Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***Heinäkuiset 2011***

20.09.2010 |

Aloitan jo uuden pinon, kun jouduin tänne suorilta viime kuusta. Eli oli tarkoitus tehdä viides Inssi oman ovulaationi mukaan ja mun tuurilla se ovis olikin nyt viikonloppuna eikä enää mitään tehtävissä. Aiemmin ovis ollut kp 16-18 ja nyt kp 13. On se niin väärin!

Eli nyt on inssien ajoitusten kanssa sählätty ihan riittävästi ja seuraavana IVF/ICSI. huh, vähän hirvittää ne hormonimäärät ja varsinkin se punkteeraus. Mutta kai siitä selviää hengissä ja mitäpä sitä ei tekisi oman pikku nyytin eteen.

Plussatuulia puhaltelen ja toivottavasti en saa kovin paljoa seuraa tuolta kesäkuisista! voin aivan hyvin harrastaa yksinpuhelua täällä, hih.

Kommentit (755)

Vierailija
581/755 |
08.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa taas!

BABAlle onnea. IHANAA!

NIRSKU: Taitaa olla plussa sielläkin, testiä kehiin :). Tuli ihan tippa linssiin, kun itellä oireita on ja oli, just palelu, oksetus, väsymys, lämmöt koholla, kohdunnapukka ylhäällä ja kova ja eka testi plussa, mut testiajan jälkeen, sittemmin nega. Vasta tänään/huomenna pitäs menkat alkaa. KUn oisin vaan halunnut sen tunteen...

AMALIA: Plussa se sullekin tulee. Peukkuja.

Ja plussa taitaa tulla kaikille muille paitti mulle. Jepjep. Masennusolo. KUn mä niin olisin toivonut sen ihanan tunteen, mutta nega on, tosin toinenkin merkki (first signal) antoi roskishaamun, muuta en ole saanut. Ja se selkeääkin selvempi plussa CB:n testillä, mut sekin testiajan jälkeen. MUR. Tilasin jo uudet ovistikutkin harmissani. Vaikka oviksen aina tunnenkin sairaan hyvin. Aivan sama. MUlle iski paniikki miettikää ekan kierron jälkeen, jessus...

Itkuilta ja vähän menkkajomottelut, aavistus tuli paperiin ruskeeta jo, huomenna hanat aukeaa. Kierrosta 36, ihan normi. Lämmöt vielä 36,6 (normi 36 tietämissä), kohdunnapukka ei enää niin korkeella. Hitto.

ILTIS 36/ 36-38, DPO 14 (tai 13??) ja p...a fiilis

Vierailija
582/755 |
09.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annulle jeejee-plussaonnittelut :D

Ja Baba oli käynyt ultrassa ja nähnyt pienen papusen, ihanaa!

Nirsku: Milloin testailet?

Iltis: Mikä sielä on tilanne? Eihän menkat oo alkaneet? Peukut täällä pystyssä bd

Täällä on jotenkin outo olo - toisaalta tuntuu, että menkat alkaa ihan just, mutta toisaalta taas, ettei ala. On nyt vähän sellanen vippaava olo päässä - tosin sain viime yönä niskat jumiin, ko meän neitit kömpi yöllä meän sänkyyn ja jotenkin kevyesti etoo, mutta liekkö se sitten johtuu kahvista?! Lämmöt oli 37,1 ja jotenkin mulla kuumottaa poskia, joka mun mielestä outoa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
583/755 |
09.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, että meillä on taas iloisia uutisia noin paljon! Onnea kaikille!!!

Olen vaan taustaillut, enkä juuri kommentoinut.

Ovis löyty tikuttamalla ja nyt on dpo 11 eli jännitys pahimmillaan :-) Etovaa oloa on ollut paljon, mutta maha on muutenkin työstressistä sekasin, et voi olla vaan sitä.

Plussia, plussia, plussia! Meille kaikille!

kp 24, dpo 11, yk 4

584/755 |
09.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavaa, että tänne tulee plussia lisää, onnea!

Nyt menee kuulkaas hermot postin kanssa. Tilasin viime keskiviikkona kahdesta eri paikasta r-testejä ja ovistestejä. Toisesta tuli jo perjantaina, mutta toista ei kuulu. Ja tuo mistä ei kuulu, on aina ennen tullut kahdessa päivässä. Mullahan kävi viimeksikin niin, että posti panttasi testejä ja valitinkin asiasta (oli hukannut muutakin postia) ja lupasivat ottaa postini erityistarkkailuun. Joopa joo, taas sama juttu. No toivottavasti tulevat tänään, vaikka enhän noita r-testejä vielä tarvitsekaan.

Voi kamala, kävin pitkästä aikaa puntarilla tänään ja olen päästänyt itseni taas lihoamaan pari kiloa. nyt pitäisi kyllä heti tehdä ryhtiliike, ettei ihan repsahda käsistä tämä touhu. Mutta kun ei oikein huvita syödä kuin kaikkea mömmöä...

Ah kohta on torstai ja pääsen ultraan, jibii. Saas nähdä miltä siellä näyttää tuollaisen tymäkän hormonisatsin jäljiltä.

Jokos Basse on bongannut oviksen? Mä alan vissiin tikuttaa omaa ovista huomenna varmuuden vuoksi.

Vierailija
585/755 |
09.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi taas!

NINNI: Plussatuulia sinnekin. Kovin kuulostaa lupaavalta oireet. Mulla ihan samoja jo 5-7dpo, edelleen on pahoinvointia/kuvotusta, väsyttää, rinnat arahkot, nännit eritoten, turpeet. vatsa turpoaa (kuten ennen menkkoja), itkettää. Vilu ja hiki.

AMALIA: Mä niin luulen,e ttä sulla8kin) tulee plussa. Tai mä nyt luulen ja tiedän, että kaikille paitti mulle ;). Mutta hyvältä kuulostaa, testaa?

EVE: Liikuntaa ja ulkoilua, paljon vettä juoden kyllä ne kilot karisee. Tseppiä ultraan!

BASSElle ovisonnea!

OMANAPA: Eilen alkoi tulla sellaista ruskeeta ehkä viisi tippaa, kipuja ja viiltelyitä on. Ja tunne,että NYT alkaa. Tänään tullut latte-kahvin näköistä ehkä kolmem tippaa, kipuja myös. Rinnoissa edelleen arkuutta, kuvotusta, väsymystä. Itkuisuutta. Viittaa PMS-oireisiin loistavasti, raskauteen olen jo toivon menettänyt. Kai ne kunnolla alkaa. Pyyhkiessä ei tule kun pieniä juovia, limaista vaaleeta ruskeeta, nippanappa näkyy :0 .Mitä ihmettä tää on? Kuparikierukan kanssa oli kipuja aina miltei viikko ennen, vuoto alkoi ryminällä liki sen 7 v ja oli runsasta ja kesti 5-7pv. On tää ihmeellistä. PMS/menkkafinni puuttuu...

Nyt pakko mennä, plussia toivoen,

ILTIS 37/ 36-38 DPO 15 (tai 14?)

586/755 |
09.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten tiesinkin, aamulla aukes hanat, jo viides kierto yritysaikana kun nappisuoritus ja silti menkat alkavat. Tähänhän olen jo tottunut. Ei löydä pieni asuinpaikkaa minun surkeasta kohdustani. Tsempit heinäkuisiin jääville ja plussailkaas nyt loput oikein rynnäköllä.

Helene kp.1/22-29, yk.10

Vierailija
587/755 |
09.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Evelina: Jei, 2 yötä sulla enää oottaa tietoa :) Ja kirjottelinkin eilen tohon painonpudotus-pinoon, ooks käyny lukemassa? Mulla oli kans just tollanen samanlainen fiilis, ko sulla nyt, ennen ruokaremonttia ja voin kertoa, että kyllä se valo alkaa sulla pilkottaan siinäkin asiassa, aivan varmasti :) Mie voin vaikka "potkia sua persiille" ton asiankin tiimoilta.

Iltis: Mulla tuli heti mieleen omat kokemukseni raskautumisesta kahelta nuorimmaiselta. Kun menkkojen piti alkaa, niin tuli rusehtavaa tuhrua/kirkasta verta tuli parina, kolmena päivänä, r-oireet silti päällä, plussat tuli 2 viikkoa tosta menkkojen pitis alkaa päivästä. Olin niin satavarma raskaudesta, vaikka sitä plussaa ei heti kuulunutkaan. Vein jopa labraankin pissanäytteen, joka sekin nega, mutta se vaisto oli vaan niin kova ja kutinsa se sitten pitikin. Elä siis vielä luovuta!

Ai niin, ko kirjotin ton aiemman viestini, nii sen jälkeen mun yli valtas tajuton oksetusolo ja kävin vähän Arabiaakin halailemassa, muttei mitään tullut, yökötti vain. Kaverille tosta mainittin, niin melkein kirkuen sano mulle, että nyt akka apteekkiin ja testin tekoon, mutta vielä ois neljä päivää menkkojen pitäisi alkaa päivään...Saapa nähä kuinka kovaa ja korkealta sitä tippuu sitten...

Vierailija
588/755 |
09.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niin pahoillani :(

589/755 |
09.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ei näy menkkoja, eikä VIELÄKÄÄN testejä postissa! Just olin kirjoittamassa kiukkusen tekstin postin sähläilystä kun huomasin Evelina tuon sinun jutun. Raivostuttavaa! Plussa olis voinut näkyä jo eilenkin, ja jonkun postimiehen takia en saa selvyyttä asiaan.. No jospa ne testit huomenna tulisi!!

Amalia: Ihan sama tunne koko ajan, että täti kurvaa hetkellä millä hyvänsä.

Vihlaisee välillä masua, mutta tosi lempeästi. Ja turvottaa! Tiedä sitten mitä se on. Mitään muita oireita ei ole.

590/755 |
09.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heips! Olen paljon lukenut näitä teidän juttuja täällä ja ajattelin josko liittyä tähän saisin. Täällä mennossa kp 25 ja vauva olis kovasti tervetullut. Viikko takaperin oli pari päivää raudan maku suussa..alamahaan on koskenut viikon verran joka ilta, siis hyvin menkkamaista kipua, mutta ihan hiljaa. Normisti menkkakipu kun on niin se on jotain ihan kauheaa kipua :/..tosiaan jotenkin vain on sellanen jännä tunne vatsassa .siellä jotenkin kuplii ja aina iltaisin tulee sellanen et joku painas alamahassa..oisko se se painon tunne sit? Mut mitään rintojen aristamista ei eikä yökötystä ole ollut. lauantaina olis pikkujoulut, joten varmaan testattava ennen sitä niin tietää minkä kaavan mukaan juhlitaan.. :)

591/755 |
09.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan nyt plussia ropisee, mahtavaa!! Paljon onnea taas vaan kaikille.

ON: Täällä ei mitään uutta. Sama tilanne edelleen. Kp 39/28-30. Raskaana JOS olisin, olis nyt se viitisen viikkoa kasassa. Tuskin tässä vaiheessa testi näyttää enää negaa?

Plussaa ei tule vaikka kuinka tikkuun pissin, menkkojakaan ei näy! Herrrrrmoja raaaaastavaa.

Luulis sitä hormonia nyt sen verran erittävän jo tässä vaiheessa, että plussaa tulis, jos raskaana olisin. Pitänee edelleen vaan odotella ja testata vaikka huomenna vielä. Sit soitto lääkäriin. :/

Vierailija
592/755 |
09.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelkku: Mahtavaa, onnea haamusta! :) Aiotko testata pian uudelleen?

AmaliaJoel: Hienot oireet sulla, lupaa hyvää. :) Malta nyt vielä muutama päivä sen testin kanssa kuitenkin, ettei tule ylimäärästä paniikkia, jos ei vielä näkyiskään. Mä oon kyllä noista oireista ihan kade, kun mulla ei oo vieläkään oikein mitään..

Iltis: Toivottavasti vuoto ei kunnolla alakaan, vaan saisit sen toivomasi plussan!

Kirv@: Voi hurja, mikä kierto sulla jo on. Tosi rasittava tilanne. Miten sä pidät pääsi kasassa tuossa kohtaa? Toiveet on varmaan korkealla.. Plussatuulia toivon, ehkä sieltä vielä kuitenkin tulee myöhäinen toivottu!

IinaSofia: Tervetuloa! Oireesi kuulostavat meikäläisen oireilta. Mulla kanssa tuntuu mahassa jotain.. ei kyllä kuplintaa, mutta jotain pientä ikäänkuin menkkamaista, muttei kuitenkaan. Viikonloppuna tunsin tuon kiristyksen selvästi, nyt en pariin päivään ole huomannut kuin autoa ajaessa. Muita oireita ei sitten olekaan, vaikka kuinka koitan keksiä edes jotain. Valitin eilen jo miehellekin, että normisti mulla on aina tässä vaiheessa jo ainakin 5 eri raskausoiretta (vaikken ole ollut raskaana vielä kertaakaan), ja nyt kun olis oikeaa toivoa, niin ei oireen oiretta. Toisaalta en mitään pahoja oloja tai superväsymystä kyllä kauheesti kaipaakaan, kun pitäis töitäkin jaksaa tehdä.

