Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

***Heinäkuiset 2011***

20.09.2010 |

Aloitan jo uuden pinon, kun jouduin tänne suorilta viime kuusta. Eli oli tarkoitus tehdä viides Inssi oman ovulaationi mukaan ja mun tuurilla se ovis olikin nyt viikonloppuna eikä enää mitään tehtävissä. Aiemmin ovis ollut kp 16-18 ja nyt kp 13. On se niin väärin!

Eli nyt on inssien ajoitusten kanssa sählätty ihan riittävästi ja seuraavana IVF/ICSI. huh, vähän hirvittää ne hormonimäärät ja varsinkin se punkteeraus. Mutta kai siitä selviää hengissä ja mitäpä sitä ei tekisi oman pikku nyytin eteen.

Plussatuulia puhaltelen ja toivottavasti en saa kovin paljoa seuraa tuolta kesäkuisista! voin aivan hyvin harrastaa yksinpuhelua täällä, hih.

Kommentit (755)

Vierailija
201/755 |
24.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on taas monella jännät hetket menossa. Toivottavasti mahdollisimman moni plussaisi! :) Tuntemukset ovat kyllä tosi lupaavan oloisia. =)

Itse odottelen edelleen tätiä kylään, että edes jotain tapahtuisi, kun raskaanakaan ei ole (dpo 13 neg.herkällä).

t. Usva kp 27/25-27, dpo 14, yk3.

Vierailija
202/755 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli viime maanantaina ja perjantaina sain raskaustesteihin haaleat plussat.

Ja lauantaina alkoi sitten kauhukseni verinen vuoto, joka jatkuu edelleen.

Päivystyksessä mainitsin asiasta kun tytsyn kanssa siellä lauantaina kävin. Käskivät odotella ja seurata tilannetta ja tänään soitella uudestaan!

Tänään sitten soittelin heti aamusta ja sanoivat, et niin alkuvaiheessa oli mahdollinen raskaus, et ei auta muu koin odotella ja testata 2viikon päästä uudestaan, jos olisikin jatkunut jne..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/755 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt katse suunnattu eteenpäin.

Koville se ottaa, mutta aina on uusi mahdollisuus

Vierailija
204/755 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt sitten kaikki plussataan!!!

HelmiKeiju kp3/24-34

Ps. Jos extrakierto niin kuuluisin suorilta elokuisiin, mut yleensä LA aikaistunut ultrassa, joten jään tänne :)

Vierailija
205/755 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa hyvältä ja nopealta palvelulta, jej :- ) *odottelee kuumeisesti postiluukun ääntä siis huomisesta lähtien..* Eikös muuten iskiainen voi aiheuttaa ummetusta, tai kovaa tavaraa ? Näin muistan ainakin koulussa kuulleeni.. (opiskelen siis hoitoalaa..) Jos siis joku tulehdus siellä taijotakin? Toivottavasti menee pian ohi ! Mulla samanlainen hetivalmis vatsa aamukahvin jälkeen, eikä muutosta, "ikäväkyllä".. :-D Toivottavasti menis kuitenkin raskauden piikkiin, eihän sitä tiedä miten kenenkin elimistö käyttäytyy, vaikka olivatkin r-oireita ; )

--

Siis enhän mä huomannut noita edellisiä viestejä! Voi Usva, toivottavasti täti ei tule ja tulee myöhäinen plussa! Sitä tässä itsekkin odotellaan..

Ja voihan hemskatti Keiju, toivottavasti raskaus olis jatkunut vuodosta huolimatta, mut jos ei, niin toivotaan että kohta tärppää pysyvästi!

Paljon plussia kaikille!

Tätiä ei näy.. 28/24-28

206/755 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heips, onpas monella nyt jännät päivät käsillä, testailkaahan, niin saadaan iloisia uutisia =)

Itse testasin jollain Cittarin halpistestillä eilen, kun en halunnut vielä "tuhlata" digitestiä, heh. Päiväpissistä testasin ja selvä plussahan sieltä tuli. Ei tarvinnut enää tutkia suurennuslasilla, että onko viiva vai ei =)

Ajattelin kyllä vielä varmaan huomenna tai keskiviikkona käyttää tuon digitestinkin, kun se kerran on hankittu.

Tää pysyy nyt vielä täällä taustalla ja jännäilee muiden puolesta. Tehdään sitten joukkosiirtyminen tuonne odotuspuolelle heinäkuisiin ;)

Varhaisraskauden ultrankin varasin jo marraskuulle, jotta saa varmistuksen, että onhan siellä mahassa jotain ja oikeassa paikassa vielä. Sen jälkeen uskaltaa sitten hetkeksi huokaista helpotuksesta, jos kaikki on ok.

t. baba 4+3

Vierailija
207/755 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

baba! Kiva, että aloitat tämän joukkoraskautumisen. Perässä tullaan ;) Toivottavasti ainakin.

Omaa napaa: Ovista olen yrittänyt bongailla. Ihan erilaiset oireet kuin viimeksi, tai oikeastaan niitä ei siis ole tähän aamuun mennessä ollut. Viimeksihän nippaili vähän tiuhempaan, mutta lämpöjen ja vuotojen perusteella jäi varmasti koko ovis välistä. Nyt puolestaan kivistää alavatsaa eka kertaa kunnolla tälle kierrolle...toivottavasti siellä irrotellaan :b Jumpatkin jumpattu, joten peukkua nyt pidän ja odottelen - muuta ei voi.

Jännityksessä mukana,

Nirsku kp 14/28

208/755 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehdäänpäs tästä viikosta plussaennätysviikko eiks vaan?

Mulla testipäivä nro 2 ja nega. tilasin lisää testejä netistä et voin testata joka päivä, hih. Saattaa alkaa mennä hermo loppuviikosta jos ei ala edes haamua pukkaamaan.

Taas nukutti niin makeasti, etten millään ois jaksanut nousta mut koirat oli sitä mieltä et nyt riittää tämä makoilu;-) Hyvä hyvä.

Lämmöt edelleen 37 mutta mahan nippailut ovat lähes loppuneet kääk. Toivottavasti ei tarkoita huonoa. Klinikalla sanottiin, että voisin aikaisintaan testata vasta sunnuntaina jos olen kovin kärsimätön, jaaaaaa..meikkis testaa jo nyt, hihihi.

Toivottavasti posti tuo sulle iloisen paketin tänään Basbartuu ja sen myötä ilosanoman. Tulehan heti kertomaan tulos.

Loistavaa viikkoa kaikille.

Kuka tietää, että laskenko päivät hedelmöittymisestä vai siirrosta. Siirrosta olisi nyt vasta pp8 ja hedelmöittymisestä pp11 mitenkähän tämä laskuhomma menee?

Vierailija
209/755 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän on kivojakin uutisia ;), Onnea Baballe plussasta!

Tsempit kaikille jännääjille, eveliinalla ja basbatuulla etenkin jännää ;) Evelina, en ole varma miten nuo päivät lasketaan, mutta kaveri sai plussasiirrossaan haalean viivan 11 päivää siirron jälkeen (vaikka klinikalla olivat tosiaan sanoneet, että testi vasta 14 päivää jälkeen).

ON: meillä tuli huonosti hyödynnettyä ovis, eri osoitteiden takia, mutta pieni toivo on. Katsotaan, mutta hyvillä mielin ja rauhassa.(joo, joo)Tässä kierrossa olen luottavainen että ihan oikeasti ovuloin, oireita oli ja itseasissa on niin paljon. Järkyttävä nännikipu esim, jota ei ole joka kierrossa ollut...

Tsemppiä kaikille ja plussaisia syystuulia. Isosti peukut pystyssä teitin plussaviikkosuunnitelmalle ;)

Vilho kp 15/24-25, esikoisen yk8.

210/755 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

harmillista että tänne putosit. Mutta ei hätää, ollaan sovittu sellainen joukkoraskautuminen. Baba jo aloitti, Basbartuu varmasti seuraava ja sitten meitä tulee monta peräkanaa;-)

Kiitti tuosta kaverisi plussa-ajankohdasta. Joku taisi jossain kirjoittaa, että oli plussannut 10 päivää siirrosta ensin haaleasti, mutta sitten vahvistuen. Kai ne klinikat sanoo tuon kaksi viikkoa siksi, että silloin ainakin pitäisi näyttää tuloksen ja voipi jättää luget pois jos on negaa.

