Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saunan lauteet ja pyllymehu

Vierailija
23.08.2010 |

Itseasiassa mulla on ihan asiaa tästä kyseisestä aiheesta. Olen juuri muuttamassa vuokra-asuntoon jossa on sauna. Mua niiiiiiin ällöttää että jo(t)ku on istunu siinä lauteilla ilikosen alasti.

Ostin Tolua ja juuriharjan ja aion jynssätä joka ikisen pallikarvan sielt lauteiden välistä poijes ennenku voin laskea kuninkaallisen takapuoleni siihen. Pefletti tosin välissä. :D

Uitin suihkupäätäkin ämpärissä jossa kloritea että ne kaikki pöpöt kuolee. Eihän sitä tiiä missä sitä suihkupäätä on pidetty.... Onko kukaan muu näin "allerginen"?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
23.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuttaa vuokra-asuntoon kuin että muuttaisi omistusasuntoon. Omistusasujat eivät valuta pyllymehuaan lauteille eivätkä työnnä suihkupäätä perseeseensä.

Ah, onneksi asun omistusasunnossa.

Vierailija
2/12 |
23.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole noin "allerginen" mut ite hioin saunanlauteet, kun ostettiin tämä talo. Osittai hygienia syistä, ja osittain ulkonäkö syistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
23.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hysteeriseltä kuulostaa... =D

Vierailija
4/12 |
23.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on hyvinkin olennainen asia koska asukkaiden (= eri takapuolien ja karvojen) vaihtuvuus on suurempi kuin omistusasunnoissa... tai voisin ainakin veikata näin. :D

Uuden asuntoni lauteilla on siis mahdollisesti tirissyt kymmeniä eri takapuolia!

ap

Vierailija
5/12 |
23.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

perustele kantasi? :)

Vierailija
6/12 |
23.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuumuus tappaa saunan pöpöt. Tietysti karvoja tms. voi löytyä mutta kuuma sauna on niitä puhtaimpia paikkoja maailmassa.

Turha neuroottisuus ei ole hyvästä, koska neurooseilla on taipumus pahentua iän myötä.

Vierailija
7/12 |
23.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä voisit käydä ostamassa ihan uudet, niin ei tarvitse miettiä tuliko joku tauti suihkusta...

Itseasiassa mulla on ihan asiaa tästä kyseisestä aiheesta. Olen juuri muuttamassa vuokra-asuntoon jossa on sauna. Mua niiiiiiin ällöttää että jo(t)ku on istunu siinä lauteilla ilikosen alasti. Ostin Tolua ja juuriharjan ja aion jynssätä joka ikisen pallikarvan sielt lauteiden välistä poijes ennenku voin laskea kuninkaallisen takapuoleni siihen. Pefletti tosin välissä. :D Uitin suihkupäätäkin ämpärissä jossa kloritea että ne kaikki pöpöt kuolee. Eihän sitä tiiä missä sitä suihkupäätä on pidetty.... Onko kukaan muu näin "allerginen"?

Vierailija
8/12 |
23.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin haluaisin saunan asuntoon! Vähänks upeeta! Hyvä että puhdistit sen, vuokra-asunnossa on yleensä asunut enemmän eri ihmisiä kuin omistusasunnossa. Ja jos on monta ihmistä niin voi olla monta karvaa tai sairautta. Minäkin desinfioin vuokrakämppien pöntöt, ammeet, suihkut jne tosi huolellisesti. Omistusasunnossa en tehnyt nooooin dramaattisesti kuitenkaan kun tiesin, että tässä on asunut vain 2 ihmistä ennen meitä. Eikä ole saunaa, harmi!

Vierailija
9/12 |
23.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun perseestä ainakaan mehua tule! :DDD

Vierailija
10/12 |
23.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisin kuin yleensä luullaan, sauna ei tapa kaikkia pöpöjä, ja vaikka kuinka kuumaksi sen kuumentais ei ne mahdolliset jäänteet sieltä mihinkään katoa.

Mutta onhan se hassua että toisten liat ällöttää enemmän ku omat, samanlaisia ihmisiähän tässä ollaan!

Vierailija
11/12 |
23.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa seuraavaksi mitä kaikkia sairauksia te olette saaneet saunan pyllymehuista, karvoista tms. eritteistä?

Ja luulosairaus tuskin on peräisin lauteilta...

Vierailija
12/12 |
23.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja uutta suihkua?