Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

pojat on kamalia!

Vierailija
13.07.2010 |

kohta 6v ei muuta tee kun kiusaa ja soittaa suutaan. koko ajan pikku sisarukselle kuiskaamassa kirosanoja, ihan vaan uhmatakseen kieltoja. siis oikeesti AIVAN ÄLYTÖNTÄ elää tollasen kanssa. se on ihan sama miten kovan kurin pitää ja miten kehuu yms toi ei muutu!

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
14.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on poika ja tyttö, ja tyttö on aina ollut se hankala tapaus. Ihan oikeesti!

Kyllä tytötkin osaa. Toki rakasta omaani ja kestän sitä, mutta jos mun pitää omasta kokemuksesta sanoa, niin tytöt on kamalia, näin kärjistäen.

Vierailija
22/23 |
14.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirosanojen merkitys (ja etymologia) ja olemme kertoneet että ne ovat sanoja, joita meillä ei käytetä. Itse emme koskaan kiroile. Lapsi on ollut päiväkodissa, eivätkä sanat ole koskaan sieltäkään tarttuneet. Lapsi ymmärtää jo kuusivuotiaana paheksua kiroilua ja mieluummin hakeutuu sellaisten kaverien seuraan, jotka eivät kiroile ja käyttäydy huonosti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
14.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsetkin joskus, mutta ei sitä kielletä, elle nyt ala jankuttamaan. Tosin on aivan sama, mitä sanaa jankuttaa, koska jankutus on kiellettyä.

Mulla on niin miljoona muutakin asiaa, mistä pitää kieltää (jotta lapset säilyy hengissä ja terveenä) joten evvk kirosanakielto.

Ja jos kieltäisin, varmasti nuo kolme poikaa alkaisin kiroilemaan vaikka kuinka paljon, ihan vaan ärsyttääkseen äitiään. Lapsille on toki kerrottu, että muissa paikoissa ja ympäristöissä tiettyjen sanojen sanominen on kiellettyä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kuusi