Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jokainen äiti haluaa tyttärestään röyhelöpitsipuvussa kulkevan prinsessan!

Vierailija
13.07.2010 |

Näin se vaan on tytöt ovat prinsessoja ja pojat poikia.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina voi haluta mutta kaikkea halumaansa ei saa. Mun tyttö oli pienenä kuin viidakkolapsi, kaukana prinsessasta.

Poika on poika, mutta ei todellakaan mikään ilkimys niinkuin tossa toisessa ketjussa joku sanoo lapsensa olevan.

Vierailija
2/17 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

juu kiitos ei, toi apina on paljon kivempi kuin rinsessa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

rakastaa tonkia matoja, leikkii sammakoilla, lempivaate kirkkaansininen t-paita ja mekkoja ei tykkää käyttää, ei anna laittaa tukkaa.. nukkeja kyllä hoitaa mielellään ja puuhastaa kotihommia (omiaan siis, hiekkiksellä ja leikkimökissä) mutta se onkin ainoa tyttömäinen juttu neidissä. Parhaat leikkikaverit on vanhemmat pojat (=tarpeeksi menoa). Hyvä näin, en olis prinsessalle äiti osannut ollakaan!

Vierailija
4/17 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä yleistyksessä, olen kyllä poikkeus, en halua, että tyttöni on mikään prinsessa..

Sitä paitsi inhoan vaaleanpunaista ja olen yrittänyt välttää sitä lapsen vaatteissa niin paljon kui mahdollista..

Vierailija
5/17 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä vaan halua. Itsekin viihdyin parhaiten sinisissä haalareissa ja autoilla leikkien.

Vierailija
6/17 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

juopas välillä vaikka jotai raikasta

Vierailija
7/17 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojat on poikia ja tytöt tekee lisää!

T: pojan ja tytön äiti

Vierailija
8/17 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt mä tiedänkin, miksi meillä on vaan poikia :) ite en oo koskaan ollu innostunu prinsessaleikeistä, enkä oikein oo niitä hallinnukaan, jotenka kiipeilin puissa, leikin autoilla, hiihtelin, luistelin jne.. prinsessat oli jossain kaukana.. tosin, pojatkin voi haluta olla prinsessoita ja jos sellaiseen innostuvat, niin eiköhän meiltä jotain sellaista rättiä yms. löydy, että saadaan alkeelliset prinsessapuvut aikaan..

Vierailija
9/17 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä, että meillä ei ole tyttöä ollenkaan, en missään tapauksessa pukisi lasta röyhelöihin! Pelkkä ajatuskin puistattaa.

Luulin muuten että tytöt on tyttöjä ja pojat on poikia....

Vierailija
10/17 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ikinä en siis ikinä ole mitään prinsessaa toivonut vaikka tyttöä toivoinkin. Mä en vaan voi sille mitään että sellaset prinsessat on mun mielestä jotenkin ärsyttäväviä. Yleensä ne on sellaisia pikkuvanhoja hienohelmoja.

Vierailija
11/17 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä, et halua mutta entä tyttösi? Antakaa tyttöjen olla prinsessoja siinä tapauksessa jos he niin itse haluavat!

Sanon näin koska sukulaiseni on sellainen äiti joka halveksi tyttärensä prinsessaleikkejä. Voi että mun teki pahaa.

Jokainen lapsi on oma persoonansa, eikä pelkkä äidin jatke.

Vierailija
12/17 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta monesti tytöille automaattisesti tuputetaan ainoastaan prinsessaleikkejä ja vaaleanpunaisia vaatteita. Siihenhän ne lapset tottuvat, mitä heille tarjotaan.

Jos lapselle "opetetaan", että tytöt ovat prinsessoita ja pojat leikkivät autoilla, niin he oppivat siihen, etteivät tytöt saa leikkiä autoilla. Tai pojat nukeilla.

Hyväntahtoisetkin vanhemmat monesti "tuputtavat" luutuneita sukupuolirooleja lapsilleen.

Sinä, et halua mutta entä tyttösi? Antakaa tyttöjen olla prinsessoja siinä tapauksessa jos he niin itse haluavat!

Sanon näin koska sukulaiseni on sellainen äiti joka halveksi tyttärensä prinsessaleikkejä. Voi että mun teki pahaa.

Vierailija
13/17 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväntahtoisetkin vanhemmat monesti "tuputtavat" luutuneita sukupuolirooleja lapsilleen.

Tähän piti tarkentaa että tuputtavat TIEDOSTAMATTAAN...

Vierailija
14/17 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä, et halua mutta entä tyttösi? Antakaa tyttöjen olla prinsessoja siinä tapauksessa jos he niin itse haluavat! Sanon näin koska sukulaiseni on sellainen äiti joka halveksi tyttärensä prinsessaleikkejä. Voi että mun teki pahaa. Jokainen lapsi on oma persoonansa, eikä pelkkä äidin jatke.

Kuule kyllä olen sallinut, mutta ei se pahemmin ollutkaan mikään prinsessa-tyyppi pienenä, nyt on jo teini ja sitä prinsessaa on ihan tarpeeksi.

Vierailija
15/17 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ole ollut aina poikatyttö ja mennä touhunnut autojen, majojen ja rakennuspuuhien parissa. Nyt on kaksi tytärtä joista varsinkin toinen on henkeen ja vereen nIIIn prinsessaa että. Maailmassa ei ole ällöttävämpää väriä kuin vaaleanpunainen ja kaikki vaatteet, lelut, lakanat on oltava vaaleanpunaista. Prinsessa, merenneito, keijukkaisjutut on must ja kaikki muu ihan typerää.

Vierailija
16/17 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta monesti tytöille automaattisesti tuputetaan ainoastaan prinsessaleikkejä ja vaaleanpunaisia vaatteita. Siihenhän ne lapset tottuvat, mitä heille tarjotaan.

Jos lapselle "opetetaan", että tytöt ovat prinsessoita ja pojat leikkivät autoilla, niin he oppivat siihen, etteivät tytöt saa leikkiä autoilla. Tai pojat nukeilla.

Taitaa olla nykyisin enemmänkin niin päin että tytölle tuputetaan poikamaisia tapoja ja leluja. Ettei vaan olisi tyttömäinen hui kauhistus.

Jossain kohtaa 60-luvulla on menty vääristyneeseen feminismi ajatteluun, jossa sukupuolirooleja ei muka saisi olla. Mikä on mun mielestä täysin väärin. On kuin haluttaisiin luonnolliset sukupuoliroolit päälaelleen naisista rekkakuskeja ja miehistä neitejä.

Kysyn vaan että milloin Suomen naiset heräävät ja muuntuvat takaisin naisellisiksi?

Vierailija
17/17 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyn vaan että milloin Suomen naiset heräävät ja muuntuvat takaisin naisellisiksi?

mut kannattaisi valita sanat paremmin. Jos joku joutuu muuntumaan, niin ei se ole silloin hänelle luonnollinen tila...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kahdeksan