Mua vähän huolestuttaa kun niitä kipuja ei enää ole paljoa tai mitään tuntemuksia paitsi tuo väsymys ja kohonnut lämpö. No ei auta kuin odotella...

211/755 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on mennyt todella hyvin tämä ajattelematta olo, ollut todella mukava noita petipuuhiakin touhuilla silloin kun itseään huvittaa eikä laskeskellen päiviä. KUNNES eilen aloin tuntea ovistuntemuksia ja PAM se oli taas kytemässä pään sisällä. Piruuttanikaan en harrastanut seksiä eilen sitten, päässäni suoranainen pakokauhu edelliskierrosta ja niistä loppukierron haamuista ja turhista toiveista ja pettymyksistä. Mutta kuinkas ollakaan, tänään on sitten EKAA KERTAA edellisen synnytyksen jälkeisistä oviksista, tullut ovislimaa!! Joten puhpah "en ajattelekaan koko raskautumista enää" ja eikun illalla peitot heilumaan. Mutta testejä en aio etukäteen tehdä, sitten vasta kun viimeinenkin mahdollisuus menkkojen alkaa. Tällä kertaa en haamuile ennenaikojaan ja vaivu syvään suohon pettyessäni. Mutta tottakai näin selvän oviksen tulen tänään käyttämään ja pidän peukut ja kaikki varpaatkin pystyssä että vihdoin tulisi toivottua tulosta. Onnea kaikille muillekin matkaan, minä en ole täällä käynyt lainkaan sitten menkkojen alkamisen joten en voi nyt muita henk.koht.kommentoida. Katsellaan nyt miten vauhkoksi sitä yltyy tässä sitten:/

Helene kp.14/22-28 (yk.9)

ps.ainakin hyvää tässä on se, että vihdoin tulossa taas ns.normikierto eli pisin mahdollinen kiertoni, jos jotain hyvää tästä on haettava:/

212/755 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein paljon onnea Baba:lle ja mahdollisesti myös muille pian plussaaville!!

Oma olo on nyt se, että kyllä se kaikkien meidän vihaama vieras on vissiinkin tulossa kylään.:(

Edelleen jatkuu juilinnat alamasulla. Nyt "kipu" on sijoittunut enemmän oikealle puolelle. Ja enhän minäkään keskiviikkoon asti malttanut odottaa. Testasin herkällä testillä ja tuli niin vahva nega ettei tosikaan. :/

Menkkojen pitäisi alkaa ensi viikonloppuna, siksi ihmettelen suuresti näitä tuntemuksia. Normaalisti ne alkavat vasta muutamaa päivää ennen menkkoja.

Kp 24/ 28-30

Vierailija
213/755 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan nyt vain tälläin pikasesti, kun ollaan lähdössä eläinlääkäriin koiran nenäpunkki epäillyn takia, illemmalla sitten isommin paremmalla ajalla ...

Älä heitä kirvestä kaivoon! Mulla alkoi täti tuntemukset kuten sullakin tosi aikasin, ja silti vaan eivät ole alkaneet, oon lukenukkin että todella monella samat tunteet vaikka raskautunukkin! Toivotaan et täti pysyy poissa kaikilta meiltä!

.. nyt sinne lääkäriin..

-

kp 28/24-28

214/755 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri näin, mitä Basbartuukin sanoi. Klinkallakin sanottiin, että lugeja pitää käyttää vaikka vuoto alkaisi niin kauan kuin testi on varmasti nega. Eli se vuoto on tooodella yleistä alkuraskaudessa. Eikä sulla vissiin vielä ole mitään alkanut tiputtelemaankaan eli kaikki mahkut plussaan, elä menetä toivoa!

Pitää taas kertoa tarina mun kaverista, jolle oli tehty tässä taannoin inssi. Testit näytti negaa ja pientä vuotoakin oli. Mutta kun ei kunnon menkkoja kuulunut niin meni sitten klinikalle vajaan kahden viikon päästä ja raskaanahan hän oli vaikka kaikki testit olivat näyttäneet negaa. Eli näinkin voi käydä.

Huomenna mulla testipäivä nro 3 eli olis kohtapuoliin aika suotavaaa että alkaisi edes haaleaa viivaa näyttämään. Vatsassa juilahtelee vielä, mut nyt enemmän sen tuntuista niin kuin täti olisi kurvaamassa kahdella renkaalla ja kovaa. TÄTI, voidaanko sopia, että matkustat tästä päivästä alkaen kuukaudeksi jonnekin ulkomaille ihanan auringon alle. Olethan viettänyt täällä koko kesän meitä kiusaten, ja viime talvenkin niin nyt tekesi sinulle kevyt arskaloma terää. Sovitaanko näin?

No huh, olenkohan hieman tärähtänyt kun kirjoittelen ihan pöljiä. Tämä palsta on vaan ollut niin mahtava tukipylväs meille monille, kiitos kaikille!

215/755 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä niiiiin kovasti toivoo ja haluaa, että olisi raskaana, sekin jo yksikseen aiheuttaa tiettyjä "oireita". Sitä tarkkailee herkemmin oman kropan toimintoja ja toivoo niiden liityvän raskaaksi tulemiseen ja raskaana olemiseen.

Mulla näitä oireita on nyt olleet noi alamasun tuntemukset ja muutamat orastavat päänsäryt ja kunnon säryt. Huomasin viikonloppuna myös, että rinnat aristavat. Vai toivoinko niiden vain aristavan?? Vuotoja ei ole ollut, mitä nyt pientä kait?? veristä viirua seksin jälkeen paperiin tuli...

Sitä tekee itsestään niin tarkkaavaisen kaiken tämän jännittämisen keskellä.

Tässähän olleen vasta ekalla yrityskeikalla, että pitäs vissiin ottaa hieman iisimmin nyt.

Nyt mä en enää testaa yhtään "turhaa" testiä. Lauantaina olis pienet talkoohenkiset illanistujaiset. Ennen sitä on testattava ellei tätsy tuu kylään ennen sitä.

Vierailija
216/755 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kp 31/28-29 testin tein eikä haalean haaleatakaan viivaa näkynyt? tissit kipeät,menkkoja ei kuulu, mitä mitä???

217/755 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä vaan vielä luovuta, luepa tuo edellinen kirjoitukseni. Kaikki on mahdollista.

Onkos teillä joilla testausaika lähenee, tullut finnejä naamaan? Mulla on sekaiho, eli muutenkin saattaa tulla sellaisia pikkunäppyjä joskus, mutta nyt on sellaisia isoja kipeitä, yöks. Ja tuntuu, että hiukset rasvoittuu jotenkin nopeammin. Jos mielikuvitus olisi ollut kouluaineena niin olisin varmaan saanut kympin, niin hyvä olen kehittelemään näitä oireita;-)

Vierailija
218/755 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ENSINNÄKIN BABALLE HITSISTI ONNEA JA HALAUKSIA JAJAJA KAIKKEA! Ihan mahtavaa, toivottavasti me tullaan kohta kaikki perästä, ja tullaanhan me, oi tullaanhan!

Evelina mulla ainakin tullut finnejä naamaan, on myös sekaiho ja kokoajan jotain pientä näppyä naamassa, mut nyt on tullut olkapäihin muutama tulivuori jne.. Mulla tosin ennen tätiäkin moiset poukapäät juosseet paikalle joten tiedä häntä sitten.. Oon kuullut et kalaöljy auttaisi, tiedä häntä sitten.. ;-O

Hitsikun en enää muista mitä kaikkea ootte kirjotelleet, vaikka luin moneen kertaan! Pitäs varmaan olla luntti lappu aina koneen vieressä... tosin mitä toi ukkokin ajattelisi, hajanaista tekstiä, hymynaamoja ja surunaamoja ympäri pöytää.. ;-D

ON: Täti ei vieläkään ole kurvannut paikalle * hurraa hurraa * Lämmöt ja muutkin oireet pysyneet, ja rinnat on kutisseet tänään ihan julmetusti :-O Tänään tuli s-postiin mammaksista että tilaus on toimitettu, eli huomenna luultavasti pärähtää paketti postissa, ja kun niitä nyt on niin paljon niin voisin tietenkin päiväpissastakin testailla taitai... ehkä malttaisin keskiviikko aamuun. tai sit en. Se täti vois tosiaan kurvata sinne etelään munkin puolesta!