Omanapa: Viikonloppuna olin jo ihan varma, että pieniin päin tässä ollaan. Nyt se varmuus on haihtunut, oireita kun ei ole. Välillä vähän nippailee mahaa, muttei sitäkään enää sanottavammin. Pessimisti ei pety, joten ehkä mä luovun tästä unelmasta. Heinävauva olisikin vähän liian hyvä ollakseen totta. Tosin menkkojen pitäis alkaa vasta maanantaina, eli onhan tässä vielä muutama päivä aikaa oireiden ilmaantua. Millonkas niitä pitäisikään ruveta tulemaan? Luulis edes rintojen jotenkin reagoivan, kun ne on muuten aina niin tosi arat ennen menkkoja..

Päivät kuluu niin hitaasti..

t. Oireeton Aamupuuro, dpo 9

Vierailija
593/755 |
09.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tosiaan tippu tälle aamulle lämmöt 34,9 kun aiemmin oli 36,6. Mitä tapahtuu? Palelee edelleen, rinnat edelleen tosi turpeat ja kipeätkin ja fiilikset plussaan päin. Tosin vastaoireina ollut kiukkua ja siivousintoa :D, joista jälkimmäinen on kyllä ihan toivottu villitys. Niin ja oireista muistin taas aamulla yhden uuden, kun vielä sen hekumassa silmiäni availin ;). Tullut jälleen niitä K18 unia, joita kaikissa raskauksissa on ollut. Kahtena viime yönä muistan nähneeni noita.

AmaliaJoel: Testaan? Mietin, josko kävisin tänään hakeen testin, mut en oo päättänyt minkä niistä hakisi. Enkä tiedä ehdinkö hakemaankaan. Tässä lähipäivinä anyway.

Iltis: Enpä vielä usko sun menkkoihisi! Saattaahan tuota tuhrua tulla, vaikka olisikin plussa oven takana. Peukutan sinulle edelleen.

Aamupuuro: Voihan tuo oireettomuuskin merkata jotain. Mulla ainakin rinnat ihan eri tavalla (keskeltä) kipeät kuin menkkoja ennen (sivuilta). Sitäpaitsi mulla on tuota kuplintaa ollut kanssa, tai ehkä kuvaisin sitä juuri aiemminkin täällä kirjoitetuksi elohiiri -tunteeksi.

Peukkuja jännääjille! Kirv@lle malttia, jospa sittenkin... Ja evelinalle tsemppiä painonhallintaan.

Nirsku ja kp 29/28-29 8)

Vierailija
594/755 |
09.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä jylläää täällä oksennustauti,vanhin poika 11.v yrjös huoneesta maton ja pari pehmolelua tosi kiva! kauhulla ootan millon se iskee nuorimmaiseen tai minuun.

huonoa oloa ja etomista mulla kyllä muutenkin ollut ja eilen ja tänään oli pakko ottaa päikkärit.väsyttäny niin paljon. huomenna aattelin testailla uusiks,koska mies ei nähny siinä tikussa mittään joten en nyt tiiä onko se mun oma kuvitelma vaan?

helenE: ikävää että täti tuli,imetätkö muuten vielä?yksi syy siihen miksi ei tärppää voi olla noi limakalvot,yhdellä ystävällä näin oli että lääkäri sanoi että monta raskautta peräkkäin ja imetys niin limakalvot oli niin ohuet kun meni ultraa,kun yritti raskaaksi tulla ja sai nyt ssi jotain lääkettä siihen.

Nyt keräileen mattoja lattialta..

nelkku kp 24/28

Vierailija
595/755 |
09.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

äsken testasin negan. tänää ois pitäny menkat alkaa viimeistään. alavatsassa kipuja, nippailuja, turvotustakin... en mä tiiä... ei mulla kyllä yleensä oo ku korkeintaan edellisenä iltana ennen ku menkat alkaa ni vatsakipuja ja seuraavana aamuna sit menkat alkaa, mut nyt on ollu jo pari päivää alavatsa vähän kipee, silloin tällöin nippailu ym... tää on rasittavaa. mulla on tänään kp 30/28-30 ja menkat alkaa aina aamulla. eli pitäisköhän mun sit vaan huomisaamuun odottaa ja kattoo josko ne sit huomenna alkais. voi voi... en tiiä mitä mä teen...

