Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

aina kehutaan useamman lapsen äitejä mutta onko

Vierailija
19.08.2010 |

täällä muita jotka ehdottomasti eivät halua enempää lapsia kuin jo on? itsellä 2kpl ja riittää hyvin! nimim. naapurin 4 ja 6 lasten perheitä seuranneena ei TODELLA houkuta tehdä noin suurta määrää!!!

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
19.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä muita jotka ehdottomasti eivät halua enempää lapsia kuin jo on? itsellä 2kpl ja riittää hyvin! nimim. naapurin 4 ja 6 lasten perheitä seuranneena ei TODELLA houkuta tehdä noin suurta määrää!!!

Ja mitä kehumista useamman lapsen äideissä on. Me elämme omaa elämää omien ratkaisujen kanssa ja joku toinen taas omaansa omien ratkaisujen kanssa.

Hassua, että te 1-2 lapsen äidit koette tarpeelliseksi olla aina nokittelemassa jos jollain on lapsia enemmän. Mikä siinä muuten teitä nyppii?

Vierailija
2/25 |
19.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka joskus 3:tta harkitsinkin. Nyt on ihanasti aikaa molemmille lapsille ja miehen kanssa kun joskus "jaetaan" lapset niin ehtii antaa henkilökohtaista huomiota lapselle nyt kun se on niin tärkeää alle kouluikäiselle ja juuri koulunsa aloittaneelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
19.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluaisin sterilisaation. Mutta en mä kyllä jaksa hämmästellä kenekään elämän menoa, mulle riittää oma :)

Vierailija
4/25 |
19.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluaisin sterilisaation. Mutta en mä kyllä jaksa hämmästellä kenekään elämän menoa, mulle riittää oma :)

niin sitten pitää ällistellä toisten elämää.

No, onneksi ei ole koskaan sellaiseen ollut tarvetta vaan olen saanut elää täyttä elämää.

Vierailija
5/25 |
19.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ja mitä kehumista useamman lapsen äideissä on. Me elämme omaa elämää omien ratkaisujen kanssa ja joku toinen taas omaansa omien ratkaisujen kanssa.

Hassua, että te 1-2 lapsen äidit koette tarpeelliseksi olla aina nokittelemassa jos jollain on lapsia enemmän. Mikä siinä muuten teitä nyppii?"

SE NYPPII ETTÄ TE ETTE TAJUA KUINKA VÄÄRIN SE ON LAPSIANNE KOHTAAN ETTÄ TEETTE NOITA SARJASSA JA HE VAIN "PYÖRIVÄT JALOISSA" AIKUISIKÄÄN ASTI ILMAN YKSILÖLLISTÄ HUOMIOTA JA RAKKAUTTA. KETÄ SE PALVELEE? TEITÄ ÄITEJÄ JOTKA KASVATATTE ISOMMISTA PIENEMPIEN PALVELUORJIA KUN OMA AIKA EI RIITÄ KUN ON TAAS YKSI VAUVA RINNALLA JA KAMALA PYYKKI/TISKI/RUOKA VUORI ODOTTAA. MITEN NÄITÄ TYHMIÄ VIELÄKIN RIITTÄÄ TÄNÄ PÄIVÄNÄ?? EI OLLA ENÄÄ KESKIAJALLA! HERÄTKÄÄ!

Vierailija
6/25 |
19.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"SE NYPPII ETTÄ TE ETTE TAJUA KUINKA VÄÄRIN SE ON LAPSIANNE KOHTAAN ETTÄ TEETTE NOITA SARJASSA JA HE VAIN "PYÖRIVÄT JALOISSA" AIKUISIKÄÄN ASTI ILMAN YKSILÖLLISTÄ HUOMIOTA JA RAKKAUTTA. KETÄ SE PALVELEE? TEITÄ ÄITEJÄ JOTKA KASVATATTE ISOMMISTA PIENEMPIEN PALVELUORJIA KUN OMA AIKA EI RIITÄ KUN ON TAAS YKSI VAUVA RINNALLA JA KAMALA PYYKKI/TISKI/RUOKA VUORI ODOTTAA. MITEN NÄITÄ TYHMIÄ VIELÄKIN RIITTÄÄ TÄNÄ PÄIVÄNÄ?? EI OLLA ENÄÄ KESKIAJALLA! HERÄTKÄÄ! "

vieläkin olen omalle äidilleni ikuisesti katkera että jouduin aina vapaa-ajalla hoitamaan 3 pienempää sisarustani enkä päässyt mihinkään omien kavereideni kanssa, kun aina oli näitä koti-hommia. =O( en minä niitä lapsia tehnyt - miksi minun piti ne hoitaa???

Vierailija
7/25 |
19.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän itsekukin tee omat ratkaisunsa, toki poislukien ne, joilla ei vaan syystä tai toisesta ole mahdollista hankkia niin paljoa lapsia kuin haluaisivat, ehkei sitä ensimmäistäkään.

Itse olen halunnut ja onneksi saanut paljon lapsia, mutta en koe olevani sen ylempi- tai alempiarvoinen kuin joku jolla on erilainen määrä lapsia. Hassua etten itseasiassa ole koskaan törmännyt tuollaiseen asiaan että tuollakin asialla ihmisiä pitäisi arvottaa. En edes mainitsemaasi kehumiseen.

