Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***Heinäkuiset 2011***

20.09.2010 |

Aloitan jo uuden pinon, kun jouduin tänne suorilta viime kuusta. Eli oli tarkoitus tehdä viides Inssi oman ovulaationi mukaan ja mun tuurilla se ovis olikin nyt viikonloppuna eikä enää mitään tehtävissä. Aiemmin ovis ollut kp 16-18 ja nyt kp 13. On se niin väärin!

Eli nyt on inssien ajoitusten kanssa sählätty ihan riittävästi ja seuraavana IVF/ICSI. huh, vähän hirvittää ne hormonimäärät ja varsinkin se punkteeraus. Mutta kai siitä selviää hengissä ja mitäpä sitä ei tekisi oman pikku nyytin eteen.

Plussatuulia puhaltelen ja toivottavasti en saa kovin paljoa seuraa tuolta kesäkuisista! voin aivan hyvin harrastaa yksinpuhelua täällä, hih.

Kommentit (755)

Vierailija
621/755 |
10.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidemmän aikaa tässä taustaillut, mutta lueskellut teidän kuulumisia. Ihana et on olemassa kanssasisaria, helpottaa vähän tuskaa..

Onnittelut plussanneille ja halit tädin kylään saaneille.

Omaa napaa: Piinaviikko päällä, 28/30-32 menossa. Olo on ihan höntti, huikoo vaikka ruoka maistunut ihan kivasti. Toki vhh dietti päällä, töissä totaalisen tiukka linja syömisellä, kotona vähän höllenpi. Flunssainen olo, masu kumman raskaan oloinen. Viime kierrosta poiketen rinnat ei ole arat, mutta näppyjä on tullut nassuun.

Toiveet on taas niin korkealla, liikaa suunnitelmia tehtynä. Pelkään putoavani korkealta ja kovaa. Yk 3 vasta menossa, eli ei syytä huoleen pitäisi olla, mut mut.... Minkäs sitä itselleen voi. La aamuna viimeistään testailen.

Vierailija
622/755 |
10.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelkku: mahtia! Onnittelut haamun vahvistumisesta viivaksi :)

Iltis: mulla tais olla niin, että pe ja ma oli yritystä ja ovis jossakin su, ma tai ti tienoolla. Oireiden perusteella tosiaan vaan päättelen ovulaatioajankohtaa, joten voi olla lähinnä valistunutta arvailua ;)

Täällä jännittämässä vielä piinailevien tapahtumia, tietysti peukut pystyssä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
623/755 |
10.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ystävät hyvät, voitteko kertoa mulle mikä tässä nyt on kysymyksessä, kun pari kolme päivää sitten olisi kuukautisten pitänyt alkaa ja silloin oli myös menkkakipuja. mitään ei kuitenkaa ole tullut edes vessapaperiin ja nyt ei oo enää menkkakipuja vaan sellaisia toisenlaisia pieniä kipuja tuolla alavatsan seutuvilla. eilen ja tänään on oikea rinta ollut aina välillä vähän kipeä, ja yleensä mulla ei ole edes menkkojen aikaan rinnat kipeet. tein juuri äsken raskaustestin joka oli negatiivinen. mietin tässä vaan että uskonko tohon testiin ja onkohan tuolla alapäässä jokin asia ihan oikeasti vialla kun ei menkkoja kuulu mutta kuitenkin vatsa jotenkin kipeä... mä en todellakaa oo kertomassa tästä vauvanyritysjutusta kenellekkää ennen ku on iso maha;) ni siks pyydän täällä teiltä viisaammat ihmiset kommenttia että mitä teen... nöyrä kiitos kun jaksatte auttaa!

Vierailija
624/755 |
10.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämpimät halit ja onnittelut plussanneille! Ihanaa kuulla teidän onnelliset uutiset ;)

Omassa navassa ei kaikki selvästikään kunnossa, koska kp jo neljänkympin huonommalla puolella eikä ovista vieläkään. Oikean puolen munasarjoja juilii ja alavatsa on "täydentuntoinen". On varmaan tulossa rajut menkat, jos ne joskus tulevat....

Adelheid: Valitettavasti ei taida auttaa muu kuin odotella muutama päivä ja testata uudestaan.Voihan olla, että plussa ei vielä näy. Tai sitten menkat myöhässä, mutta toivotaan eka vaihtoehtoa :) Kokemuksesta voin sanoa, että odottavan päivät ovat pitkiä.. :( Voimia!

Zemppiä kaikille ja huomenna plussauutisia, kiitos! (Ainakin Amalialla taitaisi olla huomenna hyvä aamu testata ;)?)

Poikien äippä

Vierailija
625/755 |
10.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt polttelee pari testiä tuolla jemmassa ja aamulla meinasin repasta yhen niistä auki ja testiä :) Toinen oli joku uus Predictorin aikainen testi (jonka voi tehä mihin vuorokauden aikaan tahansa) ja toinen ihan Apteekin oma. Jotenkin on vaan sellanen kutina, ettei mitään plussaa tule, ko aiemmat tikuttanut vasta paljonpaljon myöhemmin menkkojen pitis alkaa-päivästä.

Tänään sitten sain kuulla parilta kaverilta, että toi huimaus on raskausoire. Vähän ois muuten oikeasti mahtavaa, jos tulis plussa, nii sais antaa miehelle "isänpäivälahjaksi" sen :D

Nyt sitten vaan aamua ootteleen...!

Vierailija
626/755 |
10.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

AmaliaJoel: osaatko sanoo kuinka kauan sun on pitäny odottaa tosta menkkojenpitialkaa -päivästä että se plussa on näkyny. minä täällä ummikkona en tiiä mistään mitää.

poikien äippä: joo odottavan aika on tuskaisen pitkä! pläääh! toivotaan että sulla se ovis sieltä nyt putkahtaa tai ainanki menkat että pääsee taas uuteen normiin kierrokseen..

mulla on tällä hetkellä semmonen kipee olo ettei tee mieli ees istuu ollenkaa ku vaa pitkäkseen olla...selällään kun makaan ni rintoihin sattuu, kummallista mulle, ku mun tissit on yleensä niin kiltit ettei ne kipuilemalla koskaan häiritse menoa;)

Vierailija
627/755 |
10.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pidän peukkuja :)

mulla nää oireet vahvistuu koko aika,nälkä käsittämätön väsy koko ajan joka pvä pitää ottaa päikyt. palelee ihan hulluna nytkin monta puseroa päällä..testailin tossa iltasella vielä hih ;) ja nyt mieskin näki jo sen viivan,haaleahan se on vielä mutta katotaan parin pvän päästä josko ois vahvistunu.

plussatuulia kaikille!

nelkku kp 24/28 dpo 9

628/755 |
10.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ON:Ja outo olo jatkuu. Tää vatsan nippailu ei oo perinteistä alavatsan nippailua munasarjojen kohdalta, vaan ylempää kohdun kohdalla toisepuoleisesti. Tosi ikävän tuntuista :( Ja unohdin mainita, että issias kipuillut nyt monta päivää. Että on keljua, ku tekee äkkinäisiä liikkeitä ja oikein pistää viiltävästi, ai ai! Viimeks tosiaan tuo Issias oireillu ekassa raskaudessa, että jospa sittenkin ;)

Munkin on pakko testailla jo lauantaina, kun on yhdet juhlat tiedossa. Ei kyllä taida vielä mitään näkyä, mutta jollain herkällä testillä on kokeiltava. Sillo taitaa olla kp25

-Solina-

Vierailija
629/755 |
10.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Adelheid: Kahelta viimiseltä tein testejä 2 pitkää viikkoa, ennenko se kaks viivaa pläsähti tikkuun. Ja mulla oli niin vahva tunne raskaudesta tuolloin ja oireita oli vaikka ja mitä päällänsä. Mulla vaan toi hormoonitaso näyttää nousevan nykysin todella hitaasti, koska kahelta eka lapselta on saanut plussan just sinä päivänä, ko menkkojen ois pitänyt alkaa.

Nelkulla viiva kokoajan vahvistuu, jee!!! Mulla ei oo tänään paleltanut, mutta hieman etonu ja toi huimaus on jotain niin vistoa että yäk!

Mutta nyt kattomaan Taivaantulia, son morot huomiseen!

Vierailija
630/755 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelkku: Oikein kovasti onnea plussasta!!!!

Ja muillekin plussanneille (en nyt kaikkia muista) paljon onnea!!!!

adelheid: Mulla kierto vaihdellut 27-31 välillä. Ja kp 29 sain todella tyylikkään negan (vaikka aamupissasta testin teinkin). Kp 31 sain parilla testillä haamun. Ja vasta kp 32/27-31 digitesti vahvisti plussan! Että sinunkin kannattaa nyt vaan odotella pari päivää, ja uusia testi (suosittelen niitä digitestejä, niin ei sit tarvii arpoo, että näkyykö viivaa vaiko eikö näy!)

