Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kihomadot- kysymys ?

Vierailija
08.09.2010 |

Eli, te aikuiset kellä on ollut kihomatoja, miten olette ne huomanneet ? Luin, että aikuisilla ei yleensä peppu kutia kuin taas lapsilla.

Mulla on jo 3-4 päivää tuntunut pepussa ja pimpissä oudolta.. Ei se kutia niin, että pitäisi raapia vaan ihan kuin sielä " kiemurtelisi " jotain.. Todella ikävä tunne. Peilistä olen yrittänyt katsoa, mutta en ole varma onko sielä ollut mitään.

Kakalla en ole käynyt sunnuntain jälkeen, koska pelkään ihan oikeasti noita matoja. Olen myytenkin hyönteis hysteerinen. Ajatuskin tekee pahaa siitä, että menen kakalle ja koko kakka ja peppu kuhisee matoja. HYI !

Sanoi miehelleni tuosta, että epäilen että on matoja hän sanoi ! : " joojoo, noi on noita sun luulotauteja taas. Kai siellä pe*seessä kuhisee jos et pa*kalla ole käynyt muutamaan päivään. Mä en ainakaan mitään siivoa tai lääkkeitä ota turhaa, ellei mulla ole matoja ". Noin sanoi, kun sanoin että otetaan perheelle varmuudeksi matolääke ja siivotaan. Huoh :(

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
21.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei mitenkään kamalasti.

Sitten yhtenä iltana makasin sohvalla katsomassa elokuvaa ja tunsin miten jokin selvästi KIEMURTELI peräaukolla. Ryntäsin vessaan katsomaan peilillä ja välilihalla liukerteli valkoinen mato. Meinasin saada slaagin.

Pahinta oli odottaa seuraavaa aamua ja apteekin aukeamista tietoisena niistä madoista omassa suolistossa, yök.

Kiitos kun sain jakaa tämä traumaattisen kokemuksen kanssanne :-)

Vierailija
2/10 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja KENELLÄKÄÄN ei ole ollut kutinan oireita. Lapsilta huomaa, kun ovat nukkuneet n. tunnin ja siten vähän raottaa pakaroita. Madot tulee munimaan peräaukon suulle kun ihminen käy nukkumaan.

Samalla lailla me aikuiset toimittiin. Kun otiin makoiltu pimeässä makkarissa ja katsottua telkkaria, niin kurkkasimme toistemme persvakoihin ja sielähän niitä matoja kiemurteli. YÖK!

Jos edes yhdellä perheestä on matoja, niin KOKO perhe on lääkittävä ja 2 viikon päästä otettava uudet lääkkeet KOKO porukalle! Jos yksi jättää lääkkeet ottamatta, ei lääkkeestä ole hyötyä.

Turhaan ja varmuudenvuoksi niitä ei kannata ottaa, koska madot muuttuu vastustuskykyiseksi nopsaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmuudenvuoksi! Jos jollain on matoja, niin koko porukka lääkitään + uusinta lääkitys!

Vierailija
4/10 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

laitat siis illalla läpinäkyvää ihoteippiä (apteekista) pyllyyn ja jos kihomatoja on, niin ne tulevat yöllä munimaan ja jokunen voi jäädä kiinni teippiin.

Vierailija
5/10 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska voi rsyttää/rikkoa peräaukon herkkää pintaa.

Vierailija
6/10 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kun sanoitte, koska olisin tänään hakenut matolääkkeen. Mulla on vain se paha, että asun vauvan kanssa kahdestaan, joten ei ole ketään ketä kurkkaisi illalla peppuun. Itse olen päivisin ja eilen illalla koittanut peilin kautta kurkistella, mutta en ole varma onko sielä matoja ollut.

Tosiaan, tuo kakkaaminen on vain se paha juttu koska pelkään juuri niitä matoja..

ap

Vierailija
7/10 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on kihomatoja, vetääkö se mahan löysäksi ?

Vierailija
8/10 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka ei suostu siivoamaan eikä lääkitykseen.

Kiitos kun sanoitte, koska olisin tänään hakenut matolääkkeen. Mulla on vain se paha, että asun vauvan kanssa kahdestaan, joten ei ole ketään ketä kurkkaisi illalla peppuun. Itse olen päivisin ja eilen illalla koittanut peilin kautta kurkistella, mutta en ole varma onko sielä matoja ollut.

Tosiaan, tuo kakkaaminen on vain se paha juttu koska pelkään juuri niitä matoja..

ap

Vierailija
9/10 |
21.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

j

Turhaan ja varmuudenvuoksi niitä ei kannata ottaa, koska madot muuttuu vastustuskykyiseksi nopsaan.

- tässä nyt jää vähän hämäräksi, miten ne muuttuvat vastustuskykyisiksi lääkkeelle, jos lääkkeen ottaa turhaan (= tilanteessa jossa matoja ei ole :)

Vierailija
10/10 |
21.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ainakin veti koko porukan. Luultiin että nuorimmaisella oli eka mahatauti tulossa ja sitten epäiltiin ruoka aineista johtuvaksi. Madot nyt viimeseksi tuli mieleen....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan neljä