Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lasit Specsaversilta?

Vierailija
03.07.2010 |

Onko ne vakiolinssit, jotka kuuluvat hintaan, hyvät? Onko niissä esittelymalleissa ne vakiolinssit, ei tullut kysyttyä...?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
04.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hintaa tuli linssien ohennuksen jälkeen +100e

Eka ja vika kerta tuossa liikkeessä. Joudun käydä säätämässä laseja noin kahden viikon välein. Ovat kovamuoviset ja sangat löystyvät todella helposti. Ei ilmeisesti ole mietitty suunnittelua loppuun asti. Aiemmkin käytin vain merkkikehyksiä ja tuollaisia ongelmia ei ollut.

Että jos on lievä näkö eikä tarvi kaksitehoja ja vaihtaa lasejaan usein niin sitten suosittelen.

Vierailija
2/21 |
04.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas outoa, jos lasien hintaa ei jossain muka kerrota etukäteen. Minä olen kyllä ollut hyvin tietoinen minkä hintaisen paketin olen ostamassa. Alkukesästä ostin Specsaversilta silmä- ja aurinkolasit ohennettuna, kova- ja heijastamattomalla pinnoitteella ja kustansi vähän vaille 300 euroa. Aiemmin maksoin yksistä laseista saman verran, joten olin tyytyväinen. Näöntarkastus oli ilmainen.

Specsaversin linssihinnoittelun näkee mm. tästä:

http://www.specsavers.fi/silmalasit/linssit/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
04.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Specsillähän lasit maksetaan ennen kuin tilaus edes lähtee eteen päin, eli taatusti tiedät mitä maksaa.

Itselläni vahvuus -4,75 ja arkilaseissa mitä käytän eniten on ohennus ja kova/heijastamaton pinta, bilelaseissa yms ei ole koska niitä käytän satunnaisesti.

Joka kerta kun olen lasit ostanut olen tiennyt mitä maksaa. Eihän niitä lisäominaisuuksia ole pakko ottaa ja jos/kun ottaa niin ne hinnathan näkee ihan taulukosta.

Vierailija
4/21 |
04.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksoin kaksista laseistani yhteensä 169 e. Toiset tavalliset rillit ja toiset aurinkolasit vahvuuksilla.

Olen tyytyväinen!

Vierailija
5/21 |
04.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alennusta -50%. Otin ihan peruslinssit. Hintaa tuli 74,50 e. En ottanut ohennettuja linssejä, koska vahvuutta vain -1.25 ja -1.75.

Vierailija
6/21 |
04.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se satasen ohennus sisältää jo tuon mainitsemasi yhdistelmäpinnoitteen eli ei tulee enää 50 euroa päälle.

Vierailija
7/21 |
04.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja juuri Specsaversilta. Satanen tulee lisähintaa mukahalpoihin hintoihin. Suosittelen tekemään vertailun naapuriliikkeisiin.

Nissen on edullisempi kuin SS, mutta tällä hetkellä Instrumentariumilla on muita parempi tarjous päällä.

Sieltä hain uudet ihanuudet 4 tuntia sitten.[/i

]mä en saa varastovahvuuksia, joten Instrun linssit tulee tosi kalliiksi. SS:llä kaikki vahvuudet on samanhintaisia

Vierailija
8/21 |
04.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja juuri Specsaversilta. Satanen tulee lisähintaa mukahalpoihin hintoihin. Suosittelen tekemään vertailun naapuriliikkeisiin.

Nissen on edullisempi kuin SS, mutta tällä hetkellä Instrumentariumilla on muita parempi tarjous päällä.

Sieltä hain uudet ihanuudet 4 tuntia sitten.

mulle SS:n lasit tulee yli puolet halvemmaksi, mitä Instrun. mä en saa varastovahvuuksia, joten Instrun linssit tulee tosi kalliiksi. SS:llä kaikki vahvuudet on samanhintaisia

Vierailija
9/21 |
04.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

peräti +4, enkä ole ottant mitään ohennuksia.

Nämä on kyllä lukulasit, joten en joudu ne päässä kulkemaan.

Vierailija
10/21 |
04.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ei Specsaversilta myyty niitä alennuslaseja vaikka kuinka yritin. Lasien hinnaksi olisi tullu yli 400€. Menin naapuriliikkeeseen (Instru) ja sain lasit 280€ ja vielä aurinkolasit kaupan päälle.

Vierailija
11/21 |
03.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kait niissä esittelymalleissa ole varsinaisia linssejä? Omani otin ohennettuna ja heijastamattomalla pinnalla, joten ei ole ihan vakiolinssi. Mutta hyvät ovat.