Vierailija
631/755 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen taustaillut ja ollut hengessä mukana kuumeilijoissa keväästä saakka. Jostain syystä en vaan saanut aikaiseksi kirjoittaa. Vaan nyt otin itteäni niskasta kiinni.

Minun tarinani on tällainen;

Minulla on-02,-04,-06 ja -08 syntyneet muksut. Viidennen oli määrä syntyä nyt syksyllä vaan kohtalo puuttui peliin. Olin käynyt ultrassa ja neuvolassa, kaikki hyvin. Sydänäänet kuului ja pieni oli niin vilkas liikkeissään. Ja kaikki musertui kun menin rv13 np-ultraan. Sain vahvistuksen tunteeoka edellisenä päivänä minut sai piinaansa, pieni oli kuollut. Päivää aikaisemmin, niin kuin olin aavistanutkin. Kaksi päivää myöhemmin synnytys käynnistettiin ja syntyi pieni, sievä poika. Mitään syytä ei löytynyt minusta, eikä vauvasta. Patologin lausunto oli vaan että hän vain menehtyi. Ja oli hirveää sopeutua siihen kun ei saanut vastausta miksi kävi niin kuin kävi. Hautasimme pienokaisemme ja olin sitä mieltä että en enää ikinä ole raskaana, vaan toisin kävi. Jäi niin tyhjä olo, kun kerkesi jo alkaa rakentamaan elämää tulevan vauvan ympäolihan kaikki ollut hyvin neuvolassa ja ultrassa. Niin sitten päätettiin että jos vielä luoja suo, niin haluamme tuoda kotiin vielä elävänkin lapsen.

4 kiertoa meni ja tuli pari haamua, eli ei jostain syystä kiinnittynyt. Minulla on kierto tasan, melkein kellolleen 28. Söin lugeja ja sitten jäi kierto vaan 20!! Olin tosi pahala päällä, kun meni sillee sekottamaan. Nyt sitten maanantaina tein pregcheckin testin, kun olo oli sellainen et pitää testata, haamu. Viikkoja ois 28 mukaan 2+9 ollut, en ymmärrä miten muka voi näkyä silloin vielä mitään. Ja eilen s-ketjun testillä vahvempi, eilen siis 3+1. Ei oikein uskalla olla vielä milläsäkkään, ei jotenkin anna lupaa olla varma, iloinen. Ehkä siksi kirjoitan tänne, kun nyt alkaa oikeesti se piina jos plussana pysyy, tarviin tukeanne siskot.

Tänään pitäis tulla raskauskeijulta tikkuja, ei herkimpiä. Ei auta kuin testailla. Kumpa onnistuisi ja sais miehelle antaa parhaimman isänpäivä lahjan, positiivisen raskaustestin..

Anteeksi jos pahoitin jonkun mieltä, vaan tuntui tärkeälle jakaa tämä teidän kanssa. Yhdessä onnistutaan, vaikka epätoivo joskus meinaa vallatakkin mielen.

Niin ja niitä kuuluisia oireita;

Väsyttää, nukun 10h yöunia(normaalisti 7-8h riittää),ällöttää, mahaa nippaille, selkä kipeä..

PLUSSA TUULIA KAIKILLE!! Ja ihanaa, lumista torstaita.

Lumikukka y.krt 6

Vierailija
632/755 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pahoittelut menetyksestäsi..voimia uuteen raskauteen ja odotukseen. Kyllähän se plussa periaatteessa voi näkyä,joillain hcg nousee tosi nopeeta. itte plussasin haamun jo dpo 8.

amalia! mikä oli tulos???

nelkku kp 25/28 dpo 10

633/755 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi on lunta ja on valkoista..se piristää kummasti.. :) kp33 menossa ja eilen testasin päivällä niin negahan se sieltä tuli..taidan heittäytyä tonne elokuisiin..vaikka huvikseen tuota raskauskiekkoa kattelin niin viikkoja olisi tällä hetkellä viisi, joten sen pitäis kyllä jo näkyä..mut joo..

Ja tänä aamuna ei tunnu miltää.. Menkkatuntemuksia ei mailla ei halmeilla..

Vierailija
634/755 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivotaan ja toivotaan että sinulla haamu saisi lisää väriä :)

niin ja amalia tosiaan.kuis kävi??

Vierailija
635/755 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamusta tuli vieraita, nii en viittinyt kahvin ajan istua ite koneella :D

Eli joo, tein testin ja nega se oli. Oishan se nyt ollu suoranainen ihme, että ois viivoja jo näyttänyt. Pari päivää vielä menkkojen alkamispäiväänn - oireita on nyt etominen ja sellanen, että mahan pohjalta kohta ponkasee, mutta sisuksissa on vielä pysynyt.

