En halua lasta ja olen ehkä raskaana , en uskalla
hakea testiä... tiedän, kaikki johtuu mun ja miehen huolimattomuudesta. mies odottaa pääsyä sterilisaatioon ja minulle ei pillerit sovi.
Meillä on 1 lapsi ja emme halua enempää. Tai ennen minä halusin, mies ei. Nyt kuitenkin olemme harrastaneet seksiä keskeytetyllä yhdynnällä. Ja viime kuukautiset oli liian lyhyet... nyt rinnat on kipeät ja muutenkin pelottaa raskaus.
Mä olen ollu niin tyhmä, aborttia tuskin pystyn tekemäänmkun ei ole hyvää syytä. Toisaalta, onko se hyvä syy ettei halua sitä lasta?
Kommentit (2)
niin voi hyvin olla, että raskauden aikana muutat mielesi ja taas haluat toisen lapsen. Kun mä tulin raskaaksi, mietin ekan kuukauden ajan aborttia. Sitten totuin ajatukseen toisesta lapsesta pienellä ikäerolla ja nyt neljännellä kuulla olen jo hyvin onnellinen asiasta. Ja todella iloinen, etten sitten tehnyt sitä aborttia.
Jos sun mies on suostunut keskeytettyyn yhdyntään, niin ei sillekään voi täysin vieras ajatus olla, että sillä tavalla tullaan raskaaksi. Eihän se ole ehkäisykeino ollenkaan.
Mutta tee nyt ihmeessä se testi!
9 kk aikana voi ruveta kovastikin haluamaan sitä lasta.