Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

aina kehutaan useamman lapsen äitejä mutta onko

Vierailija
19.08.2010 |

täällä muita jotka ehdottomasti eivät halua enempää lapsia kuin jo on? itsellä 2kpl ja riittää hyvin! nimim. naapurin 4 ja 6 lasten perheitä seuranneena ei TODELLA houkuta tehdä noin suurta määrää!!!

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
19.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä elä yhteiskunnan varoin, MINULLA ON VIISI LASTA JOISTA JOKAISESTA OLEN OIKEASTI YLPEÄ! Lapsillani on JOKAISELLA SAMA ISÄ! Lapsemme ovat kerenneet myös NAUTTIMAAN OMASTA VAUVAIÄSTÄÄN, nuorin on vauva ja vanhin täyttää 21 vuotta. KAIKKI LAPSEMME OVAT TASAPAINOISIA.

Kukin elää miten elää annetaan toistemme elää ja olla. K I I T O S!

Vierailija
22/25 |
19.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

2, älä yleistä. Useimpia ei toisten lapsimäärät kiinnosta ollenkaan. Itselläni on yksi lapsi ja se on minulle sopiva, en ole kateellinen lapsettomille enkä suurperheiden äideille. Jokainen elää tavallaan ja omat lapsensa hoitaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
19.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla on mukava ikäero, vanhin 17v ja nuorin 2v, jokainen saa omaa aikaansa vanhempien kanssa, teemme matkoja jolloin vain joku lapsi mukana ja toisena vuonna taas toinen jne. menemme leffaan vain yhden kanssa yms. toki toisinaan teemme koko perhe yhdessä jotain.

Meillä ei lapset toimi lastenhoitajina, jotenkin henk.koht. en sitä kannata, eriasia on, jos isoveli haluaa mennä pelaamaan futista pikkuveljen kanssa, niin ilmanmuuta.

Meidän elämä on mukavaa ja tasapainoista, juuri meille sopivaa :)

Mutta ei kaikille sovi 5 lasta, eivät kaikki halua ja sekin on okei haluta vaikka yksi.

Toisten ihmisten lapsiluku kun ei mielestäni kuulu muille :)

Vierailija
24/25 |
19.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"SE NYPPII ETTÄ TE ETTE TAJUA KUINKA VÄÄRIN SE ON LAPSIANNE KOHTAAN ETTÄ TEETTE NOITA SARJASSA JA HE VAIN "PYÖRIVÄT JALOISSA" AIKUISIKÄÄN ASTI ILMAN YKSILÖLLISTÄ HUOMIOTA JA RAKKAUTTA. KETÄ SE PALVELEE? TEITÄ ÄITEJÄ JOTKA KASVATATTE ISOMMISTA PIENEMPIEN PALVELUORJIA KUN OMA AIKA EI RIITÄ KUN ON TAAS YKSI VAUVA RINNALLA JA KAMALA PYYKKI/TISKI/RUOKA VUORI ODOTTAA. MITEN NÄITÄ TYHMIÄ VIELÄKIN RIITTÄÄ TÄNÄ PÄIVÄNÄ?? EI OLLA ENÄÄ KESKIAJALLA! HERÄTKÄÄ! "

vieläkin olen omalle äidilleni ikuisesti katkera että jouduin aina vapaa-ajalla hoitamaan 3 pienempää sisarustani enkä päässyt mihinkään omien kavereideni kanssa, kun aina oli näitä koti-hommia. =O( en minä niitä lapsia tehnyt - miksi minun piti ne hoitaa???

Minulla on 5 lasta, enkä todellkaan koe että kukaan heistä vain "pyörii jaloissa" niinkuin ilmaisit. He ovat kaikki rakkaita ja tärkeitä minulle ja mihelleni ja saavat kyllä huomiota, myös sitä yksilöllistä. Olemme pitäneet yksilöllisen huomion antamista todella tärkeänä koko ajan ja pitäneet huolen siitä että jokainen lasista sellaista saa. Meillä ei myöskään velvoiteta lapsia vahtimaan pienempiään!! Tottakai oletan että lapset tekevät kotitöitä,kuten vievät roskat tai tyhjentävät tiskikoneen ja siivoavat omat jälkensä (lelut pois keskeltä lattiaa kun leikki on lopetettu yms.). Mieleeni ei oskaan kuitenkaan tulis velvoitaa vanhinta lastamme 11v vahtimaan pienempiään pihalla, jäämään heidän kanssaan yksin kotiin kun käyn asioilla yms. Tottakai joskus kiireessä laita lapset etsimään toistensa vaatteita eteisestä kun itse puen nuorinta, oletan aika pienestä asti heidän osaavan pukea itse tai ainakin mahdollisimman vähäisellä avulla, toivon että he oppivat ottamaan toisensa huomioon ja odottamaan vuoroaan kun aina en ehdi juuri "Martin" hanskoja laittaa käteen koska "Perttiä" puen. Vaikka lapsia on viisi, he ovat kyllä ihan normaaleja tasapainoisia lapsia.

Vierailija
25/25 |
19.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että minusta taas suurperheiden äitejä ei ylistetä, päinvastoin, aina ja jokapaikassa mollataan siitä että on paljon lapsia.

Koskaan minua ei ole siksi arvostettu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme neljä