Vierailija

eli kun on tapana, että työnantaja muistaa työntekijöitään esim. 10, 15,20 vuoden työsuhteesta. mitä te saatte/kuinka teitä muistetaan?

• ylös 4
  • alas 3

Sivut

Kommentit (44)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

meillä saa vain hopeisen soppakauhan......

Lainaus:

10 vuoden palveluksesta. 20v saa kahden viikon loman tai 1000€.

Tosin olin silloin äitiyslomalla.

Nykyisessä työssä olen ollut vasta 8v mutta enpä usko että muistetaan mitenkään sitten kun 10v tulee täyteen.

10 vuotta, saatikka 20 tai 30 vuotta. johan tossa järki lähtis :D (tai tiedän, et jotkut on, mut mie en)

Meidän töissä sai joulurahaa 1000 euroa. Enkä ollu ku vasta 4 kuukautta ollu talossa töissä.

Lainaus:

10 vuotta, saatikka 20 tai 30 vuotta. johan tossa järki lähtis :D (tai tiedän, et jotkut on, mut mie en)

Meidän töissä sai joulurahaa 1000 euroa. Enkä ollu ku vasta 4 kuukautta ollu talossa töissä.

sen 500€ tai viikon loman saa jos on ollut 10 vuotta saman työnantajan palveluksessa. Iso firma ja erilaisia työpaikkoja vaikka kuinka, voihan sitä vaihtaa välissä, ei ole pakko jumittua yhteen paikkaan. Meillä ainakin on niin hyvä työnantaja ja hyvät edut, että ei ole mitään hinkua vaihtaa muualle. Vaikka olisin loppuikäni ko. työnantajalla, niin tuskin menee järki.

(ei seuraavina vuosina, vain sinä "juhlavuonna"), 20 vuoden työsuhteesta kahden viikon ylimääräinen loma (ei sekään jää pysyväksi) jne.

En kyllä huomannut itsekään. ;-)

Valtiolla pitää olla palvelusta reilut kolkyt vuotta ja sitten tarjotaan kakkukahvit ja joku nappi.

kolmesta metsäjätistä ja ei siellä palvelusvuosista ole tapana muistaa. Ei ne muista jouluna eikä kesälläkään. Päin vastoin, koko ajan ilmoitetaan joku kustannussäästökohde.

Sen tiedän, että kun on ollut 35v talossa töissä niin saa 2vkoa palkallista lomaa kiitoksena palvelusvuosistaan, mutta ei siellä kenenkään pää kestä olla niin kauan. Eli ei tarvitse antaa kenellekään tuotakaan lomaa...

mutta valtion kalkkislomat olen saanut, kun tuli 15v työhistoriaa täyteen yhteensä. Eli 6 lomapäivää lisää joka vuosi tästä lähtien.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat