Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Meillä on mennyt kuukaudessa lasten hankintoihin liki 500 euroa!!

Vierailija
06.08.2010 |

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
06.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä säästä kengistä! En tiedä, onko lapsen kengät lintassa vai käytitkö linttasta-sanaa muuten vain, mutta vaikka rahat on tiukassa (kuten useimmilla on), kannattaa satsata hyviin ja riittävän useisiin kenkiin. Lapsen jalat ja muu kroppa kiittää loppuelämän!

esikoinen lähdössä kouluun ja viimeisten laskujen perusteella oli mennyt likemmäs 300 euroa... ja vielä tarvitsisi syksylle kengät käydä hakemassa.. saa linttasta kyllä nuilla siihen asti.. pakko on odotella jo tilipäivää...

Vierailija
22/22 |
06.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on mennyt kahden pikkukoululaisen (1. ja 2. luokkalaiset) kesäloman "kattamiseen" 1.400 e, erilaisia leirejä ja harrastusten ja kilpailujen maksuja. Ja huomautan, että olen itse ollut 5 viikkoa kesälomalla, mies 4, eli eivät ole todellakaan olleet koko kesää jossain leireillä.

Summa sisältää 2 kpl luisteluleirejä, yhdet voimistelukisat Turussa, yhden 4H-päiväleirin, voimistelun ja luistelun kesän harjoitusmaksut (onneksi nämä ovat omalta osaltaan toimineet "hoitopaikkana", koska harjoitukset ovat olleet päivisin) sekä yhden ratsastusleirin.

Tämä on hinta siitä, että halusimme raskaan kevään jälkeen lomailla koko perhe yhdessä, eikä limittää vanhempien lomia.

Mua aina "ihastuttaa" kun täällä huudellaan, että "miksi ette palkkaa hoitajaa?" jutut kun iltapäiväkerhopaikka jää saamatta tai kesäloma tuottaa ongelmia. Vaikka ei olisi noita harkkoja tai kilpailuja, kesän kattaminen leireillä tai vaikka palkatulla hoitajalla maksaa varmasti 1000 e.

Meillä on onneksi tuohon varaa, vaikka yhdessä ulkomaanmatkan kanssa tämä kesä on ollut poikkeuksellisen tiukka rahallisesti, ensimmäistä kertaa sitten opiskeluvuosien.

Vaatehankinnat ovat vielä edessä...Onneksi välikausivaatteet näyttäisivät kevään jäljiltä vielä sopivan kaikille kolmelle lapselle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla