Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitähän noista kälyn lapsista oikein tulee

Vierailija
26.08.2010 |

Mitään eivät saa itse tehdä.

Jos kysyn 10v. Pekalta, että otatko mehua vai limsaa, niin kuiskaa äidilleen, joka vastaa. Tai jos synttäreillä yritän tarjota jotain syötävää, niin äitinsä tulee laittamaan lautaselle.

Anoppi suurinpiirtein syöttääkin lapset ja käy aamuisin laittamassa lapset lähtemään kouluun.

Ruuaksi tehdään vain lasten suosikkiruokia.

Kauppoihin eivät pääse koskaan vanhempien mukana, anoppi menee lapsenvahdiksi kauppareissun ajaksi.

Mitään eivät ole koskaan harrastaneet, viikonloppuisin harrastavat sellaista että käyvät koko perhe autolla ajamassa kaupungilla "pillurallia", kuten juuri ajokortin saaneet tekevät.

Ravintoloissa eivät käy koskaan, kun lasten kanssa ei voi sellaisiin mennä, käyvät korkeintaan hampurilaisella mäkkärissä.

Ärsyttää, kun sen harvan kerran kun itse tarvitsisin anopilta lastenhoitoapua, niin ei pääse kun hänen pitää mennä laittamaan kouluikäiset lapset lähtemään kouluun tai katsomaan siksi aikaa heitä kun lasten äiti käy ruokakaupassa. Miniän pitää kyllä selvitä neljän alle kouluikäisen kanssa yksin kauppareissuista, lääkärikäynneistä yms.

Eniten vitutti, kun kälyn lapsi sairastui rota-virukseen muutti anoppi heille asumaan viikoksi avuksi ja appiukkokin otti palkatonta vapaata töistä, että sai olla myös apuna.

Kun meillä lapsi sairastui samaan tautiin, ei anoppi voinut tulla edes tervettä lasta meille hoitamaan kun olisin ollut sairaan kanssa sairaalassa. Minulla olisi pitänyt jättää 1,5v. sairas lapsi yksin sairaalaan, onneksi sain lääkärin vakuutettua että pärjäämme kotonakin, että tulemme tarvittaessa nopeasti takaisin sairaalaan. Ja kun toinenkin sairastui samaan syssyyn, ei meinannut kädet riittää kun koko ajan piti kakkavaippaa vaihtaa molemmilta, ei anoppi edes kysynyt lasten vointia. Itsellä oli poskiontelon- ja korvatulehdus, enkä päässyt edes lääkäriin lääkekuuria hakemaan, kun ei ollut siksi aikaa edes lapsenvahtia.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yhdeksän