Lumikukalle tervetuloa ja et ainakaan mun mieltäni pahoittanut - itekkin keskenmenon kokenut just päivää ennen np-ultraa ja se oli rankkaa. Ei mitään tyhjennyksiä eikä kaavintoja, ei edes sairaalassa käyntiä. Piti oottaa kotona, jos oloni pahentuu, niin sitten vasta sairaalaan. Vuodin, ko seula ja toinen tuli ulos yhellä vessareissulla, käärin sen paperiin(en edes saattanut katsoa sitä pienetä) ja haudattiin se mieheni kanssa - onneksi oli kesäaika, että maa oli sula. Aika kuitenkin parantaa, vaikka unohda en koskaan. Tsemppiä sullekkin ja onnea uuteen ootukseen.

Gotta go!

Vierailija
636/755 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...pukkaa tännekin. Testasin aamulla. Tosin toivoa on niin kauan kun ei oo menkkoja, eiks ni. Vessareissut alkaa taas jännittään kovasti, kyllä te tiedätte tunteen...

Eli tänään dpo 13 ja kp 26/24-27, ovis tikutettu

Voi Lumikukka, varmaan hirveä kokemus. Ja AmaliaJoelilla sama takana. Näistä tulee niin surullinen olo, onneks te olette vahvoja ja olette päässeet asiasta eteenpäin. Koskaanhan se ei unohdu tuollanen.

Oonkohan mä muistanut plussista onnitella? En varmaankaan! Ainaskin Nirskua ja Nelkkua sai onnitella, eiks nii! Ihanaa!!!

Jaa, jos yrittäis vähän töitä tehdä välillä. Ei oikein suju tänään...

Vierailija
637/755 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ON: kp 14/24-32, ovista oon nyt tikutellu ja tänään viimenen tikku kastettu, linkitän kuvan tähän tuloksesta, luultavasti siis on tärkeät päivät käsillä, jos yhtään osaan noita lukea.. (?) jos siis ovis tapahtuisi nyt piakkoin, eli kp 14-16, olis kierto ainakin hiukkasen lyhyempi kun edellinen "ultrapitkä" 32.. ehkä 28 tms, mutta tärpin sattuessa la menee siis elokuun puolelle.. hö.

Olo on väsynyt ja märkä. Selkä kenkkuilee taas, ihmekös tuo kun vetää niin pahasti ikkunat, hitsin vanha asunto kun on.. Päätä on särkenyt ja naama vuorilla. Pientä ovis masu pipisyyttä on ilmassa, mutta tuota rintojen kipeyttä ihmettelen, kun on jo viikon verran olleet arat, yleensä vasta oviksen jälkeen, oon ku mikäki hormoni mörkö >: )

Mites Eviksellä menee? Onko olosuhteet siirtoa varten hyvät, vai tiedätkö vielä? .. pitikö sulla ees tällä viikolla olla se, voi olla että muistan väärin (?)

Ihanaa et on tullut näin paljon plussia, tosin vielä niitä toivoisin teille kaikille lisääkin! Jänniä päiviä käsillä monella, mä pidän täällä peukut ja varpaat pystyssä, ja vaikka vähän vähempi kirjottelenkin nyt, niin lueskelen kyllä ahkerasti päivittäin teidän juttuja.

Halauksin Pikku Basse

638/755 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko täällä muuten ketään jolla migreeniä..? mietin vain kun itellä on..viime kohtauksesta on kyl kolmisen viikkoa, mut nyt eilen alko särkee taas päätä heti aamusta ja sama homma tänään.. ei hirveen jees.. :/

Vierailija
639/755 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on migreeni, joten ainakin yksi kanssasisar löytyy siitäkin asiasta ;-) Migreeni on kyllä tosi ikävä vaiva, mulla "onneksi" aurallinen, eli yleensä kerkiän ottamaan lääkkeen ajoissa.

Onhan sulla oikea ja hyvä lääkitys ? :o

640/755 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo no siis nyt on eri lääke kun alkuun oli..mut ihan hyvin sekin autto viimeks. tänään oon ottanu vaan 6oo ibumaxin. Mulla ei välttämättä aina päänsärky migreeniksi ylly..mut sit kun yltyy niin tulee ihan kaamee paha olo ja yleensä aina pitää oksentaa..ja töihin ei kyllä pysty migreenipäivänä. mietin vain, et lisääntyyköhän migreeni/ päänsärky, jos on raskaana? Jotenkin on muutenkin ihan vetelä olo..kun en olis kipeeks tulossa..