taaksepäin kädet puuskassa ja nosta leukaasi kuunnellessasi vastapuolen argumentointia" jne. jne.
Lisäksi ärsyttää se sivistysanoilla kikkailu ja kirjakielenpuhuminen, mikään ei kuulosta niin kamalalta kun ihminen joka puhuu kirjakieltä vaikka se ei ole hänelle luonnollista!
Lisäksi Marialla ei ole mitään sanottavaa, hän jauhaa samaa juttua yksihuoltajista millä saa ehkä hyvin ääniä, mutta eipä mitään kongreettista ole aikaan saanut vaikka vuosia jo muka ajanut asiaa.
Eikös demareilla ole oikein semmonen koulutus jossa kaikki opetetaan puhumaan "oikein" haastatteluissa?
Koska kaikki demarit ovat saaneet saman koulutuksen niin siksi he kuulostavatkin samoilta.
Miettikääpä, kaikki demarit lausuvat sanan ammattiyhdistys ihan samalla lailla, se kuulostaa suunnilleenn "amttyhdistys".
Itse kysymykseen: Jutta tai Maria, yhtä hyviä kumpikin. Jutta minusta kauniimpi.
Mä tykkään Mariasta ja sen tavasta puhua suoraan ja asioista jotka mua kiinnostaa.
SDP:tä kunnallisvaaleissa sillä menettäisin kotihoidontuen Espoolisän mikäli sdp ja Maria saisivat esityksensä läpi. Sääli ettei hyvätuloiset voi enää olla SDP:n äänestäjiä. Aiemmin SDP ajoi palveluita ja etuuksia kaikille. Nyt kelpaisi olemaan vaan puhtaasti maksajan roolissa :-(