DNA ei maksa virheellisesti maksettua 170 euroa, huomenna soitan kuluttajaneuvojalle.
Alkutalvesta tuli laitettua vahingossa DNA:n tilille 170€ kun rahan piti mennä toiselle tilille.
Otin yhteyttä, annoin kaikki tarvittavat tiedot ja tilin numeron johon voi palauttaa rahat. Mitään ei ole tullut, kuukausi sitten soitin ja annoin puhelinnumeron, kun kysyi että sieltä soitetaan miksi ei ole maksettu jne.
Vieläkään ei ole soitettu tai maksettu takaisin. Huomenna otan kuluttajaneuvojaan yhteyttä, onko muilla kokemusta kuinka saada väärin menneet rahansa takaisin?
Kommentit (9)
Kuluttajaviranomaisen yhteydenotto laittaa vipinää DNA:n henkilökuntaan. Olisi niiden pitänyt palauttaa rahat jo aika päiviä sitten.
Mutta miksi ihmeessä olet odotellut noin pitkään?
Huomenna aamulla soitat sinne ja vaadit saada puhua jonkun päällikön / johtajan kanssa ja riehut niin kauan että lupaavat maksaa välittömästi.
Maksoin kerran noin 100 e kotivakuutusta ja 100 e autovakuutusta samana päivänä samalla viitenumerolla. Kuukauden kuluttua tuli karhulasku väärin maksetusta summasta, mutta Tapiolassa ei käynyt edes mielessä, että väärin maksettu 100 e olisi pitänyt palauttaa, kunnes Kuluttajaneuvonnasta sain mustaa valkoisella siitä, että väärin maksettu summa on palautettava asiakkaalle.
luvanneet hoitaa asian ja soittaa...enää en odota ja nkerron jos jotain kiinnostaa kuinka kävi. Huomenna kysyn kuluttajaneuvojalta mitä mieltä.
Yleensä kuluttajaneuvojan mainitseminen on aika kova juttu firmoille, jopa ottavat yhteyttä sieltä päin jos rahoja ei mkuulu.
Saunalahti alkoi kerran vuosia sitten karhuta maksua meiltä nettiliittymästä vaikka euivät ollet meille laittaneet.
Aina vaan tuli karhuja jopa perintätoimistosta, kunnes kuluttajaneuvoja luopasim ottaa heihin yhteyttä. Sitten vasta loppui karhut.
maksoin kerran vahingossa DNA:n laskun kaksi kertaa. Kun otin asian tiimoilta yhteyttä, sanoivat että siirtävät ylimääräisen summan seuraavaan laskuun, ja niin tekivät. Sopi minulle kun olisihan se seuraavakin lasku pitänyt kuitenkin joskus maksaa ja summa ei ollut kovin iso
Saunalahdelta... Tuplana maksettua laskua ei voi edes vähentää seuraavasta laskusta, kun olen irtisanonut laajakaistan.
Vastaavan kaltaisia tapauksia olen kuullut muitakin, eli sellaisia että kuluttaja-asiamiehen kanssa saa selvitellä omia oikeuksiaan. Jopa poliisiasioita on ollut. Eli tarkkana DNA:ssa asioidessa ja tosiaan kannattaa lähteä pois jos pystyy.
..tuli laitettua vahingossa DNA: Vieläkään ei ole soitettu tai maksettu takaisin. Huomenna otan kuluttajaneuvojaan yhteyttä, onko muilla kokemusta kuinka saada väärin menneet rahansa takaisin?
[/quote]
Kokemusta,etteivät ainakaan nykyisin hallitse siirtoja!KÄSITTÄMÄTÖNTÄ JA TÖRKEÄÄ!
Sehän on aivan NORMAALI KÄYTÄNTÖ JA RIKOLLISTA,JOS EI TAPAHDU. Jos kuka tahansa saa rahaa väärin perustein,ON SE PALAUTETTAVA!
Siellä ei kukaan as.palvelija saa mitään tehdäkään enää ja heillä ei ole laskutuspalveluakaan. Reklamaatioita olen mailannut ja vastauksena ,että luettu Wien,Amsterdam,Berlin...Tolle,grazy...!
Ja kuluttajariita-as.miehen nr oli...? Kohtalotoveri
tilinumeron väärin tai kirjoittanut sen väärin. Se on ihan sun oma vika.