596/755 |
09.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

no vihdoin ne testit tuli, meinasin jo alkaa taas rustaamaan breiviä postiin...on taas millä testailla, hih, 20 kpl herkkiä laatikossa odottamassa, jeeeeiii!

Amalia, joo luin sun ruokaremontista tuolta toiselta puolelta. kirjoittelen sinne itsekin jossain kohti kun jaksan. Mulla oli kesällä vähän saman sorttinen linja, tosin käytin painonvartijoiden pistelaskua. Mutta se vaan meni siihen, että söin esim. kanafileen kanssa pelkkää salaattia ja vältin turhia hiilareita. aamulla söin kyllä kaks ruisleipää (siitä en luovu) ja kahvia tietty, mutta muuten aika vähän mitään huonoja hiilareita. Marjoja söin tosi paljon ja se olikin kesällä ihanan helppoa kun sai tuoreeltaan. Nyt pitäisi kaivaa pakkasesta eikä ne ole yhtä hyviä. Olo oli ihanan pirteä ja kevyt koko ajan kun en syönyt mitään mässyä.

Sitä vaan mietin, että olen nyt reilun kk syönyt tosi huonoa ruokaa vaikka olenkin käyttänyt lisäravinteita ihan kiitettävästi. Eli vaikuttaakohan tämä huono syömiseni kovasti tuohon kiinnittymispuoleen? Kun ei se pikku myykään jaksanut pitää kiinni. Munasolut olivat tosi hyvälaatuisia ja jakautuneet hyvin eikä mussa mitään vikaa löytynyt muutenkaan niin oliskohan vika tuossa kiinnittymisessä. Limakalvo on aina ollut ihan ok, joten mietin, josko se ei saa otetta mun verisuonesta tai sitä kautta tarpeeksi niitä ravinteita että jaksaisi alkaa kasvaa. Mulla on tosi huono verenkierto muutenkin, aina kylmät ja "puutuneet" jalat ja kädet ja suonet karkuteillä (ainakin silloin kun pitäisi verikoetta ottaa) Niin jos se pikkuinen ei saa siksi kiinni musta jos en ole kohdustakaan kovin "verevä". Mitenköhän tuollaiseen asiaan voisi vaikuttaa? Eli vissiin siis parantaa verenkiertoa? Nämä on vaan mun omia aatoksia, enhän oikeasti voi tietty tietää missä kohtaa tökkii.

No, tänään syön loput kököt jääkaapista ja aloitan huomenna terveellisen elämän. Tai ainakin terveellisemmän, hihi.

Nyt tuli lumi tänne eteläänkin. Höh, noi espanjalaiset koirat ei ymmärrä hyvän päälle. Kumpikaan ei ole millänsäkään tuosta lumesta. Mun edellinen koira, joka oli kreikkalainen, oli aina pudottaa karvansa kun oli niin tohkeissaan lumesta. Sitä ilolla muistelen.

Vierailija
597/755 |
09.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Angelique ja Annu! Olen iloinen teidän puolesta ja toivotan teille onnellista odotusmatkaa :)) Onnellista odotusta myös baballe ja kiva kun kerroit kuulumisiasi!

Nyt on kyllä monella tiukat paikat, kun kierrot lähestyvät loppuaan.Amalialla, Aamupuurolla ja Nelkulla ainakin vaikuttaa olevan lupaavia oireita. ;)

Kiva, kun liityit, Iinasofia, seuraamme jännäämään.

Evelinalle tsemppiä painonhallintaan! Voin myös suositella Amalian mainostamaa vhh-ruokavaliota. Itselläni on auttanut painon pudotukseen ja ennen kaikkea paremman olon saavuttamiseen.

ON: Kirvan kanssa edelleen samassa tilanteessa. Kp 40 tänään eikä ovista vieläkään..! Useampana päivänä juilinut oviksen tuntoisesti oikeaa puolta, mutta ei pääse ovis päälle. Ja pari viikkoa sitten tuli vaal pun valkkaria ja äsken pyyhkiessä sitä samaa. En tajua enää yhtään.. Kaksi testiä tein silloin paljon aiemmin ja nyt olen päättänyt, etten tee ennenkuin selvä ovis on ollut.Vaikka eka kierto menossa niin on tämä kyllä turhauttavaa!

Kirva: Jos soitat lääkärille pitkittyneestä kierrosta, voitko sitten kertoa täällä, mitä sait vastaukseksi? Olisi kiva tietää, milloin on aihetta ottaa yhteyttä lääkäriin.

Lumista illan jatkoa kaikille!

äippä

Vierailija
598/755 |
09.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On täällä. Niin loppui piinaviikot. Piinatkaa nyt muut kunnolla ja saakaa ne plussat. Testasin varmuudeksi päivällä vielä, se oli tyylipuhdas neg.

Uutta kiertoa siis elellään, kipujakin jo enemmän vatsalla. Kierrosta se tuttuakin tutumpi 36.

EVE: raskautuminen on niin hiivatin monesta jutusta kiinni, onnistumiuseen tarvitaan todella paljon. Hitsi.greippimehua, vettä, kunnon ruokaa ja vitamiineja. Siinä se?

ILTIS kp 1/ 36-38, tulis ne tikut postissa, pian pääsee taas testailemaan ;D Vaikka sitäkin ihmettelen, miksi, koska ovis ihan selvä AI-NA!

Vierailija
599/755 |
09.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinnie: Toivottavasti testit kolahtais huomenna postiluukusta, jotta pääset testaileen.

IinaSofialle tervetuloa tähän mukavaan joukkoon mukaan :)

Kirv@kin siellä "tuskailee" - tsemppiä!

Aamupuuro: Toi on melko yksilöllistä milloin oireet ilmaantuu - toisella ne tulee heti ja toisella ennen 9 viikkoa ja toiset saattaa voida pahoin puolesta välistä lähtien. Mulla on yleensä paha olo ilmaantunut melko pian raskautumisesta ja kestää sitten useamman viikon, jotka välillä saattaa laantua tai muuttua aivan toisenlaisiksi.

Evelina: Kaikki rautapitoinen ruokahan parantaa verenlaatua ja tietyt mausteet eli chilipaprika (parantaa kuulemma myös genitaalialueiden verenkiertoakin), inkivääri, kaneli. Ja liikuntahan tietenkin lisää verenkierron tehokkuutta. Ja ravinnolla on oikeasti melko iso osuus ihmisen kokonaisvaltaiseen hyvinvointiin, varsinkin sisäisesti. Tiiän muuten erään naisen, jolla oli hormoonilääkityksestä huolimatta vasemmalla puolella munasarjassa/johtimessa vikaa (ei toiminut lainkaan) ja kärsi lapsettomuudesta. Luomuna kuiten saanut 2 lasta ja kun aloitti vhh-ruokavalion, nii on tuntenut jo vasemmalla puolen toimintaa - näinkin siis voi yllättää. Mutta ethän missään nimessä ota mun tätä vhh-ruokavalion suositusta jonain "päänkäännyttämisenä", vaan ihan vinkkeinä vaan elämän varrelle..? :)

Voi ei Iltis :(((

Meikäläinen on tänään tiiviisti pysytellyt peittojen alla - on nyt sellanen kipee olo, vaikkei ookkaan normikipee olo. Jotenkin niin entuudestaan tuttu olotila, mutta en uskalla hehkuttaa vielä. Nooh, pitää kattoa onko aamulla taas sama olo, ko tänään - se kertoo sitten paljon...mutta nyt takasin sohvalle peittojen alle!

Vierailija
600/755 |
09.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdin tosiaan piipahtaa siellä apteekissa mutkan ja testinkin tein ihan 2 tunnin pidättelyn jälkeen, kun se hyppysissä oli. Ja tulihan sieltä se jo jonkin aikaa ounastelemani tulos: kaksi viivaa!!! Ü Wautsi! Olo on aika muikea.

Tämä ilmiö, että sitä vaan jossakin sisimmässään tietää olevansa raskaana on sitten jännä. Mistä ihmeestä se tulee? Olisin tosiaan uskonut ilman testiäkin, etenkin noiden levottomien unien ilmaannuttua, mutta kun ne aina neuvolassa kysyvät, koska testi oli plussaa (khöm...enhän minä muuten ;) ).

Nyt AJ sama temppu perässä! Ainakin lupaavalta kuulostaa.

Iltis voih :(

Nirsku ja rv 4+0