Onko Eve Hietamiehen Yösyöttö kirja hyvä?
sain sen lahjaksi tänään kun oli tytön ristiäiset :)
Kommentit (8)
Hauska, helposti luettava ja totuudenmukainen. Suosittelen.
mielestäni todellinen, hauska ja surullinen.
Luin sen just. Osittain hauska, osittain surullinen. Mun mieheni luki sen myös, mutta ei kokenut mitenkään surulliseksi.
Päätä itse, millanen se on, kun oot lukenut. :)
Voi lukea vähän kiireenkin keskellä, nostattaa tunteita mutta ei liian ahdistavia kummiskaan. Sellainen kevyt lukeminen, vaikkakin mielestäni todella hyvästä aiheesta kirjoitettu. Pidin myös kirjailijan tyylistä tehdä takaumia.
Kevyttä ja kivaa luettavaa, etenkin varmaan sellaiselle jolla jo on omia lapsia. En malttanut laskea käsistäni, joten luin sen muutamassa illassa - vaikka lapset pyöri siis ympärillä.
Kaiken hehkutuksen jälkeen olin vähän pettynyt. Mun mielestä esim. A-L Härkösen "Ei kiitos" on paljon hauskempi ja mukaansatempaavammin kirjoitettu. Yösyötössä on omat loistavat vuorosanansa, mutta myös paljon tyhjää tylsää sivuillaan.
En pystynyt laskemaan käsistäni ja niimpä teinkin yhden illan kaiken kirja kädessä. Luin samalta istumalta ja kokkailin ja hoidin lasta! :D
Pidin kirjailijan tyylistä, helppo lukuista, vakavaa asiaa, mutta siten kirjoitettuna ettei liikaa ahdistunut!
Hauska ja niin totuudenmukainen ;D