Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko lapsillanne koulukavereita joiden luokse ei saa oikeastaan koskaan mennä kavereita

Vierailija
13.09.2010 |

kylään?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
13.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei vanhemmista ainakin toinen ollut kotona. 1-3 -luokkalaisten joukossa kun tyhmyys tiivistyi ja joukossa oli myös niitä, jotka penkoivat kaappeja.

Vierailija
2/14 |
13.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja se on kurjaa tuolle neljän pojan porukalle.

Ovatkin sitten enimmäkseen meidän muiden kotona.

Ja minulle se ainakin sopii, tosi mukavia poikia kaikki :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
13.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen tehnyt tarkat säännöt, ettei meillä käy lasten kavereita, paitsi synttäreillä ja viikonloppuisin joskus voi pihaan tulla leikkimään. Yksinkertaisesti olen niin väsynyt töistäni, että omat kakarat riittää hyvin...

Vierailija
4/14 |
13.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun asuimme kotona. Vaikka äiti teki pitkää päivää niin ei koskaan rajottanut meidän kavereiden kyläilyä. Vieläkin ne kaverit saattaa poiketa moikkaamaan äitiä vaikka ovat aikuisia.

Äiti on ihan ykkönen

Vierailija
5/14 |
13.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa tulla aika harvoin, ehkä pari-kolme kertaa kuussa, mutta ei niitä tulijoitakaan niin kauheasti ole. Mukavia ne kaverit on eikä riehu, mutta jotenkin se verottaa mun voimia. Mulla on mennyt joku lasten vahtiminen alitajuntaan ja pelästyn jokaista kolahdusta jne. Joskus hävettää kun oma lapsi on monta päivää peräkkäin jollain kaverilla ja sitten on pakko pyytää se meillekin. Meillä kyllä taitaa olla aika tylsää kun lapsi välillä soittelee ja kysyy tulisiko joku kavereista meille mutta eivät tule. Johtuu varmaan siitä kun äiti on kotona ja muilla ei. Yritän olla kyllä niille kiva, tarjoan välipalaa ja juttelen jokaisen kanssa lauseen pari.

Vierailija
6/14 |
13.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maalla ei noin vain lähdetä kaverille ja olla siellä, etukäteen sovitaan kyläilyt.

Vierailija
7/14 |
13.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen tehnyt tarkat säännöt, ettei meillä käy lasten kavereita, paitsi synttäreillä ja viikonloppuisin joskus voi pihaan tulla leikkimään. Yksinkertaisesti olen niin väsynyt töistäni, että omat kakarat riittää hyvin...

Vierailija
8/14 |
13.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

harvoin. Mutta perheen äiti onkin ihan mega-tiukkis natsi-mutsi.

Vierailija
9/14 |
13.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös meille saa tulla, useampikin kerrallaan. Vanhempansa ovat myös tervetulleita:-)

Kun itse olin lapsi, meille ei saanut tulla, olin siitä todella surullinen. Joskus kaverit kyllä kävivät salaa kylässä, kun vanhemmat olivat töissä, mutta kurjaltahan sekin tuntui.

En edes ymmärrä, miksei, sillä meillä ei todellakaan ollut mitään hienoja hifi-vehkeitä tai kallista sisustusta tms, muttei toisaalta mitenkään noloakaan, ihan tavallinen koti. Ja asuttiin aivan tavallisella omakotitaloalueella. Äitinikään ei ole koskaan osannut sitä perustella, hymähtää vain ja kohauttaa olkapäitään.

Vierailija
10/14 |
13.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

harvoin. Mutta perheen äiti onkin ihan mega-tiukkis natsi-mutsi.

Mutta meille saa kuitenkin tulla ja mielellään lapset tulevatkin. Vaikka siis olenkin supertiukka.

t.11

Vierailija
11/14 |
13.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa tosi kurjalta :(

Ymmärrän, ettei arkipäivinä jaksa _joka päivä_ isoa lapsilaumaa töiden jälkeen mutta ettei KOSKAAN? Ja viikonloppuisinkin vain joskus pihalle?

Vierailija
12/14 |
13.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo supertiukkuutesi näkyy?

Vierailija
13/14 |
13.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kun kyseisen perheen poika alkoi kaveerata toisen pojan kanssa kuin minun poikani, niin johan sopi. Eli mun poikani ei ollut toivottua seuraa.. :(

Vierailija
14/14 |
13.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhdellä on kuulemma a) niin pienet tilat b) toinen vanhemmista tekee toisinaa etätöitä. Ovat olleet koulukavereita, hyviä sellaisia jo vuosia, ja lapseni on 'päässyt' sinne kylään ehkä kerran vuodessa. Eikä koske vain mun lasta. Meille kyllä haluaa ja saa tulla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yhdeksän