Koiralla flunssaa ja luultavasti nenäpunkkeja ;(

Melkein 40 astetta kuumetta raukalla ja muutamat antibiotti kuurit tuli.. Toivottavasti alkavat pian auttamaan ja saisi nukkua taas (kun niin väsyttää;) yönsä kunnolla ilman kröhimistä.. Voi pientä.

Plussaista viikkoa meille kaikille!!

219/755 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli kans tänään viesti, että tilaus toimitettu eli toivotavassti saan paketin huomenna. Luulin, että mulla olis ollut enemmäkin niitä testejä mut vissiin innostuin viime kerrallakin testailee joka päivä ja moneen kertaan. Eli nyt mulla on vain yksi mammaksi testi ja sitten se klinikan virallinen, mitä käytän sitten ensi maanantaina. Eli paree tulla huomenna ettei tule katkosta tähän testailuun;-)

Mäkin oon ihmetellyt, että miten voi muistaa kommentoida muiden juttuja kun tämä ei näytä kuin edellisen viestin. Sitten keksin, että pitää vaan avata toinen ikkuna tuohon viereen, mistä pääsee lunttaamaan. Kaikkea sitä oppii kun vanhaksi elää.

Voi sun koiraraukkaa, toivottavasti paranee pian. Mullakin on nyt kaksi koiraa, uusi tulokas ollut vasta kolmisen viikkoa. Ihan mielenkiintoista sitten änkeä pieneen hissiin vaunujen ja koirien kanssa;-) Onneksi nuo ovat pieniä, mutta kuitenkin.

Mulla kans hartioilla ja niskassa jättikraatereita, auts ja kipeitä sellaisia. Kyllä munkin naama kukkii ennen menkkoja, mutta yleensä vasta ihan kun ovat hollilla. Ja tissejä kutittaa ja aristaa. Viime yönä mietin laittaisko ens yönä rintsikat päälle kun yöpaita hankaa nännejä ja kääntyessä sattuu. Tämä ei siis mulla voi olla raskausoire valitettavasti kun oli rinnat ihan tosi vähän arat jo ennen siirtoa kun olin käyttänyt jo pari päivää lugeja. Toisaalta aristus on voimistunut ja tuntuvat turvokkeelta.

Kyllä kuule Basbartuu sulla näyttää niin lupaavalta. Olet sitten plussa nro 2 kun Baba on 1, sitten tulee kirv@ ja minä ja kukas se olikaan kans hollilla, kääk sorry nyt ei ole tuota toista ikkunaa auki.

Ihanaa, kohta tärisee plussia siihen malliin, että täti kalpenee ja pakenee ethelän aurinkoon.

Vierailija
220/755 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...eli oma tavoite siirtyy loppukuuhun. Tänään myös lämmöt putosivat eilisestä 37.0 -> 36.5, eli uskoakseni on selvä tilanne, eikä mitään "pikkuvuotoa raskaana". Odotinkin jo tätä, niin ei ole niin pettynyt olo. Lisäksi mieltä nostattaa viime kierrossa bongattu ovulaatio, eli mahdollisuuksia pitäisi kuitenkin olla. :) Laskettu aikakin jää edelleen heinäkuun puolelle.

Basbartuu: Voi kun sulle tulisi plussa!!! :)

baba: Onnittelut! Tosi upeaa! Ja raskaus eteneekin hyvin, kun testit ovat vahvoja päivälläkin! :)

evelina: plussatuulia puhaltelen sinne päin jo lähipäiville! :)

Kirva: ehkäpä nuo ovat niitä raskaustuntemuksia? :)

ollikolli: peukkuja sinne suuntaan!

Siis nyt vaikuttaa NIIN lupaavalta monenkin osalta, jospa tästä tulisi todellakin se joukkoraskautuminen heinäkuulle!!!

Pitääkin jo tilailla uusia ovistestejä... ;)

t. Usva, yk4, kp 1/25-27,