Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä mun poskissa on kun niihin pukkaa päivittäin isohkojakin finnejä:((

Vierailija
23.07.2010 |

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
23.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvot pitää pestä kunnollisella aineella aamuin illoin, käyttää kasvovettä ja sen jälkeen rasvata. Näin kuumalla ilmalla varsinkin on tärkeää tuo hyvä ihon hoito.

Käytätkö hormonaalista ehkäisyä?

Vierailija
2/24 |
23.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhdistusaineena ollut jo pitkän aikaa apteekista saatava ACOn puhdistusvaahto, kosteusvoiteena Erisanin kasvovoide joka loistava hinta-laatusuhteeltaan.

Ei ole hormoniehkäisyä.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
23.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

normaaliin ruokavalioon nähden?

Esimerkiksi mansikoita, herneitä, omenia, siideriä tmv.? Ne voivat aiheuttaa tuon tyyppistä oireilua myös.

Minulla oli yksi kesä kamala iho, siis koko ajan kamalaa finniä leukaperiin. Sitten tajusin että se johtuu siideristä. Join sitä vain kesäisin ja olen allerginen omenalle. Lopetin sen ja ihokin parani.

Tarkista siis ekana ruokavalio.

Vierailija
4/24 |
23.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos nyt sitten se ei aiheuta finnejä että syö vähemmän ja kevyemmin..

Hikoilen kyllä ihan silmittömästi näillä helteillä ja tuntuu että naama on nihkeä koko ajan:((

Ap*3 paukamaa nyttenkin toisessa poskessa ja toisessa 2*

Vierailija
5/24 |
23.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin hanki edes Garnierin finnigeeli jota saa ihan marketeista. Ihmeen tehokas ja kuivattaa nopeasti myös isot hormonifinnit.

Vierailija
6/24 |
23.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kasvovesi. Se raikastaa ja puhdistaa pienimmätkin ihohuokoset. Mulla on käytössä Dermosilin tuotteita. Käytän rasvaiselle iholle tarkoitettua kasvopesua, kasvovettä ja 35+ kasvovoidetta. Iho pysyy hyvänä. Joskus tulee hormoninäppyjä ja siihen olen löytänyt avun apteekista saatavasta Louis Widmerin Clear skin gelistä. Hinta n. 13 e, pieni tuubi, mutta todella riittoisa.

Sun ihonhoito on mun mielestä kyllä vähän huonolla tolalla, joten en ihmettele finnien tuloa.

Vierailija
7/24 |
23.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön mahdollisimman terveellisesti, en syö karkkia/suklaata, jäätelöä/pullaa/yms harvoin. Syön monivitamiinia päivittäin ja helokkiöljykapseleita myös.

Olen pessyt naamani aamuin illoin milloin milläkin, apteekkituotteella/ruokakaupasta ostettavilla/dermosilin/jne, (kuorintaa, ihonaamiota, pesuvaahtoa, puhdistusmaitoa) käyttänyt erilaisia kasvovesiä ja rasvoja.

Iho on ajoittain kuiva ja ajoittain rasvainen, riippuu vuoden ajasta, sen mukaan olen käyttänyt pesuaineita ja rasvoja.

Meikkaan kyllä jonkun verran, tavallista puuteria/mineraalimeikkiä/vaahtomeikkivoidetta.

Kaikkea olen kokeillut, ja kokeilu ei tarkoita paria päivää tai viikkoa.

Iho on silti aina samanlainen, iho huokoset suht isot poskissa ja poskien pieliin tulee silloin tällöin isoja paukamia ja leukaperiin ja leukaan ihomatoja ja otsaan pikkufinnejä.

Mikään ei ole muuttunut, millään.

Tänään kävin kasvojen ultraäänipuhdistuksessa ja kerrankin iho tuntuu oikeasti puhtaalta.

Vierailija
8/24 |
23.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tule enää finnejä sen jälkeen.

Vierailija
9/24 |
23.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tule enää finnejä sen jälkeen.

Vierailija
10/24 |
23.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On erittäin hyvä tuote ongelmaiholle. Mun lapsella on ollut todella paha akne, ja sanoi,e ttä Vichy on melkein ainut tuote, josta on ollut todella apua. Eli puhdistusaineeksi sitä suosittelen. Apteekista saa.

Vierailija
11/24 |
11.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon paljon pitää vettä juoda ja kosteuttaa hyvällä kosteusvoiteella:)

Vierailija
12/24 |
11.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli ns. kalliiseen merkkikosmetiikkaan. Eikai kukaan aikuinen nainen oikeasti hoida ihoaan millään markettituotteilla, nehän ovat pääosin ihan liian vahvoja ja vetävät huokoset hetkessä ihan tukkoon. Apteekkituotteet ok, lisäksi mm. Biothermiltä, Cliniquelta ja Clarinsilta löytyy erinomaiset sarjat ihan minkälaiselle iholle tahansa.

Vierailija
13/24 |
11.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni olikin ruusufinni:(

Vierailija
14/24 |
11.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai siis isoja paiseita ne oli. Kun aloitin pillerit, ne lahti pois. Kun lopetin pilsut, finnit ei enaa tulleet takaisin. Alle 33v mulla niita kamalia oli.

Vierailija
15/24 |
11.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikuisiän akne ei oikeasti tehokkaasti auta kuin ihotautilääkäri. Ja seiltä se apu löytyy nopsaan eli turha kärsiä.

Vierailija
16/24 |
11.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonka hoitoja on paljon ja avun saat varmasti. Varaa aika lääkärille, joka kirjoittaa sinulle sopivan hoidon. Jos akne on vaikeampaa eli tulee isohkoja finnejä, lääkäri aloittaa pitkän antibiootti-kuurin tai ihotautilääkäri kirjoittaa Roaccutan-lääkityksen, joka voi lopettaa akne-taipumuksen kokonaan. Lisäksi tietyt e-pillerit, Diane Nova hoitaa aknen.

Lisäksi ihoa kannattaa hoitaa normaalisti eli pesu akne-iholle sopivalla tuotteella ja myös riittävä ihon kosteutus. Kosmetologin tekemästi ihon puhdistuksesta voi olla apua.

Tehokkain tapa päästä ongelmasta eroon on lääkärin määräämä hoito.

Vierailija
17/24 |
23.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jätä gluteiiniviljat ei tule enää finnejä sen jälkeen.

Itse en käytä vaaleita viljoja ja näppyjä on silti. Leipää syön harvoin ja silloinkin ruisleipää.

Vierailija
18/24 |
23.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ihoa pitää hoitaa sen mukaisesti.

Myös se kiihdyttää talirauhasten toimintaa, jos hoidat ihoasi liian voimakkailla tuotteilla. Suosittelisin, että menisit käymään kokeneella kosmetologilla, joka määrittelee ihotyyppisi ja opastaa sinut oikeiden tuotteiden pariin.

Vierailija
19/24 |
23.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

suositelkaas sitten vaikkapa CMsta saatavaa marketti kasvovettä 34v pintakuivalle, hikoilevaiselle/kiiltävälle iholle??

Vai apteekin Vichykö paras vaihtoehto?

Ap

Vierailija
20/24 |
23.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja minulla ainakin kesä, hikoilu ja helteet lisäävät juuri isojen finnien määrää. Normaalisti enimmäkseen mustapäitä, mutta tiettyyn aikaan kuukaudesta finnejä. Jos ACO tuotteista tykkäät, niin niiden salisyylivoide on minusta ollut hyvä finninaamaan, ei kuivata liikaa. En muista mikä sen uusi nimi nyt on, mutta läpinäkyvä purkki ja oranssi korkki.

Nyt hain uuden hormonikierukan ja sen sivuvaikutuksiin tehokkaampaa näppyvoidetta lääkäriltä, Skinorenia.

t. pian 40v näppynaama

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yhdeksän