Samoin mielestäni ei millään lailla voi stereotypioida äitejä lasten lukumäärän mukaan, ei myöskään perheitä. Eiköhän perheitä ja äitejä löydy laidasta laitaan yhtälailla pienistä kuin suurista perheistäkin.

Vierailija
8/25 |
19.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko se vähintään se kolme lasta että sen saa?

Vierailija
9/25 |
19.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitä enemmän on jo naurettavaa ja mielisairasta huomionhakuisuutta tai sitten niitä on väännetty 2-5 eri ukolle!

Vierailija
10/25 |
19.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitä enemmän on jo naurettavaa ja mielisairasta huomionhakuisuutta tai sitten niitä on väännetty 2-5 eri ukolle!

Vierailija
11/25 |
19.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kohta uusi yritys saada. Muutama vuosi puuttuu 30 vuoden iästä, minulla pitäisi olla siihen täysi oikeus.

4

Vierailija
12/25 |
19.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka joskus 3:tta harkitsinkin. Nyt on ihanasti aikaa molemmille lapsille ja miehen kanssa kun joskus "jaetaan" lapset niin ehtii antaa henkilökohtaista huomiota lapselle nyt kun se on niin tärkeää alle kouluikäiselle ja juuri koulunsa aloittaneelle.

Vierailija
13/25 |
19.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

SE NYPPII ETTÄ TE ETTE TAJUA KUINKA VÄÄRIN SE ON LAPSIANNE KOHTAAN ETTÄ TEETTE NOITA SARJASSA JA HE VAIN "PYÖRIVÄT JALOISSA" AIKUISIKÄÄN ASTI ILMAN YKSILÖLLISTÄ HUOMIOTA JA RAKKAUTTA. KETÄ SE PALVELEE? TEITÄ ÄITEJÄ JOTKA KASVATATTE ISOMMISTA PIENEMPIEN PALVELUORJIA KUN OMA AIKA EI RIITÄ KUN ON TAAS YKSI VAUVA RINNALLA JA KAMALA PYYKKI/TISKI/RUOKA VUORI ODOTTAA. MITEN NÄITÄ TYHMIÄ VIELÄKIN RIITTÄÄ TÄNÄ PÄIVÄNÄ?? EI OLLA ENÄÄ KESKIAJALLA! HERÄTKÄÄ!

Meitä on neljä ja kaikille on riittänyt aikaa riittävästi. Ja hyvässä hapessa tuppaavat olemaan nuo isäni sisarukset joita 12 kappaletta.

Toisilla on katsos kykebevä puoliso rinnalla joka ottaa puolte siitä vastuusta mitä perhe mukanaan tuo, niinkuin kuuluukin..

Se yksikin voi joskus muuten "pyöriä jaloissa"...

4

Vierailija
14/25 |
19.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nautin elämästäni 6 lapsen kanssa :D

Vierailija
15/25 |
19.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"SE NYPPII ETTÄ TE ETTE TAJUA KUINKA VÄÄRIN SE ON LAPSIANNE KOHTAAN ETTÄ TEETTE NOITA SARJASSA JA HE VAIN "PYÖRIVÄT JALOISSA" AIKUISIKÄÄN ASTI ILMAN YKSILÖLLISTÄ HUOMIOTA JA RAKKAUTTA. KETÄ SE PALVELEE? TEITÄ ÄITEJÄ JOTKA KASVATATTE ISOMMISTA PIENEMPIEN PALVELUORJIA KUN OMA AIKA EI RIITÄ KUN ON TAAS YKSI VAUVA RINNALLA JA KAMALA PYYKKI/TISKI/RUOKA VUORI ODOTTAA. MITEN NÄITÄ TYHMIÄ VIELÄKIN RIITTÄÄ TÄNÄ PÄIVÄNÄ?? EI OLLA ENÄÄ KESKIAJALLA! HERÄTKÄÄ! "

vieläkin olen omalle äidilleni ikuisesti katkera että jouduin aina vapaa-ajalla hoitamaan 3 pienempää sisarustani enkä päässyt mihinkään omien kavereideni kanssa, kun aina oli näitä koti-hommia. =O( en minä niitä lapsia tehnyt - miksi minun piti ne hoitaa???

Vierailija
16/25 |
19.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä 4 ja kun ne on tehty sopivan pitkin välein, niin kaikki ovat oikein tasapainoisia ja mukavia muksuja.

Pelkkää positiivista palautetta tulee kaikista ja kaikkialta: kavereiden perheiltä, kouluista, harrastuksista...

Ja meidän perhe-elämä on kivaa ja rauhallista. Meillä ei todellakaan ole mikään kaaos-fiilis eikä meteli.

Vierailija
17/25 |
19.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuota nokittelua lasten määrästä. Meillä on kaksi lasta. Ei yhtään häiritse, jos jollakulla on enemmän. Myöskään ei lainkaan häiritse, jos joku ei halua yhtään lasta. Ihanaa, jos jokainen voi ja saa tehdä ratkaisut ihan omista lähtökohdista.

Vierailija
18/25 |
19.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

30 vuotias 2 lapsen äiti. Kokemusta on.

Vierailija
19/25 |
19.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikkia meitä on siunattu erilaisilla kyvyillä...

Toiset nyt vain pystyvät hoitamaan enemmän lapsia vaikka se ei kaikilta onnistu. Riippuu niin monesti tekijästä ja mitä yleensä elämältä haluaa.

Vierailija
20/25 |
19.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on kolme lasta

TAI

ikää 30+

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kahdeksan