Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko normaalia, että "ystävä" kertoo olevansa ihastunut/rakastunut mieheeni?

Vierailija
04.09.2010 |

Yksi ihminen, jota olen pitänyt ystävänäni, yhtenä niistä läheisimmistä kertoi tässä vähän aikaa sitten olevansa ihastunut ehkä jopa rakastunut mieheeni. Jo ennen tätä on aina kadehtinut sitä millainen mies minulla on tai tällaisen kuvan on puheistaan saanut kun on sanonut toivovansa oman miehensä olevan samanlainen kun minun.

Meillä jaetaan lastenhoito, kotityöt ym. niin, että molemmilla on sitä omaa aikaa käydä harrastuksissa tmv. ja pidetään myös huolta, että on kahdenkeskistä aikaa. Sukulaiset tai muut tutut eivät auta lasten hoidossa, mutta palkkaamme hoitajan muutaman kerran vuodessa ja olemme esim. pidennetyn viikonlopun kaksin millon missäkin.

En ole tuon jälkeen ollut yhteydessä tähän ystävääni, hän olisi halunnut yhtenä päivänä nähdä, mutta kieltäydyin tekosyyllä. En tiedä haluanko enää olla tämän ihmisen ystävä.

Olen itse ollut ihastunut yhden tutun mieheen ollessani itse sinkku, mutta ei minulle olis tullut mieleenkään mennä kertomaan tunteistani tälle tutulle.

Tuli vaan jotenkin semmonen olo, että voinko enää luottaa tähän ystävääni. Mahdankohan ylireagoida??

Kommentit (57)

Vierailija
21/57 |
04.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niillä oli ollut riitaa ja siksi puhui läpiä päähänsä. Viina vääristää tunteita.

Kerroit että itsekin olit ihastunut ystäväsi mieheen. En edelleenkään ymmärrä miksi lähdit edes kuskiksi? Halusit viettää aikaa ystäväsi miehen kanssa?

en halunnut että ystäväni jää leskeksi tai lapset isättömiksi.Heillä oli silloin jotain riitaa ym ja siksi mies niin tuohtunut.En halua muistella monen vuoden takaisia juttuja enää.Hyvä mies se kuitenkin on ja rakastaa ystävääni siitä olen varma.Minullakin on jo oma perhe ja ihana mies.

Vierailija
22/57 |
04.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niillä oli ollut riitaa ja siksi puhui läpiä päähänsä. Viina vääristää tunteita.

Kerroit että itsekin olit ihastunut ystäväsi mieheen. En edelleenkään ymmärrä miksi lähdit edes kuskiksi? Halusit viettää aikaa ystäväsi miehen kanssa?

en halunnut että ystäväni jää leskeksi tai lapset isättömiksi.Heillä oli silloin jotain riitaa ym ja siksi mies niin tuohtunut.En halua muistella monen vuoden takaisia juttuja enää.Hyvä mies se kuitenkin on ja rakastaa ystävääni siitä olen varma.Minullakin on jo oma perhe ja ihana mies.

siltikin tällä miehellä haikeita katseita kun tavataan ystättäreni kanssa.Vilkuileen minua vieläkin vaikka ei minulla ole tunteita häntä kohtaan.Ihan kiva mies kuitenkin ei mitään pahaa sanottavaa.Säälittävää jos ihminen tosiaan päissään alkaa noin höpöjä puhua.En voi itse ainakaan kuvitella että ihminen joka ei jollain tapaa tykkää toisesta menisi höpöttämään tuollaista.Tosin mistä noita miehiä tietää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/57 |
04.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä! Sitä paitsi, miten sanoi asian? Voisin minäkin hehkuttaa ystäväni miestä ja sanoa olevani melkein rakastunut mieheen. Kyse on toisen kehumisesta!

Vierailija
24/57 |
04.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja häneen voi luottaa.Varmaan se sitten kertois myös jos suhde sun mieheesi.

on kypsymätön, ajattelematon ja törkeä.

Juuri niinkuin ensin vastannut sanoi, aikuisen ihmisen pitää ottaa VASTUU OMISTA TUNTEISTAAN. Niitä voi hallita ja pitää kyetä hallitsemaan. Ja normaali, terve ihminen pystyy estämään voimakkaan ihastumisen niin halutessaan. Ja syyksi pitäisi riittää että kohde on varattu, puhumattakaan siitä, että on ystävän mies.

Vierailija
25/57 |
04.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meihesi kaukana "ystävästäsi" nainen on susi toiselle naiselle. Tiedän mistä puhun...mieheni petti minua "ystäväni" kanssa, ei siihen loppujen lopuksi paljoa tarvittu.

Vierailija
26/57 |
04.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihastunut/rakastunut mieheeni. Olisi voinut pitää sen omana tietonaan. Olo ei todellakaan tunnu imarrellulta.

