Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

itsellä nyt jousimies kierroksessa,oltu noin puoli vuotta,haluaa aika paljon omaa aikaa.nyt töitten puolesta ongelmia,tai niitä vähän niin kireänä on..

kertokaa millainen on jousimies? ei kai saa oikein kahlita?

• ylös 4
  • alas 2

Kommentit (22)

Jousimiehelle tärkeää on oman vapauden ja riippumattomuuden tunne.

Vaikka olisi kuinka sidottu puolisoon/lapsiin/mihin vaan täytyy saada tunne olla itsenäinen, päättää asoista yms!

Siksi jousimiehet ovat sitoutumiskammoisia, kylläkin ehdottoman uskollisia kun parisuhteeseen alkavat.

Oma aika ja tila siis tärkeitä. En tiedä auttaako :) ja nämä siis yleisesti jousimiehestä, kaikki eivät ole horoskooppinsa tyylipuhtaita edustajia.

Jousimiehiin liittyy myös eräs "hieman" hankala asia, jousimiehet puhuvat mitä sattuu, päästävät suustaan sammakoita, huomaamatta sitä itse ollenkaan. Eivät kuitenkaan tarkoita loukata toista, ovat vain melkoisen ajattelemattomia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

että päästävät sammakoita.minun mies myös.olen sen itse monesti huomannut.

siitä pettämisestä en mene niin takuuseen..

mut oma aika aivan ehdoton...itse haluaisin enemmän olla yhdessä,mutta pakko kai joustaa?

nyt möksähtänyt mulle jostain,en tiedä mistä? kertokaa miten saan sen lepytettyä?

mun tuntema jousimies on kyllä aikamoinen häntäheikki, jatkuvasti naisia kierroksessa vaikka on naimissa. Sitoutmiskammo osuu myös hyvin häneen.

Lainaus:

nyt möksähtänyt mulle jostain,en tiedä mistä? kertokaa miten saan sen lepytettyä?

ja anna hänelle tunne että voitti sen jutun :))

ja täytyy myöntää että hän on jatkuvasti menossa kavereidensa kanssa jossain. Tälläkin hetkellä vain odotan häntä kotiin. :D Ja silloin kun ei ole kavereidensa seurassa, hän selaa netissä tai pelaa jotain, eli hän on KOKO AJAN tekemässä jotakin. Ei todellakaan saa kahlita, vaan pikemminkin tykkää itse olla kontrollissa. Hän on todella rehellinen ja aito ihminen. Sietää huonosti vastoinkäymisiä tai viivästymisiä. Ei pettäjätyyppiä ollenkaan, erittäin uskollinen, ja halusi myös naimisiin kanssani nopeasti. Sängyssä on kyllä kiihkeä eikä siedä turhaa jarruttelua, saattaa jopa ärsyyntyä sellaisesta. Monesti on tuupannut minut sänkyyn ja huikannut "oota mä haen kumin, hoitele sä ittes märäks silläaikaa" :D Toisaalta hän ei myöskään ole tyytyväinen ennenkuin minäkin saan täyden nautinnon. Hän on halukas kokeilemaan monenlaisia juttuja seksiin liittyen. Hänellä on myös mieletön huumorintaju, hänen juttunsa osaavat viihdyttää jatkuvasti.

Niin, ja vielä jousimiehen kanssa todennäköisesti et tule viettämään mitään hiljaisia, lämpimiä koti-iltoja katsoen pitkään toisianne silmiin ja leperrellen toisillenne jne. minun mieheni turhautuu ajatuksestakin. :D

[nähnyt että naistennaurattaja tulee.Äidinvaistoa.

i]mun tuntema jousimies on kyllä aikamoinen häntäheikki, jatkuvasti naisia kierroksessa vaikka on naimissa. Sitoutmiskammo osuu myös hyvin häneen.

[/quote]

hän ei todellakaan päästele sammakoita suustaan muulloin kuin ehkä tarpeeksi suuttuneena. Ja tosiaan, ei hän mikään sitoutumiskammoinen ollut, päinvastoin. Ei ole minullakaan siis ihan puhdasverinen jouskari, hän on oinas-dekanaattia ja kuu leijonassa.

Kumpikin viihdyimme sinkkuina aika myöhään ja ei ollut mitään tarvetta pariutua.

Ihastuimme toisissamme siihen vapauteen, minkä toinen antoi. On tilaa hengittää ja olla sellainen kuin on. Tietää, että saan lähteä, koska haluan ja toinen tietää, että voi lähteä, koska haluaa.

Kumpikin inhoaa sitä, että toinen olisi pakosta tai jostain muusta syystä paikalla.

Sitten kun rakastuu, on ehdottoman uskollinen, vaikka melko paskamaisesti kumpikin olemme käyttäytyneet sinkkuina.

Riitelemme harvoin, mutta kun riitelemme, asia täytyy kaivaa pohjamutia myöten.

Voi mennä päiviä, että haahuilemme omassa maailmassamme. Ahdistaisi jos joku tulisi silloin siihen kysymään, mikä sulla on ja halailemaan. Pitää antaa toiselle tilaa olla itsensä kanssa. Sieltä omasta maailmasta tullaan pois kun tuntuu siltä.

Pakottaa ja kiristää ei saa koskaan, koska silloin jousimies lähtee. Mustasukkainen ei saa olal, koska se on myös keino saada jousimies lähtemään.

Lapsiinsa jousimies sitoutuu täysillä.

On suorasuu ja tosiaan päästelee sammakoita suustaan. Ei arkaile tokaista aroista asioistakaan ja nauraa tabuille. Ei itse aina huomaa sitä. Sanoo liian suoraan asiat ja innostuu pitämään saarnoja ja on mielestään aina oikeassa. Viikon päästä toki voi asiaa mietittyään pitää saman saarnan ihan toisin päin ajateltuna, mutta on mielestään taas ihan aidosti oikeassa.

Hankala ihminen monen mielestä. Menee niin tiukasti omaa polkuaan, eikä välitä mitekään erityisen paljon kenestäkään. Kenestä välittää niin välittää sitten uskollisesti. Jos hänet pettää niin kosto on paha ja jousimies jaksaa odottaa kostonhetkeä vaikka vuosikymmeniä, mutta kostaa. On ikävä piirre ja sen tunnistamme kumpikin itsessämme.

Anteeksi emme anna kovin helpolla jos meitä loukataan. Muuten emme ole pitkävihaisia ja lepymme helposti.

Mutta helpommankin puolison voi löytää. Näin sanon itse jousimiehenä ja jousimiehen puolisona.

Olen itse siis jousimies ja niin moni asia, mitä tässä kirjoitettiin pitää kyllä paikkansa.

Juuri se, että sitoa ei saa, eikä pakottaa. Annan tilaa toiselle ja se ken oman tilani vie, on todellakin historiaa :). Sitoutumiskammoinen olen, todella.

Kaksi lasta (kaksoset) olen saanut, monesti olen miettinyt, millä exäni sai minut vieteltyä :). Tai no...antoi tilaa eikä ollut välttämättä niin tyrkyllä. Rakkaudessa olen ehdoton, vaikka en enää rakastaisi toista, niin en silti petä. Ja suorasuu olen ja liian rehellinen :).

Jousimies on ehkä vähän vaikea, mutta sairaan ihana.

heikko itsetuntoinen. Toisaalta rakastava perheenisä viimeisen päälle. Mutta vaikeata tulee olemaan. Narsistesiä piirteitä löytyy, jos kaikki ei mene hänen mukaansa riitoja syntyy. Itse olen skorpiooni riitoja on paljon.

Lainaus:

Itse olen skorpiooni riitoja on paljon.

Se vaikuttaa, mikä itse olet merkiltäsi ja erityisesti luonteeltasi, millaista sinulla on jouskarin kanssa!

Jotkut ihmiset haluavat sitoutua ja olla sitten 24/7 yhdessä. Jouskarille sellainen on vankila jossa ahdistuu ja oma luonne kuolee. Jouskari on tähtimerkeistä vapaudenkaipuisin! Skorppari on intohimoinen, ihana rakastajana, mutta mustasukkainen. Skorppari on niin vapaudenkaipuinen, että antaa vapauden toiselle myös = ei sido, ei ole mustasukkainen. Toivoisi, että sill toisellakin olis muita kumppaneita koska itsellä aina on.

Se, millainen itse olet vaikuttaa siihen, millaista sulla skorpparin kanssa on.

Lainaus:

Se vaikuttaa, mikä itse olet merkiltäsi ja erityisesti luonteeltasi, millaista sinulla on jouskarin kanssa!

Jotkut ihmiset haluavat sitoutua ja olla sitten 24/7 yhdessä. Jouskarille sellainen on vankila jossa ahdistuu ja oma luonne kuolee. Jouskari on tähtimerkeistä vapaudenkaipuisin! Skorppari on intohimoinen, ihana rakastajana, mutta mustasukkainen. Skorppari on niin vapaudenkaipuinen, että antaa vapauden toiselle myös = ei sido, ei ole mustasukkainen. Toivoisi, että sill toisellakin olis muita kumppaneita koska itsellä aina on.

Lainaus:

millään tulla toimeen. Skorpioni on kuin seinä. Yrittää pakottaa, käskyttää, hallita. En osaa sanoa, mikä siinä ahdistaa, mutta skorpparit aiheuttavat minussa tarpeen lähteä pois, koska heidän seurassa minua ahdistaa.

Ovat hyvin voimakasluonteisia jyriä, jotka eivät kuuntele muita. Ehkä siksi jousimiehenä ahdistun, koska haluan myös itse luoda rajani, en sitä, että minua pakotetaan mihinkään.

Skorpionon päällekäyvä seksuaalisuus ei toimi minulle.

Siksi teillä ehkä on riitoja, koska olette niin erilaisia ja kumpikin päättäväisiä ja haluatte pitää oman päänne. Skorpionille sopisi myötäilevämpi merkki. Ei jousimies, joka haluaa kulkea omalla tavallaan eteen päin. Niin ja ei unohda skorpionin piikin pistoja.

Lainaus:

heikko itsetuntoinen. Toisaalta rakastava perheenisä viimeisen päälle. Mutta vaikeata tulee olemaan. Narsistesiä piirteitä löytyy, jos kaikki ei mene hänen mukaansa riitoja syntyy. Itse olen skorpiooni riitoja on paljon.

Vierailija

Itse en ole seurustellut jousimiehen kanssa, mutta mulla on kolme ystävää jotka tunnen melkein läpikotaisin. Oman mielipiteen ja kokemuksen perusteella aikamoisia vitsiniekkoja ja paljon kuivaa huumoria (mistä itse tykkään), sosiaalisia ja oman tiensä meneviä, mutta harva tuskin on huomannut huonoja puolia heistä (pimeää puolta). Aluksi he vaikuttavat melkein täydellisiltä ihmisiltä, mutta kun tutustut heihin alkaa pimeät piirteet tulla esiin esim. He tykkäävät että vain heitä kuunnellaan mutta kun itse yrität puhua heille ongelmistasi niin tuntuu ettei heitä kiinnosta ollenkaan ja se että he voivat olla todella ylimielisiä esim. Hyvän kroppansa takia tai missä muussa olisi hyviä, myös se että he eivät pysty kuuntelemaan kritiikkiä itsestään ellei se ole hyvää koska kokee sen alistavana ja juuri se että he eivät mieti sanojen tarkoituksia jos sanovat joskus pahasti, kuinka paljon se voi satuttaa. Pidän valtavasti ystävistäni mutta joskus on vaikeaa heidän seurassaan

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat