Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

***Heinäkuiset 2011***

20.09.2010 |

Aloitan jo uuden pinon, kun jouduin tänne suorilta viime kuusta. Eli oli tarkoitus tehdä viides Inssi oman ovulaationi mukaan ja mun tuurilla se ovis olikin nyt viikonloppuna eikä enää mitään tehtävissä. Aiemmin ovis ollut kp 16-18 ja nyt kp 13. On se niin väärin!

Eli nyt on inssien ajoitusten kanssa sählätty ihan riittävästi ja seuraavana IVF/ICSI. huh, vähän hirvittää ne hormonimäärät ja varsinkin se punkteeraus. Mutta kai siitä selviää hengissä ja mitäpä sitä ei tekisi oman pikku nyytin eteen.

Plussatuulia puhaltelen ja toivottavasti en saa kovin paljoa seuraa tuolta kesäkuisista! voin aivan hyvin harrastaa yksinpuhelua täällä, hih.

Kommentit (755)

Vierailija
181/755 |
22.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä, tuhrua tuli tampan päähän aivan pienesti, seassa valkkista ja siis vain muutama viiru ruskeaa.. tää kaikki viiden aikaan, sen jälkeen ei mitään :-O Koskaan ennen ole tällein tehnyt, että oottelis, vaan heti ekana pvnä alkaa täti ja rytinällä se alkaakin..

Liekkö stressistä? .. mutta toiveet nousee väkisin pikkuhiippisen. En käynyt testiäkään ostamassa huomiselle kun aattelin et ne sieltä nyt tulee..

Peukut pystyyn!!

182/755 |
23.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi!

Basbartuu, mulla viime kierrossa vuodon alku oikutteli, yleensä kanssa alkaa todella "rytinällä" mutta silloin ekana päivänä tuli vain vähän aamulla ruskeaa ja sitten oli vuorokausi ilman vuotoa! aloin toiveilla että ei ne olekaan kuukautiset, mutta alkoihan ne sieltä sitten.. Varmaankin johtui vain siitä että vähän väliä asiaa oli miettinyt monta viikkoa ja oikein kovasti toivoi ettei alkaisi.. Keho menee myös sitten hämilleen ja alkaa tehdä tepposiaan.

Tietysti toivon kovasti että sulla jäisi tuohon vuotomäärään ja plussa pärähtäisi, mutta kerroinpa nyt oman tarinan! :)

Plussatuulia muillekin!

Sinnie

kp 16/29-30

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/755 |
23.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin arvelen kanssa käyneen, sitä vaan stressaa liikaa niin kyllähän se elimistö menee hämilleen vähemmästäkin. Nyt pitää yrittää rauhoittua ja vetää syvään henkeä ..

Huomenna aamulla testailen jos ei mitään kuulu edelleenkään, nyt ei siis mitään vuotoa vieläkään kuulu. : )

----

Olin laskenut väärin kpt! Nyt siis 26/24-28 (!!!)

yk3

Vierailija
184/755 |
23.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kuinka hienoa BABAlle hirmuisesti jo onnea ja toivotaan että plussa vahvistuu!!

ON: kivut alkoi eilen illalla ja yöllä oli jo vähän tuhrua tullut... Eli se siitä... kyllä se täti taas kylään tulee.. )`= voi itku ja hampaiden kiristy.. Eilen oti viimeisen teron joten aika nopeaa toimintaa on taas..

kuis usva sulla?

kp 26/22-28 yk 10

185/755 |
23.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä huolestu vielä, vuotoa voi tulla vähän vaikka olisitkin raskaana. Ainakin klinikalta sanottiin mulle, että jos vuoto alkaa ennen virallista testauspäivää niin en saa lopettaa lugen laittamista koska saatan silti olla raskaana. Eli tuollainen pieni vuoto on kai aika yleistä.

Mulla vielä nippailee, mutta ei niin lujaa enää. Nyt lähinnä tuntuu siltä kuin ennen menkkoja. toivottavasti ei vaan täti änkeä kylään kesken kaiken. Ei kyllä muutenkaan pitäisi alkaa kuin vasta joskus viikon päästä, mutta saattaahan nuo hormonit sekoittaa systeemit pahemman kerran, huoh.

186/755 |
23.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirmusesti peukkuja kaikille jännääjille!

Ja hei vaan uusille palstailijoille.

