Osaako joku rauhoittaa
Olen tupakoinut 2,5vuotta
kuukauden aikana tippui yhtäkkiä 4kg,
voiko se olla merkki keuhkosyövästä?
Muuten voin hyvin ja muita oireita ei ole
Kommentit (27)
Lopetin eilen ja kauhea pelko jos on syöpää, koska paino meni alas yhtäkkiä 4kg, mut muita oireita ei ole, mitä mieltä olette:(
Mutta hei: lopeta röökaaminen ennenkö se tappaa.
Siis tupakointi lisää aineenvaihduntaa ja vie ruokahalun. Laskee siis myös painoa. Ole ylpeä itsestäsi, jos todellakin pystyt lopettaa ja pidät todellakin terveyttä arvokkaampana! tupakointi on ällöttävää vaikka itse sitä olenkin harrastanut nuorempana. Arvostan aina vain enemmän tupakoimattomuuttani, kun vuosia kertyy tupakoinnin lopettamisesta.
Siis tupakointi lisää aineenvaihduntaa ja vie ruokahalun. Laskee siis myös painoa. Ole ylpeä itsestäsi, jos todellakin pystyt lopettaa ja pidät todellakin terveyttä arvokkaampana! tupakointi on ällöttävää vaikka itse sitä olenkin harrastanut nuorempana. Arvostan aina vain enemmän tupakoimattomuuttani, kun vuosia kertyy tupakoinnin lopettamisesta.
mä teen stressin kanssa, tuntu vaan että on jo joku keuhkosyöpä:(
ehti sauhutella lähes 80 vuotta ennen poisnukkumistaan...eikä silloinkaan keuhkoissa mitään vikaa ollut.
lyhyen aikaa olisi sulle mitään keuhkosyöpää aiheuttanut.
Miten olisi ihan vaan helteen aiheuttama vähempi syöminen viimeisen kuukauden aikana?