Vierailija
12/21 |
03.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nekin kai käy. Mulla ainakin on pakko ottaa vähintään ohennusta 100 eurolla ja kova/heijastamaton pinta 50€ päälle.

Olen ajatellut että ottais miehelle lukulasit myös sieltä, varmaan ei tarvi noita "lisäominaisuuksia" ottaa, kun vahvuus lähellä ikkunalasia.

Vierailija
13/21 |
03.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

-1,5 tai -2. Onks ne sit ihan törkeen näköiset ilman ohennuksia? Tulee nimittäin laseihin hintaa sit kaksinkertaisesti...

ap

Vierailija
14/21 |
03.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohennus ei ole välttämätön. Mutta kova pinta ja heijastamaton pinta on. Ja näöntarkastus. Ale aikaan ei ole pakko ottaa kaksia laseja. Silmälasit on ostos jonka hintaa et etukäteen osaa arvata. Miksi näin? Koska suomalaiset kuluttajat ovat nöyriä.

Vierailija
15/21 |
03.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohennus ei ole välttämätön. Mutta kova pinta ja heijastamaton pinta on. Ja näöntarkastus. Ale aikaan ei ole pakko ottaa kaksia laseja. Silmälasit on ostos jonka hintaa et etukäteen osaa arvata. Miksi näin? Koska suomalaiset kuluttajat ovat nöyriä.

joten sitä en tarvitse. Ja häh, mikä toi vika argumentti oikein oli?!

Vierailija
16/21 |
03.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sieltä hain uudet ihanuudet 4 tuntia sitten.

Vierailija
17/21 |
03.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen Specsaversia ehdottomasti, hyvä että on vihdoin saatu silmälasimarkkinoille kilpailua tänne Suomeenkin. Nykypäivänä ei tarvitse maksaa kiskurihintoja saadakseen muodikkaan näköisiä silmälaseja. Ja kun noi hinnat on tosiaan noin edulliset, voi laseja ostaa ja tyyliään muuttaa vaikka useita kertoja vuodessa, ei ainakaan tipu turhan korkealta.

Mun mielestä ap:n vahvuuksilla ei ohennus ole todellakaan välttämätön (riippuu myös valituista kehyksistä: onko paksut vai ohuet, muovia vai metallia), kannattaa kysellä paljon kovapinta tai heijastamattomuus kustantaa. Mut ne ei todellakaan ole pakolliset: mieheni osti Specsilta tarjouksesta pari vuotta sitten ihan peruslasit peruslinsseillä (ilman heijastuksen estoa) ja vielä ovat melkein kuin uudet vaikka päivittäisessä käytössä ovat silmälasit kyllä olleet.

Vierailija
18/21 |
03.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on lasit sieltä suunnilleen ap:n vahvuuksilla. Ei tarvinnut ohennusta.

Heijastuksen estoa en ottanut, mut kovapinnoitteen otin. Maksoi 20e/pokat lisää. Kahet pokat tuli ton kovapinnoitteen kanssa maksamaan 219e.

Eyeniltä tilasin edelliset lasini ja olivat parhaat, mitä mulla on koskaan ollut. Maksoivatkin vain 79e.

Vierailija
19/21 |
03.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitosen kommenttiin yhdyn minäkin; on ihan uskomatonta, että optikkojen annetaan markkinoida tuotteensa näin omituisella tavalla. Lasien lopullista hintaa ei haluta sanoa, ennen kuin kaupan peruminen on jo myöhäistä. Todellisella tarjoushinnalla ei oikeasti saa linssejä. Kuluttajavirastohan tästä jo näpäytti, mutta "on kuulemma alan tapa.."

Ja mikä ihmeen tarjous on osta linssi, saat toisen kaupan päälle?? Myykö joku liike monokkeleita? Voinko saada pokani vain yhdellä linssillä. No en! Harhaanjohtavaa markkinointia. Mitä jos kenkäkauppiaskin markkinoisi; osta kenkä, saat toisen kaupan päälle. Ja porukka osta...

Vierailija
20/21 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin SS:ltä kahdet moniteholasit ja yhdet aurinkolasit vahvuuksilla. Piti heti maksaa?...En ottanut mitään heijastuksenestoja enkä kovapinnotteita, saas nähdä kuinka käy. Oli vain kova vääntö saada ilman noita lisäherkkuja, meinasivat väkisin myydä kaikkea. Ja kun sanoin että eikös asiakas määrää mitä haluaa, niin sittenkin meinasi olla napinaa. Omituinen kauppa. Onko nämä lisäherkut sitten ne, joilla tienataan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi viisi