ON: Oviksesta nyt viikon verran. Tänään aamusta pientä jomotusta ja nippailua alamasulla. Samaa mitä aina ennen menkkoja. Menkkojen tosin pitäisi tulla vasta noin viikon päästä. Eilen aikamoinen turvotus päällä, painoakin reilu 1kg enemmän, mitä normaalisti. Eilisen illan myös kruunasi tajuton migreeni. :(

Salaa sitä toivoo, josko olis tuolla masussa jotain ja tää odottelu on inhottavaa...

Kp 22/28-30

187/755 |
23.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla ihan samat olot ja aikataulut kuin sulla! Toivottavasti nämä nippailut tarkoittavat hyvää!

Mikä päivä ajattelit testata?

Vierailija
188/755 |
23.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nopsasti vain päivitän omaa tilannettani, kun pitää kiirehtiä muualle. Eli tänään predictorin herkällä (herkkyys 12,5) tuli selvä nega. Lämmöt edelleen n. 37. Vielä ei ole tätiä näkynyt, mutta valkovuodosta (lisääntymisestä) päätellen täti on kyllä tulossa tänään tai huomenna kyläilemään.

Pidän edelleen peukkuja teille muille! Omalta osaltani en oikein enää usko raskauteen tuon testin jälkeen, vaikka toivo vielä nosteleekin päätään.

t. Usva kp 26/25-27, yk3, dpo 13.

189/755 |
23.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä koska testaisin. Mulla nippu herkkiä testejä 10miU/ml. Kuinkahan pian noilla testaa plussaa??

Jos sitä kestäis odottaa viikon verran? :0

190/755 |
23.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on kans samoja herkkiä testejä vino pino ja ajattelin josko tosiaan viikon päästä aloittais testailun. virallinen testipäivä klinikan mukaan on vasta viikon päästä maanantai, mutta en kai nyt siihen asti pysty odottamaan. Mun testeissä sanotaan, että voisivat näyttää plussaa jopa kuusi päivää ennen menkkojen alkua. Toiset herkät sanoo, että neljä päivää aiemmin voi testata. No onneksi mulla on niitä niin paljon, että voin testailla vaikka joka päivä, hihihihhh!

191/755 |
23.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sitä kattos vaikka sit jo keskiviikkona mitä liuska näyttää. Malttamaton kun on. :D Tai sit odottelee vaan, alkaako menkat.

Toisen lapsen kanssa kävi niin, et kuumottelin varmaan niin pahasti, et menkat tuli myöhässä. Tein testin, joka oli nega ja varmaan 10 min siitä alkoi menkat. Toisia ei sitten koskaan tullutkaan. :D Siinä toivossa koitan nytkin elää.

Ensimmäinenkin mukelo sai alkunsa 3kk sisällä. Tosin nyt on "uusi" mies, joten ei välttämättä natsaakkaan kaikki niin yksiin?! Katsotaan. :P

Vierailija
192/755 |
23.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Evelina ja kirppu, mä jänskään teidän puolesta! Toivottavasti kummaltakin helahtaa selkeät plussat ruutuihin !!

Ja Usvalla pahoittelut ja halaukset, ja ens ovista päin vain!

Omanapa; (taas vaihteeksi...) En malttanut mieltäni koska vuotoa ei vieläkään tullut, vaan menin ja ostin muutaman first signal testin, tein ensimmäisen nyt päivä pissasta ja yksi synkkä viiva tuijotti takaisin, huomenna aamupisusta teen vielä jos täti ei tule.. Voihan se olla että kierto vaan venyy ja ovis on ollutkin myöhemmin kun luulin, plääh... Nännejä on vihlonut tänään ! Tätä en ainakaan kuvittele, hittolainen mitä vihlauksia! Oikein kipuaaltoja.. Lämmöt taas koholla olleet, melkein 37.. on tää aikamoista piinaamista....

kp 26/24-28

193/755 |
23.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä niin peukutan, että tuo pieni vuotosi olisi sitä tyypillistä alkuraskauden vuotoa ja saisit pikku hiljaa sen plussan.

Höh, eiköhän mun pikkumyy jaksanutkaan jatkaa kasvuaan kun ne mahakrampit loppui. Enää vaan silloin tällöin ihan pientä painetta, vähän niin kuin kohta menkat alkais. Voi ei...

Rinnat on vielä kipeämmät kuin aiemmin, mutta johtuu varmasti noista lugeista. Tekis mieli jättää rintsikat yöksi päälle;-) Eilen ja tänään olen ollut poikkeuksellisen väsynyt, tänään piti ottaa kunnon päikkäritkin. Noh, nuo luget saattaa myös väsyttää, mutta toisaalta olis pitänyt väsyttää jo aiemminkin, olenhan käyttänyt lugeja jo reilun viikon. Mutta jos vaikka olisinkin raskaana niin ei kai tässä kohtaa voi olla vielä väsymysoireita.

Hitsit, pitäisköhän testata eka testi jo huomenna aamupisusta??? Huomenna on kyllä vasta reilu viikko hedelmöittymisestä ja ihan varmasti nega, mutta mulla on vaan noita herkkiä testejä niin niin paljon, että tekis mieli ihan huvikseen kokeilla. Vaikka turhaahan se on näin aikaisin. Mutta minkäs teet kun mieli on näin kärsimätön, jiihaa!

Kivaa lauantai-iltaa kaikille!

Vierailija
194/755 |
24.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nega tuli, tätiä ei näy, oireet jatkuu.. kn korkealla, lämmöt korkealla, paha olo, rinnat vihloo, väsyttää, polte vatsassa > jatkuva pieni nälkä > paha olo.. Kyllä tää elimistö nyt tekee mulle tepposiaan, pitäs varmaan tilata itsekkin noita herkkiä testejä ja tehdä vasta kun kp on 30, jos tätiä ei sillonkaan vielä näy .. menis nyt jompaan kumpaan suuntaan, tulis täti tai plussa niin sais mielenrauhan.. Raivostuttavaa. Täti oireetkin kadonneet jo jokunen aika sitten.

Evelina kuulostaa niin hyviltä nuo sun oireet,

ja kuten itsekkin epäilit niin tuskin nuo luget nyt yhtäkkiä alkavat väsyttää, vaan oisivat tehneet sitä sitten alusta asti .. eikös niissä ole joku että heti lääkkeen ottamisen jälkeen saattaa väsyttää, mut ei muuten? millon sulla on se väsymys ilmennyt? Toivon niin paljon plussaa sulle, jopa enemmän kuin itselleni, kun olet niin kauan jo yrittänyt, ja olisi todellakin aika tärpätä! Pitkään kun oon lukenut jo näitä palstoja, susta on ollut paljon tukea monelle ihmiselle täällä, myös minulle, joten tsemppiä ja plussaa kehiin nyt! *kaikki varpaat ja sormet pystyssä* Ja testiä kehiin, millon vaan siltä tuntuu, jos testejä kerta riittää, tämän kierron jälkeen kun et niitä luultavasti enää tarvitsekkaan ;))

Plussatuulia kaikille!!

kp 27/24-28

195/755 |
24.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ON: Juilinta masulla jatkuu. :/ Eilen aamusta alkoi, piti tauon ja jatkui taas illalla. Nyt heti aamusta kuulostelin sängyssä maatessani oloani ja sieltähän se jomotus taas löytyi. Eilen iski taas puolilta päivin pieni päänsärky, joka meni onneksi ohi ilman pahempaa oloa.

Eilen vietettiin miehen kanssa vähän "yhteistä aikaa". Vessassa käydessäni huomasin pientä veristä ?? vuotoa. Mitä tuosta nyt sitten ajattelisi...

Kuumottaisi nuo testit tuolla kaapissa, mutta malttaisiko edes siihen keskiviikkoon odottaa?

Vierailija
196/755 |
24.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla nyt 30/28-29 kp. jos ei tänään ala vuotaa niin huomenna sitten testiä ostamaan :) jipii jipii. onneksi menen iltavuoroon tänään töihin niin ei ehdi joka nipistystä ihmettelemään.

197/755 |
24.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla tuli ihan tippa linssiin kauniista sanoistasi.

Täällähän on monella nyt jännät paikat, Onnea kaikille!

Taas tänään vetäsin 12 tunnin yöunet. Heräsin kasilta viemään koirat ulos ja tuntui, etten millään jaksa vielä oikeasti nousta ja menin takas sänkyyn. Sitten tuli kuvottava olo kun oli niin nälkä, mutta en silti jaksanut nousta ylös vaan nukahdin ja nukuin kolme tuntia onnellisesti. Tämä väsymys on nyt kolmatta päivää.

Olen mittaillut lämpöä ja tähän asti ollut se normi 36,5 mutta tänään yllättäen 37 ja olen mitannut kaikki näin aamupäivällä. Apua, voisko tarkoittaa jotain???

Ja sitten se hillitön hampurilaishimo. Tänään on kertakaikkiaan pakko saada roskaruokaa, pakko pakko. Jos en itse jaksa lähteä niin kyykytän jonkun tuomaan miljoona hampparia ja parit subit.

