Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen kamala :( Mies pitkällä työmatkalla ja ikävöi kotiin, minä vaan nautin yksinolosta enkä

Vierailija
13.07.2010 |

osaa oikein vastata kunnolla romanttisiin ja ikävöiviin viesteihin joita laittelee. Mies on ihana, ja rakastan häntä, mutta hän on aina kotona (paitsi siis kun on töissä) eli kaikki illat, viikonloput, vapaapäivät. Aina on kotona ja minä taas tykkäisin olla välillä yksinkin.

Nyt tuli sitten miehelle pidempi työmatka ja saan olla vihdoin ihan rauhassa kotona, nautin tästä täysillä mutta tunnen huonoa omaatuntoa kun toinen vaan ikävöi takaisin :/

Kaipa se ikävä minullekin vielä iskee tässä kun viikko, pari kuluu mutta nyt ei ole yhtään ikävä :/

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kans nauttisin yksinolosta, mutta mulla ei ole koskaan mahdollisuutta olla yksin kotona kahta tuntia pidempään.

Ihan turhaan podet huonoa omaatuntoa, vastailet kohteliaasti miehen viesteihin ja jos niitä tulee tiuhaan, niin vastaat vaan osaan ja sanot että olit ulkona ja puhelin sisällä tms.

Nautit nyt kun kerrankin saat olla rauhassa niin jaksat sitten taas innostua yhdessäolostakin ihan eri tavoin kun miehesi palaa reissultaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla