Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskaltaako jättää 3-vuotiaan 8v:n ja 6:n hoitoon tunniksi.

Vierailija
21.06.2010 |

Kyse oman perheen lapsista ja pakkoraossa ollaan. Joudun itse olemaan tuolloin vauvan kanssa sairaalassa ja mies on työreissussa.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
21.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuinen hoitaja pitää olla noin pienten lasten kanssa.

Vierailija
2/11 |
21.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tuo 6-vuotiaskin on siinä ja siinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
21.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tunniksi mutta 8- ja 6-vuotiaat vuotiaat kyllä varmaan lapsista riippuen. Jos tulevat toimeen keskenään jne. Joko hoitaja esim.naapuri teille tai jos sen 3v voi ottaa mukaan

Vierailija
4/11 |
21.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei 3v:tä noin pienten vastuulle. Tunniksi voivat 8 ja 6v jäädä keskenään, jos tosiaan sun reissusi on noin lyhyt.

Vierailija
5/11 |
21.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka vastaa jos jotain sattuu? Se 8vuotiasko????

Älä ees suunnittele sitä! Ota ne lapset vaan mukaan sinne sairaalaan mukaan.

Vierailija
6/11 |
21.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse jättäisin, jos kyse on tosiaankin vain tunnista. Laita lapsille video pyörimään, järjestä hyvää syötävää lattialle, ja sopikaa vanhempien lasten kanssa hieman pelisäännöistä. Ja muistuta ne samat asiat myös sille pienimmälle, vaikkei se niitä ehkä muistakaan. Soita lapsille myös vaikka kerran. Hyvä leffa, ja kaikki menee todennäköisesti hyvin.

Vierailija
7/11 |
21.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä näitä ns. äitejä sikiää? 3-vuotiaan jättäminen 8- ja 6-vuotiaan vastuulle on heitteillejättö.

Vierailija
8/11 |
21.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että on just tunnin reissu? Sairaalassa ei ajat kyllä ole ikinä kohillaan ja aina joutuu ootteleen, voi reissu venyä muutamaan tuntiin ihan helposti.

Vierailija
9/11 |
21.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä 4,5v on ollut 15min kotona kun olen vienyt 2 isompaa kouluun. se on maximi. ja keskenään ovat olleet n 30min kerralla, isommat siis 6v ja 9v

Vierailija
10/11 |
21.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen jättänyt välillä 11-vuotiaan hoitamaan 3,5 vuotiasta jos olen piipahtanut kaupassa. Silloinkin olen laittanut leffan pyörimään, mutta eihän sitä koskaan tiedä jaksaako telkun katsominen kiinnostaa viittä minuuttia pidempään. Kauppareissuun menee 15-20min ja se on mielestäni jo aika maksimi.

Vierailija
11/11 |
21.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

8- ja 6-vuotiaat voivat varmaankin olla tunnin keskenään, ainakin meidän tuon ikäiset lapset voisivat olla. Mutta en tosiaan uskaltaisi jättää kolmen vanhaa tuon ikäisten hoiviin. Voitko ottaa 3-vuotiaan mukaasi? Eihän sille mahda mitään jos on pakkotilanne.

Sille joka ihmetteli, eikö tosiaan ole ketään hoitajaa: Meilläkään ei ole ketään isovanhempaa tms. joka tulisi tällaisissa tilanteissa vahtimaan lapsia. Naapurit ovat mitä ovat (en viitsi alkaa edes kertoa...), ei voi pyytää. Jos ei saa MLL:ltä hoitajaa niin todellakaan ei ole sitten ketään. Aina ei ole saanut.