Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En löydä välikausihousuja jyväskylästä lapselle!

Vierailija
01.09.2010 |

Olen etsinyt cm, prisma, löytötex, jyskän varastomyymälän, seppälän kirpparin ja vekaratorin.Pitää ilmeisesti lähteä kaupunkiin junioreihin, vai onkohan sielläkään?? Niin ja huuto.net selattu kans. ei juurikaan varteenotettavia vaihtoehtoja.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
01.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielellään aika pikaisesti ne tarvitsisin..Siksi en ole lähtenyt tilaamaan. ap

Vierailija
2/6 |
01.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sitä mieltä, että mitäpä kaunista ja laadukasta lastenvaatetta Jyväskylästä ylipäänsä löytyisi, jos joku jotain kivaa myy, se kuolee nopsaan pois kun porukka tällä hakee just kaiken Prismasta. Oz Babykin, joka myi esim. Ticketiä, muuttui joksiskin Baby Centeriksi vai mikä lie, jossa on vaan vauvan tarvikkeita ja vaatteita. Varmaan sekin kohta kuolee, koska noita hiivatin vauvan tarvikkeita täällä kyllä myy jos mikä kauppa.

Mutta, noita kevät/syyskamppeita olen kyllä löytänyt ihan hyvin - siitäkin huolimatta että boikotoin Junioreita tosi huonon palvelun vuoksi ja niiden 8 vuotta vanhojen lumppujen vuoksi jotka on sitten ruhtinaallisessa -20% alessa joka vuosi.

Esim. Halosella on yllättäen ollut tosi hyvät (siis tän kaupungin mittakaavassa) ulkoilukamppeet niin "välikausi" kuin talvikin. Samoin H&M:n hinta-laatusuhde on oikein hyvä, talvivaatteissa suorastaan erinomainen.

Sokoksella on noita perinteisiä Reimaa, Rasavilia jne. Palokan ex-Euromarketissa olen nähnyt Didriksonsin vaatteita, jotka ovat todella hyvälaatuisia. Tosin voi olla, että kun sekin muuttui Prisma-Onnelaksi, niin siellä ei enää saa kuin Reimaa ja Cirafia.

Joku sanoi, että Junioreissa olisi nykyisin Didriksonsia jote paha pelko on, että joudun nielemään inhoni ja menemään sinne, ellen ehdi Helsinkiin ennen sitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
01.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos vinkistä, en muistanutkaan halosen olemassaoloa. Täytyy suunnata sinne. Itse en kans juniorissa käy kun pakon edestä. Prismoissahan on didriksonin sadekamppeita, jännä et muuta ei voi olla.

H&M myöskään ei käyny mielessä..myydäänkö siellä vedenpitäviä vaatteita? ehkäpä suuntaan huomenna kaupunkiin...ap

Vierailija
4/6 |
01.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan ihana liike Yliopistonkadulla, ja ne taitaa myydä lisäksi MoloKidsia!

Vierailija
5/6 |
01.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan ihana liike Yliopistonkadulla, ja ne taitaa myydä lisäksi MoloKidsia!

JOs sen aukioloajat ei olisi niin mahdottomat. Tai ainakin olivat. Kävin ovella monesti, mutta joka kerta on ollut kiinni. Ja olen ollut siinä ovella tyyliin vähän jälkeen 17 arkena.

Vierailija
6/6 |
01.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän ohi aiheen, mutta miksi et käy Junioreissa ennen kuin on pakko? Hinta paha? Vai miten?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kuusi