Tein kyllä tyhmä minä aamulla ekan testin ja negahan se oli. Miten immeinen voi olla näin pöljä, että testaa vaikka ei voi millään vielä näyttää mitään. Vaikka tuon tuloksen tiesinkin niin kyllä se silti tuntui vähän pahalta. Jotenkin sitä toivoi, että josko edes haalean haalea viiva näkyisi...no ei auta kuin odottaa vielä viikko.

Mukavaa sunnuntaita kaikille ja Basbartuu nyt se plussa sulle heti!

Vierailija
198/755 |
24.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tekis evelina kans mieli testata. Ihan hullua,koska mullakin pitäis alkaa menkat vasta ens viikonloppuna! Ja se nega tuntuu aina yhtä pahalle. Oon niitä jo hmm..MONTA testannut. Tosin sä oot varmaan vielä enemmän,joten sun on kyllä aika päästä seuraavaksi odotuspuolelle.

Mikä tätä palstaa taas vaivaa kun viesti ei tullu ekana kokonaan. Eli siis ens viikonloppua odotellessa,on kyllä ollut niin sekava kierto että toiveet ei oo korkealla..:(

Vierailija
199/755 |
24.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollikollille tädin karkotetta pussikaupalla ! Tuu heti kertomaan miten kävi!! :-D

Evelina kuulostaa niiiiiiin hyvältä!! Nyt toivotaan et lämmöt pysyy ja hamppari himo kasvaa! Sieltä se plussa tulee.. Pakkohan sen jo on!!

Tilasin noita mammaksin herkkiä, kun ei niillä firsteilla tullu ees roskis haamua, ja lueskelin sitten sen lappusen niin eihän ne mitään herkkiä hemmetti ollukkaan! Onko teillä kokemusta (ja onhan teillä..) miten kauan on yleensä kestänyt tilausten tulo tuolta, ja onko hyviä testejä, tilasin siis noita liuskoja, kun mun mielestä toi puikot on tyhmiä kupoleineen, kun aina jostain heijastaa ja saa tiirailla vaikka kuinka kauan...

Täti siis edelleen poissa, tänään kaveriksi tullut koko päivän kestänyt päänsärky ja närästys, väsykin pukkaa päälle.. Ei auta, huomenna taas kiinni arkeen!

PUUHPUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUHKUA PUHALLAN PLUSSIA NYT MEILLE KAIKILLE!!!! Ja ihanaa sunnuntai-iltaa, ja alkavaa viikkoa ! :--)

ps. Ihana tämä palsta! ja ihania te kaikki! Ihan mahtavaa kun ei tarvitse yksin ressata, ja saa myötäelää toisten plussissa ja tädeissä!

200/755 |
24.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon kans tilannut noita mammaksi herkkiä testejä ja kerran kävi niin, ettei tilaus tullut ollenkaan ja kysyin asiasta niin olivat unohtaneet laittaa jonkun kuittaussähköpostin ja siitä hyvästä sain sitten tuplamäärän testejä. Seuraavalla tilauskerralla testit tupsahti postiluukusta kolmantena päivänä tilauksesta.

Hih, tänään tempaisin kolmen tunnin päikkärit, varsin outoa. Olisin vielä voinut jatkaa unia, mutta pakko oli nousta ettei mene yöunet harakoille. Ja sain niitä hamppareitakin AHMITTUA, siinä ei kauaa nokka tuhissut.

Vielä sellainen erikoinen oire, että vatsaa vähän jumittaa (sorry yksityiskohdat) mulla on aina vatsa mielumminkin vähän löysällä ja toimii heti aamukahvin jälkeen kuin nakutettu. Nyt on vähän vaikeuksia kun on niin tiukkaa kamaa ettei meinaa millään tulla ulos. Yöks sorry vielä. Eikös raskaana olevat monesti valita ummetuksesta, mutta taas kerran ihmettelen kyllä et voisko näin pian vaikuttaa tuohon osastoon, enpä usko. Mutta en kyllä ole syönyt mitään sellaista joka kovettaisi vatsaa ja vettäkin olen muistanut juoda riittävästi ja kävellyt paljon.

Äh, mulla tuli tänään vähän iskias-tyyppistä vaivaa. Pikkasen hankaloittaa noita kävelylenkkejä, mutta en uskalla ottaa kovin paljoa lääkettä jos vaikka pikku myy olisi vielä hengissä. Yhden normipanadolin otin, mutta ei siitä ollut mitään apua. Toivottavasti häipyy jonnekin yön aikana.

Mukavaa iltaa kaikille ja huomenna plussauutisia tulkaahan kertomaan, odottelen kovasti!