Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mieheni ei suostu lähtemään minun kanssa mökille

Vierailija
13.07.2010 |

koska siellä on myös sukulaisia.Tämä on ollut riidanaihe meillä jo vuosia.Olen miettinyt että onko miehelläni kenties joku toinen suhde kun kehtaa minut laittaa yksin reissuun mielummin kuin että kehtais lähtee mukaan. :O

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mieheni tekee samaa, boikotoi anoppilaansa. Eikä ole siitä kyse, että mun vanhempani olisivat ilkeitä tms., ei vaan jaksa sietää niiden höpinöitä. Ikävä piirre muuten ok:ssa miehessä.

Vierailija
2/9 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut ihmetyttää et kantaakin tollasta vikaa itsessään ja pilaa mun elämäni samalla!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinä haluat nähdä sukuasi, feel free. Mutta miksi sinulla olisi oikeus pakottaa miehesi seurustelemaan heidän kanssaan?

Eli hänen näkökulmastaan SINÄ yrität pilata hänen elämänsä kiskomalla hänet viettämään arvokasta vapaa-aikaansa puolihoriskon pappasi, juopon veljesi jnejne. (kärjistys) kanssa...

Vierailija
4/9 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska siellä on niitä sukulaisia ja se ei ole minulle lomaa.

Loma on sitä, ettei tarvitse tehdä mitään kotitöitä tai niihin rinnastettavaa.

Eli hotelliin täysihoidolla.

Vierailija
5/9 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei suostu lähtemään mun (ja lasten) kanssa muualle kuin mökille. Ja vaikka siellä ei olis muita kuin meidän perhe, niin ei se silti oikein lomaa ole, tiskausta, siivousta, ruoanlaittoa, kokoajan jotain askaretta + tietty ruohonleikkuu, saunapuiden teko yms yms yms. Ite haluisin hotelliin edes yhdeksi yöksi ja lasten kanssa tekemään jotain hauskaa mut tämä ei miestä kiinnosta.

Vierailija
6/9 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mökki se on, jonne ap:n mies ei suostu lähtemään? Onko se joku sukulaistesi yhteiskäytössä oleva? En yhtään ihmettele vaikka mies ei innostukaan, en lähtisi miehen sukulaisten kanssa minnekään mökille lomaa viettämään -en edes omien sukulaisteni.

Vierailija
7/9 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin tosi harvoin. En yksinkertaisesti pidä mökkielämästä. Siellä voi olla sukulaisia tai sitten ei, mutta ei ole kuitenkaan mua varten. Jään usein kaupunkiin tekemään jotakin kivaa esim. tänään olin toisen lapsen kanssa rannalla, kävimme jäätelöllä ja syömässä kahvilassa ja katsomassa ihmisiä. Onneksi meillä mökki on lähellä ja mieskin tulee yöksi kotiin. Yksi jääminen mökille on ihan kamala ajatus minulle. En pidä alkeellisimmista oloista kuin kotona esim. ei astianpesukonetta. Siellä on paarmoja ja muutenkin ei ole mun juttu. Meillä toimii ihan hyvin näinkin.

Vierailija
8/9 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos siellä on muitakin. Ja kun mökki on appivanhempien, niin he ovat siellä oikeastaan aina. Haluaisivat meidät aina sinne, mutta en halua. Se on jatkuvaa työleiriä lasten perässä juoksemisen lisäksi.

Koko ajan sitä hiton vesien kantamista, vesien lämmittämistä, tiskaamista, ruuan laittamista, puiden kantamista, ja kaikkea mahdollista. Ei kiitos. Loma lomana.

Vierailija
9/9 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sun miehes ei yksinkertaisesti vaan viihdy sun sukulaisten kanssa ja sillä selvä. Ajattele että se kuitenkin sulle "sallii" sen. Joku vois mies vois olla sitä mieltä että jos ei yhdessä mennä niin sitten ei mene toinenkaan.

Mun mies on joskus pyytänyt mua mukaansa jos minne "poikien reissuille", mutta mä olen suoraan sanonut että "ei kiitos, mene sinä vain, mulla luultavasti olis siellä vaan tylsää kun kuuntelisine teidän juttuja"

Eikä mulla ole toista miestä :)