Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

***Heinäkuiset 2011***

20.09.2010 |

Aloitan jo uuden pinon, kun jouduin tänne suorilta viime kuusta. Eli oli tarkoitus tehdä viides Inssi oman ovulaationi mukaan ja mun tuurilla se ovis olikin nyt viikonloppuna eikä enää mitään tehtävissä. Aiemmin ovis ollut kp 16-18 ja nyt kp 13. On se niin väärin!

Eli nyt on inssien ajoitusten kanssa sählätty ihan riittävästi ja seuraavana IVF/ICSI. huh, vähän hirvittää ne hormonimäärät ja varsinkin se punkteeraus. Mutta kai siitä selviää hengissä ja mitäpä sitä ei tekisi oman pikku nyytin eteen.

Plussatuulia puhaltelen ja toivottavasti en saa kovin paljoa seuraa tuolta kesäkuisista! voin aivan hyvin harrastaa yksinpuhelua täällä, hih.

Kommentit (755)

141/755 |
19.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä ei tietty vielä ole kokemusta noista oikeista raskausoireista, vain kuvitelluista. Mutta kaveripiirissäni lähes jokainen on sanonut kärsineensä menkkamaisista kivuista vaikka olivatkin raskaana. Eli se on kai aika yleistä. nyt peukut pystyyn ja plussaa kehiin.

Vierailija
142/755 |
19.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ompas tullut taas paljon juttua tänne. :)

On hurjan jännittävää lueskella teidän muidenkin juttuja ja yritän pysyä vauhdissa mukana. :)

Tuo joukkoraskautuminen on erittäin hyvä idea ja siihen pyrimme. ;)

Minulla nyt menossa kp 9/34-37 (yk3), eli vielä on edessä päin. Onneksi on edes yhteiset illat aikaa, vaikka töitä piisaakin molemmilla, se on tätä kolmivuorotyölaisen arkea.

Kovasti ei ole suuuuuria odotuksia, aina sitten kierron lopussa tulee enempi ajateltua ja toiveita heräteltyä, tässä vaiheessa sitä pyrkii olemaan suht neutraali eikä elä pilvilinnoissa, vaikka sinne välillä tuntuu aina meno lipsuvan. :)

Mutta edelleen, suuren suuria plussatuulia jokaiselle ja toivotaan nyt todellakin sitä joukkoraskautumista. :)

Terveisin, DiuDau

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/755 |
19.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni aivan kauhea vauvakuume, mutta sisälläni on vielä kuparikierukka. Menkat pyrkii taas tulemaan kokoajan, tippulee aina koko kierron ajan niin ärsyttävästi. =/ Ois kai niiden pitänyt jo alkaa, kun kierto on yleensä nykyään vaan jotain 25 päivää.

Mieheni ei vielä ole viimeistä aamenta sanonut, että voisin sillai yhdessätuumin mennä kierukan poistattamaan. Elättelen toiveita, että sen tekisin kuitenkin jo vaikka ensi tai seuraavalla viikolla. Tätä menoa supertuurilla saattaisin hyvinkin saada synttärilahjaksi vauvelin. Mutta...kyllä se tuuria vaatii. :) Ja onnea miehen taivuttelussa.

Onnea teille jo muille plussanneille ja paljon niitä tarrasukkasia matkaan!

Vierailija
144/755 |
19.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja äsken viestin kirjoituksen jälkeen heitin miehelleni, että annatko henkisen ja fyysisen tukesi kierukan poistolle, johon hän vastasi kuin apteekin hyllyltä, että annan!

Sanoin, ettei huijata saa näin herkässä asiassa, mutta hän ei kuulemma huijaa. Kysyin, että joko huomenna niin siihen sentään vähän pakkia...no, jos vaikka ens viikolla. :)

Ihana, mun kuume jo helpotti tuollakin hivenen!

(On jo kaksi lasta ennestään...miehelläni yksi)

145/755 |
19.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että sait miehesi tuen vauvatoiveisiin. Toivotan onnea ja toivottavasti tärppää pian.

146/755 |
19.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä täällä taas meuhkaan näiden tuntemusteni kanssa, vaikka toisin lupasin.

Onko täällä muita, joille olisi joskus tehty tuoresiirto? lähinnä kiinnostaisi tietää, onko teillä ollut tällaisia "kipuja" kiinnittymisen ajankohtana? Meinaan mun pikkumyy mekastaa mahassa niin kovaa, että tosissaan kipristää. Voisiko tämä olla oikeasti sitä kiinnittymistä vai miksi ihmeessä näin kipristelee? Kertokaa please kokeneemmat.

147/755 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänne tulin minäkin. Osasin jo tätiä odotellakin, kun niin oireeton kierto oli. Tästä on hyvä jatkaa.

-Solina kp1/25-29-

148/755 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heips,

joko Usva on testaillut? Me taidetaan mennä aika samoilla päivillä. Itse en vielä tänään testaa, ehkä sitten perjantaina rohkaistun testaamaan, jos vielä tarvetta on.

Edelleen lievästi välillä kuvottaa, mutta mahaa juilii myös ja koko ajan tuntuu, että jotain valuu (ihana aihe=)). Mutta tähän mennessä se on ainakin ollut valkovuotoa, ei kuukautisia.

Mulla kierrot on vaihdelleet 19 ja 28 päivän välillä, jos keväästä asti ajatellaan, niin ei oikein tiedä, koska kuukautisten "oikeasti" pitäisi alkaa.

Plussatuulia edelleen kaikille hirmuisesti!!!!!

t. baba kp26/24-28

Vierailija
149/755 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heissan tytöt!

Ilmottaudunpa tänne teidän joukkoon heinävauvasta haaveilemaan, jos vielä mukaan sopii! Meillä on yritys vasta alullaan, pitkään ollaan oltu ilman ehkäisyä, mutta nyt aiotaan oikein ajoittamalla yrittää. Yrityksen aloitus kyllä hieman jännittää.. Meillä on vasta esikoinen haaveissa ja elämänmuutos tulee olemaan aikamoinen, jos semmoinen meille suodaan. Pari viikkoa sitten vielä toivoin, ettei tästä kierrosta vielä tulisi tärppiä, että saisin vähän lisäaikaa tunteilleni. Nyt olen onnistunut kasvattamaan vauvakuumettani niin, että jos tärppiä ei tulekaan, niin aikamoinen pettymys on varmaan luvassa. Vaikka onhan noita pettymyksiä ollut ennenkin, kun olen toivonut eriasteisia vahinkoja.. Kuten joku täällä jo kirjoittelikin, niin pms-oireet on pahuksen paljon raskausoireiden kaltaisia, eli toiveet nousee välillä ihan hölmöistä asioista ja ihan turhaan! :)

Mutta sitten se mun kysymys. Siippani on ollut kuumeessa (siis ei pelkästään vauvakuumeessa vaan ihan oikeassa kuumeessa) ja vähän mietityttää, että mitähän sen "vauvanpuolikkaille" mahtaa kuulua. Miten toimii miehen siittiöntuotanto? Pitäisikö vanhoista ja kenties kuumeen turmelemista siittiöistä koittaa pyrkiä eroon jo hyvissä ajoin ennen ovulaatiota vai vaihtuuko siittiöt uusiin, vaikkei varastoja välillä tyhjentäisikään? (tuleepas korrektia tekstiä..) Oviksen "laskettu aika" on parin päivän päästä, eli muutenkin siis pitäisi ruveta peittoja heiluttelemaan, flunssainen mieheni ei vaan oikein meinaisi jaksaa.. (ihan ymmärrettäväähän se on). Pahoin pelkään, että flunssa vie meidän heinävauvamahkut..

Plussatuulia!

t. Aamupuuro kp 12/30

Vierailija
150/755 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on kyllä niin hyvä porukka, että toivois kaikkien raskautuvan ja kaikki sais jatkaa juttua ootuspuolellakin samassa pinossa :) Ja uusia on tullut mukaan - teretulemasta munkin puolestani :)

Onnea Evelina :) Nyt toivotan erittäin paljon niitä kuuluisia tarrasukkia matkaasi bd

Usvalla on kyllä erittäin lupaavalta kuulostavaa olotilaa :)

Tänne ei mitään ihmeitä, kp 16 menossa ja viime yönä olin tuntevinani ovismerkkejä kropassani, mutta jotenkin tuntuu, ettei mun pitkällä kierrolla vielä ovista lähellä ees ollakkaan. Tuntuu siltä, että oma kroppa huijaa mua minkä kerkeää. Viime vklp:na huomasin kyllä, että oma halukkuuteni lisääntyi aivan selkeästi, mutta päätin, että mennään sellasella linjalla, että onnistuu, jos onnistuu. Kieltämättä on välistä käynyt mielessä, että onko tässä nyt mitään järkeä potea vauvakuumetta, ko meillä on 3 pientä ja 2 isompaa talossa ja tekemistä on. MUTTA, minkäs teet, kun kuume vaan pahenee kuukausi kuukaudelta. Hih! Ja asiaahan "pahentaa" vielä se, että moni tuttu kertoo raskautumisestaan ja ite kokee pettymystä, kun ei ota napatakseen. Päivä kerrallaan se on vaan mentävä!

Oikein mukavaa keskiviikkoa kaikille :)

AJ

Vierailija
151/755 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko jo kerennyt testailemaan ? Minä täällä jo extra uteliaana odottelen sulle plussaa! :)

Omanapa; Tänään ollut varma tunne että täti tulee, varmasti tämän tai huomisen päivän aikana, alaselkää ja alavatsaa "polttelee", aivan kuten joka hiton kuukausi.. Kurkkailen tänne päivittäin ja kun kp1 pärähtää inffoan kyllä, mutta sitten luultavasti taustailen hetken, kunnes mennään taas loppukiertoa päin.

Tervetuloa munkin puolesta kaikille vielä uudemmille kuin minä, ihanaa kun voidaan yhdessä jännätä eikä tarvitse yksin päänsisällä miettiä, ukko ei taida jaksaa enää.. :D

Plussia, plussia, PUUHPUUH!

Vierailija
152/755 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt jännät päivät taas, kp 26/28-29 ja nyt selviä oireita tai sitten vaan kuvittelen... viime kiertoon verraten nyt muutaman päivän ollut huono olo,nälkä mutta ei maistu mikään hyvälle. finnejä ihan hirveesti,oikein mojova nytkin leuassa ja kipeitä. tissit kipeät,liivit sattuttaan mutta kun ne ottaa pois niin sitten vasta arat ovat.... mä en malta testailla ennen ensiviikkoa... onneksi nyt lapsilla syysloma,huomenna picnik-risteilylle yms niin on muuta ajateltavaa. plussia ja peukkuja kaikille tasapuolisesti.

Vierailija
153/755 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihdoin heräilen minäkin tästä alkukierron tylsyydestä. Tässä palstailussa on se hyvä puoli, että saa jännittää moneen kertaan, kun jännää muidenkin puolesta :)

Menkkaoireiden tapaisia kipuja mulla on ollut joka raskaudessa, juossut alvariinsa vessassa tsekkaamassa housut, kun tuntuu, et joka lorahdus on se ensimmäinen. Et lupaavalta täällä sinänsä kuulostaa. Viime kierrossa seurasin sitä painojuttua, josta mainitsin ja huomasin heti painon noususta, et menkat alkaa. Menkkaturvotukset kun näkyvät myös vaakalla. Raskauden alussa on perinteisesti paino tippunut ja tissit kasvaneet :b

Itse olen päässyt viimein kp 9/28 ja jumpat aloitettu :D Olen nimittäin ollut ihan kamalan väsynyt, mutta nyt pitänee heräillä.

Evelinalla kuulostaa melkoisilta nuo nippailut, toivottavasti...

Peukkuja plussaa jännääville! Tervetuloa uusille!

Nirsku

154/755 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oih, täällähän alkaa olla säpinää, monella testailut lähestyvät ja jännitys kasvaa, ihanaa.

Voi hitsit kun niin lupasin itselleni, etten kuulostele tuntemuksiani tällä kertaa ollenkaan. Vaan helpommin sanottu kuin tehty. Niin tyhmää, varsinkin jos kiinnittyminen on tapahtunut eilen (toivottavasti) niin vielä ei mitenkään edes voi olla raskausoireita. Mulla edelleen juilii alavatsaa, menkkamaista nyt, tänään alkoi särkeä myös alaselkää. Mulla on paljon selkäkipuja ollut vuosien varrella, mutta ei tällaista. Rinnat edelleen arat, mutta se johtuu lugeista (alkoi jo ennen siirtoa). Mietin vaan, että kun jo nyt olen tulla "hulluksi" näiden muka oireiden kanssa, niin missähän jamassa olen reilun viikon päästä. Huomenna soitan klinikalle ja kysyn, saatiinko se toinen alkio pakkaseen. Hirvittää jos ei saatu ja tämä ei tarraa kiinni niin mitä ihmettä sitten teen, rahaa kun ei taida olla aloittamaan koko hommaa alusta asti. Eikä ole kovinkaan kauaa aikaa säästää tuollaisia summia kun ikää on näin paljon. Niin että rakas pikkumyy, koita nyt jaksaa kasvaa ja viihtyä mun sisällä ainakin 38 viikkoa, joohan?!

Vierailija
155/755 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko täällä huomiselle testailijoita? ite ajattelin kokeilla herkällä huomenna vaikka vähä skeptisellä mielellä olenkin...

Tissit on jumalattoman kipeät mut luulen että johtuu teroista... Onko kellään ollu teroja ja samoja oireita?

Evelinalla ja usvalla ja monella muullakin on niin hyvät merkit..!!

Plussapuhureita!!!! puuuhhh@@@@@

kp 23/22-28 yk 10 dpo9

Vierailija
156/755 |
21.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiljaiseloo vietetty melki pari viikkoo....

Nyt PITÄIS oviksen olla käsillä, MUTTA... Yleensä siis ovis ollu noin kp 16, viime kierrossa jo kp 13! Nyt on kp 13 (klo jo yli puolenyön, eli kp 14) eikä ovistestissä näy mitään!!! Nyt kolme päivää testattu, eikä minään päivänä mitään!!! Yleensä jo näihin aikoihin edes haalea viiva, mutta nyt ihan tyhjä! Ei voi käsittää!!??

Tosin joo, kierto on kyllä vaihdellu 27-31 välillä, että oisko nyt tulossa taasen pitkä kierto... :/

Kyllä on vaikee välillä käsittää tätä omaa vartaloo, mutta katotaan nyt mitä tuleman pitää...

Annu kp 13/27-30, yk 4

Vierailija
157/755 |
21.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

heippa vaan kaikille eli kesäkuisista putoan tänne..ilmeisesti varhainen km tai kemiallinen raskaus koska testissä näkyi viime perjantaina selvät viivat mutta maanantaina alkoi vuoto joka oli runsasta tänään jo loppumassa. Raskausoireita oli ja on edelleen..tämän aamuisessa testissä ei näkynyt enää juuri mitään joten se kertonnee hcg laskusta ja siitä että hormoni poistuu.

No uutta yritystä vaan,en aio ainakaan ootella yhtään. lapsia meillä siis 4 ja viides toiveissa tämä km oli eka minulle raskaudet ovat aina sujuneet hyvin ja raskaaksi ollaan tultu helposti.

minulla ikää 29 ja miehellä 32.v nuorin lapsista on 13kk ja kaveria pikkuiselle ois tarkoitus saada..isommat lapset on jo 11,7, ja 9 vee.

ainakin evelinalla näkyi olevan jännät paikat!tsemppiä :)

nelkku kp 4/28-33?

Vierailija
158/755 |
21.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Evelina: Oli niin ihanasti kirjoitettu toi sun viiminen lausees, että ihan meinas kyyneleet tulla silmiini. Täällä isosti peukut pystyssä, että Myy kuulee pyyntösi ja toteuttaa sen. Ja eikös se joku maininnutkin täällä aiemmin, että noiden sun pistojen takia voi olla olo sellanen, että kuin ois raskausoireet päällänsä...?

Voi ei Nelkku :( Todella harmillista, että sulle kävi nyt noin. Ei oo reilua, ei! Toivotaan nyt, että onnistuis nyt tästä kierrosta.

Ite mietin jo tässä, että pitänee varmaan hommata noita ovistestejä itelle, ko ovistuntemuksia ollut nyt parina päivänä, mutta jotenkin en jaksa uskoa, että ovis ois kohillaan, koska kierto niin pitkä. Nooh, on ainakin hyödynnetty tilaisuutta :)

159/755 |
21.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi harmittava takaisku Nelkku, että sun pikkuinen ei jaksanut matkassa. Olen niin pahoillani.

soitin äsken klinikalle ja kyllä se toinenkin munasolu oli kasvanut tarpeeksi ja laitetaan tänään pakkaseen. On siis vielä yksi mahdollisuus jos pikkumyyllä on joku hätänä eikä jaksa olla mun sisällä. Vähän helpottaa tuota stressin tynkää, kun tietää et on vielä yksi mahdollisuus saada oma vauva.

Kysyin sitten tietty noista tuntemuksista niin arveli ettei ihan vielä voisi olla kiinnittymiskipuja, toki kaikki on mahdollista. No niin minäkin arvelin et on liian aikaista sille kivulle. Tosin hän sanoi, että kuulostavat kovin kiinnittymiskivuilta, mutta normisti kiinnittyminen tapahtuisi jotain viiden päivän päästä hedelmöittymisestä ja mulla kivut alkoi neljän päivän päästä. No oli mitä oli, puolentoista viikon päästä sen tuloksen sitten näkee. Kääk!

Vierailija
160/755 |
21.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Evelinalle spesiaalit plussatoivotukset