Tämä ystäväni kertoi sen yhtenä aamuna kun oltiin lasten kanssa puistossa. Puheesta ei jäänyt epäselväksi, että voisi jopa olla valmis yrittämään saada mieheni itselleen.

ap

siitä! Sitä paitsi, miten sanoi asian? Voisin minäkin hehkuttaa ystäväni miestä ja sanoa olevani melkein rakastunut mieheen. Kyse on toisen kehumisesta!

Vierailija
27/57 |
04.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kyse olisi minun ystävästäni niin olisi kyllä ex ystävä tuon jälkeen

Vierailija
28/57 |
04.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin toimitkin jo intuitiivisesti?

Vierailija
29/57 |
04.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

voit hyvin pysyä hänestä vähän etäällä.

Näin toimitkin jo intuitiivisesti?

Vierailija
30/57 |
05.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäisin huolen, ettei kyseinen ystävä tapaa miestäni, luultavasti katkaisisin välit kokonaan

Vierailija
31/57 |
05.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos varattu nainen ihastuu niin palavasti miehensä hyvään , lähes parhaaseen kaveriin.Että näinkin voi käydä.Onneksi tarinalla on hyvä loppu.Kaikki nauravat lopulta hyvälle jutulle!

Vierailija
32/57 |
05.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

emmä ainakaa pystyis tommosta pitää enää kaverina!

Vierailija
33/57 |
05.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

katkaise. On normaalia että on tunne elämää.Viehättäviä ihmisiä toki on olemassa.

pitäisin huolen, ettei kyseinen ystävä tapaa miestäni, luultavasti katkaisisin välit kokonaan

Vierailija
34/57 |
05.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertoa siitä kaverille ja vielä puhua siihen tyyliin, että olisi ehkä valmis yrittää viedä kaverin miehen. Näin ap ainakin tais kirjottaa.

Tota, sulla on alhainen moraalin taju.Älä nyt välejä katkaise. On normaalia että on tunne elämää.Viehättäviä ihmisiä toki on olemassa.

Vierailija
35/57 |
05.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kävi niin että ihastuin mieheni erittäin hyvään ystävään. En kertonut asiasta kenellekään ja kiersin kaverin kaukaa aina kun mahdollista. Juttelin vähän etten vaikuttaisi epäkohteliaalta mutta aina niin että mieheni oli paikalla. Nyt jo ihastukseni menneen talven lumia. Eipä olisi tullut mieleenkään kertoa kaverin vaimolle.

Vierailija
36/57 |
05.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tota varmaan ihan joka päivä tapahdu. Ihastumisia kylläkin, mutta harvemmin niistä mennään vaimolle kertomaan. Ei taida ihan olla kaikki muumit laaksossa.

Vierailija
37/57 |
05.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva tietää että pidit mua hulluna,siis täysin kahelina.Onkohan niin että olet tavallista jäykempi mies ja tämä nainen/mies whatever sai sut tuntemaan myös jotakin.Jokin liikahti sisimmässäsi.Pelästyit ja aloit haukkua ko.ihastujaa tosissasi koska pelästyit omia tunteitasi.

Mulla on meneillään juuri tällainen juttu.Eräs tuttu mies on kertonut tunteistaan minulle ja vältän häntä kaikin mahdollisin tavoin.Jopa haukun ja sadattelen mielessäni siitä yksinkertaisesta syystä:että tunnen vetoa häneen,kamalaa,eikö totta.Aikuisia tässä ollaan eikä lapsia.En tiennyt että tällaista voi tapahtua.

Vierailija
38/57 |
05.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva tietää että pidit mua hulluna,siis täysin kahelina.Onkohan niin että olet tavallista jäykempi mies ja tämä nainen/mies whatever sai sut tuntemaan myös jotakin.Jokin liikahti sisimmässäsi.Pelästyit ja aloit haukkua ko.ihastujaa tosissasi koska pelästyit omia tunteitasi.

Mulla on meneillään juuri tällainen juttu.Eräs tuttu mies on kertonut tunteistaan minulle ja vältän häntä kaikin mahdollisin tavoin.Jopa haukun ja sadattelen mielessäni siitä yksinkertaisesta syystä:että tunnen vetoa häneen,kamalaa,eikö totta.Aikuisia tässä ollaan eikä lapsia.En tiennyt että tällaista voi tapahtua.

Eihän tässä tekstissä ole päätä eikä häntää...

Vierailija
39/57 |
05.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh huh.Luulen että jos kaksi aikuista todella haluaa toisensa ei siinä plajon kukaan voi tehdä mitään.Vaatii sitä paitsi ihan naurettavaa energian kulutusta kieltää tunteensa ja juoda sen vuoksi pää täyteen viinaa.Joo kokemuksesta puhun.Join vähän liikaa 10vuotta kun pystyin vain yrittääkseni karkoittaa erään miehen pois mielestäni.Ei hauskaa.

Vieläkään en voi nähdä häntä.En tiedä mikä siinä miehessä on niin sitä etten voi päästää irti.Huh.Toivon että hän menee naimisiin.Silloin tiedän että todella ei mitään mahiksia.

Vierailija
40/57 |
05.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olen rakastunut.