Venäläinen mies

Vierailija

Kertokaa kokemuksianne te, joilla on venäläinen mies! Mulla ei ole tässä mitään muuta motiivia kuin yleinen kiinnostus erilaisiin kulttuureihin.

Sivut

Kommentit (64)

Vierailija

kun en tunne hirveästi venäläisiä, muutaman naisen, mutta ovat todella "suomettuneita". Lähinnä kiinnostaa tietää, miten venäläiset miehet eroaa suomalaisista lajitovereistaan puolisona ja isänä. Sori kun en osaa tarkemmin esittää kysymyksiä!

Vierailija

keskinmäärin ovat paljon machompia kuin suomalaiset. Naiset on naisia ja miehet miehiä, Venäjällä. Kotityöt ja lastenhoito asenteellisesti enemmän naisten duunia.

Vierailija

Tällaisen väittämän olen kuullut. Ja jos on, millaisina tekoina se käytännössä näkyy? Onko klassiset suklaat ja kukat?

(Joo, tietty tässä nyt puhutaan stereotypioista, älköön kukaan loukkaantuko!)

Vierailija

Lainaus:

kysytkö suomessa asuvista, taikka ihan venäjällä asuvista?

Millaista on olla suomalainen nainen venäläisen miehen kanssa? Jotenkin tällainen asetelma mua ehkä kiinnostaa.

Vierailija

Lainaus:

keskinmäärin ovat paljon machompia kuin suomalaiset. Naiset on naisia ja miehet miehiä, Venäjällä. Kotityöt ja lastenhoito asenteellisesti enemmän naisten duunia.

Mun isä on aina osallistunut kotitöihin ja tosiaan neulonut äidille villapaitoja. Eikä todellakaan ole ainoa venäläinen mies jonka tunnen, joka ei jaa naisten vs. miesten työt.

Sanoisin, että venäläiset miehet viljelee enemmän kohteliaisuuksia naisilleen, tyylin ostavat kukkia useammin. Mutta muuten melko samaa kuin täälläkin, eli riippuu ihan perheestä ja luonteesta millaisia ovat.

Vierailija

puhutaan, niin venäläinen mies on kohteliaampi, ja herrasmiehisempi. Avaa ovet, kantaa ostokset, perinteisesti myös maksaa ne. Kukat-joo. Huomioi, ja tekee raskaat, miehiset työt, mun isä esim. vie aina roskat ulos, se ei kuuluu missään nimessä äitini rooliin. tykkää naisellisista naisista, korot, hame tai mekko.

Vierailija

Täällä on jo mainittu kohteliaisuus, lahjat, yms. romantiikka. Ovat tempperamenttisempiä kuin suomalaiset lajitoverinsa. Heillä on näyttämisenhalu, mm. tärkeää, että auto on hieno yms. Isinä rakastavat lapsia. Yleensäkin heillä on hyvä huumori. Seurallisia.

Vierailija

ja tuo on kyllä totta sansta sanaan, olen yli tyytyväinen nainen kaikin puolin.))) mutta mustasukkasuutta ja kovaa temperamenttia ei saa unohtaa. venäjällä suhteessa olevat naiset eivät seurustele muitten miespuolsten ystävien kanssa niin kuin esim. täällä suomessa. sen olen oppinut ja hyväksynyt))))

Vierailija

Lainaus:

puhutaan, niin venäläinen mies on kohteliaampi, ja herrasmiehisempi. Avaa ovet, kantaa ostokset, perinteisesti myös maksaa ne. Kukat-joo. Huomioi, ja tekee raskaat, miehiset työt, mun isä esim. vie aina roskat ulos, se ei kuuluu missään nimessä äitini rooliin. tykkää naisellisista naisista, korot, hame tai mekko.

anteeksi, jäi tuo lainaus pois viestistä 13!!

Vierailija

näkee päivittäin kaupungilla paljon venäläisiä. Ja sen ainankin olen todennut, että venäläiset miehet on paljon kohteliaampia kuin suomalaiset.

Monta kertaa venäläinen mies on pitänyt minulle jonkun kaupan ovea auki, kun vaunujen kanssa olen ollut liikkeellä. Samaa ei voi sanoa suomalaisista miehistä!!!

Sivut

Thread has been locked.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat