Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen mies antaa vaihtoehdoiksi eron tai abortin kun kyseessä yllätysraskaus?

Vierailija
22.05.2010 |

Me olimme puhuneet, että lapsilukumme on jo täysi, ehkä joskus vuosien päästä iltatähti, mutta tuokin oli iso ehkä.

Nyt kävi kuitenkin niin, että ehkäisy petti ja minä olen raskaana. Mieheni antoi tasan kaks vaihtoehtoa joko abortti tai ero.

En usko, että kykenen aborttia tekemään, toisaalta en tiedä haluanko menettää miestäni. En kyllä olisi uskonut, että mieheni kiristäisi tällä tavalla ja kun ollaan koettu monta muuta vastoinkäymistä ja niistä on selvitty yhdessä toinen toista tukien niin tällainen lievästi sanottuna ihmetyttää.

Kommentit (113)

Vierailija
101/113 |
22.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:n mies harrastaa ilmiselvää kiristystä. Ehdot ovat joko tai. Ei tällaisessa asiassa, pitkässä liitossa pitäisi enää käyttäytyä noin toista kohtaan. Sama kuin ap olisi sanonut, että joko lapsi tai ero.

Toivon ap sinun ja teidän perheen puolesta, että pääsette sellaiseen ratkaisuun joka on hyvä sinulle ja miehellesi.

Olen vähän ymmälläni siitä kuinka paljon loskaa olet saanut niskaasi. Näyttäisi myös siltä, että valtaosalle naisia abortti on pikkujuttu, sama kuin kynsihoidossa kävisi. Tällaiseksikö tämä maailma on tosiaankin mennyt?

Vierailija
102/113 |
22.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

teette parisuhteen suurimpia valintoja ikään kuin sitä miestä ei olisi lainkaan olemassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/113 |
22.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauva on kohdussa? Tappaa pois miehen mieliksi?

Vierailija
104/113 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten tän aiheen kanssa kävi?

Mä olen itse nyt ihan samassa tilanteessa.

mies sanoi että ero tai abortti.

Että ei halua olla missään tekemisissä mun tai lapsen kanssa jos lapsen pidän.Kieltäisi lapsensa eikä suostuisi isyystunnustuksiin..

(tässä vaiheessa kyllä sanoin etten tule koskaan mitään sitten vaatimaankaan ja synnärillekkään on sitten turha tulla anomaan että haluaakin elää perheenä)

Lapsen pidin. raskaana ollaan.

Neljä lasta ennestään.

Silti,mies pyörii tässä joka päivä.

Heinäkuussa saimme keskenmenon jonka jälkeen "erottiin" ja mies muutti omaan asuntoon.

Silti joka päivä mun luona,usein öitäkin.

Hänen mukaan me emme todellakaan seurustele,vain "hengaillaan".

Kenellekkään en saa kertoa että me hengaillaan ja odotan hänelle lasta.

olo on pikkusen hyväksikäytetty,sänkyyn kelpaan mutta puolisoksi en...

Ja koska itsellä on niin suuret tunteet miestä kohtaan,on vaikea kieltäytyä hellyydestä ajoittain..

Mutta pian meinaan tehdä päätöksen hänen puolestaan ja suljen oveni häneltä kokonaan.

koska tämä on äärettömän stressaava tilanne muutoin..... :(

Vierailija
105/113 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

keskenmeno heinäkuussa ja nyt uudelleen raskaana? Ja mies vaatinut molemmilla kerroilla aborttia? Mitenkäs teillä ei ole sitten osattu ehkäisyä käyttää, jos 2 raskautta on saatu alkuun puolen vuoden sisällä vastentahtoisesti?

Vierailija
106/113 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse en voisi tehdä aborttia ja varmaankin valitsisin sen eron noista vaihtoehdoista. Ajattelen asian niin, että mies joka pyytää minua tekemään tuollaista se rakkaus kuihtuu kuitenkin itsestään, pidän vauvan tai en.

Vierailija
107/113 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ilmoituksen, ettei enää lapsia tule. Ja tätä seuraavan hänen sterilisaationsa. Mutta jos joku tulisi vaatimaan minulta niin kajoavaa toimenpidettä itseeni kuin abortti, se olisi minulle vakava paikka harkita tahdonko jatkaa elämää tuon henkilön kanssa. Lapsen pitämisestä päättäisin sitten itse sen tiedon valossa montako lasta pystyisin mahdollisesti yksinhuoltajana hoitamaan.

Vierailija
108/113 |
19.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en koskaan antaisi miehen kiristää tuolla tavalla, ottaisin sitten eron :) tuollainen mies saisi mennäkkin!!

Vierailija
109/113 |
19.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

satojen viestienkään jälkeen. Tämänhän näki jo sokea kepillään.

Vierailija
110/113 |
19.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

saada kaksoset. Tällä kertaa saimme vain yhden elävän vauvan, toinen kaksosista kuoli kohtuun, toinen nukkuu tällä hetkellä tyytyväisenä.

ap

kahdet kaksoset, niinpä niin.

Täällä on joka viikko jollekin tulossa toiset kaksoset.

Oikeasti tuollaisia perheitä on vain muutama Suomessa, ja lapsiluku on näillä usein muutenkin kaksinumeroinen.

Vierailija
111/113 |
19.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos!

pitäis mennä kertomaan blogiin abortti asiasta?? Että painostaisi toisia "tehkää kuten minäkin, muuten ootte pahoja ihmisiä"?!

Vierailija
112/113 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis joo,heinäkuussa raskaus kesti viikoille 12 asti ja oli ihan suunniteltu.

Tän jälkeen en saanut ottaa e-pillereitä käyttöön ennenkuin kierto tasaantuu (ja mieshän ei kortsuja käytä joten mahdollinen raskaus oli kyllä tiedossa hänellekkin!)ja kun hain uudet pillerit,joita ennen piti tehdä raskaustesti,testi olikin sitten plussa.

liekö miestä sitten pelottaa mahdollinen uusi keskenmeno..

Vierailija
113/113 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieskään ei lähtenyt, vaikka myöhemmin selvisi, että tulossa on kaksoset.

Käymme parisuhdeterapiassa erinäisistä syistä ja uskon, että olemme yhdessä vielä pitkään.

ap

miten tän aiheen kanssa kävi?

Mä olen itse nyt ihan samassa tilanteessa.

mies sanoi että ero tai abortti.

Että ei halua olla missään tekemisissä mun tai lapsen kanssa jos lapsen pidän.Kieltäisi lapsensa eikä suostuisi isyystunnustuksiin..

(tässä vaiheessa kyllä sanoin etten tule koskaan mitään sitten vaatimaankaan ja synnärillekkään on sitten turha tulla anomaan että haluaakin elää perheenä)

Lapsen pidin. raskaana ollaan.

Neljä lasta ennestään.

Silti,mies pyörii tässä joka päivä.

Heinäkuussa saimme keskenmenon jonka jälkeen "erottiin" ja mies muutti omaan asuntoon.

Silti joka päivä mun luona,usein öitäkin.

Hänen mukaan me emme todellakaan seurustele,vain "hengaillaan".

Kenellekkään en saa kertoa että me hengaillaan ja odotan hänelle lasta.

olo on pikkusen hyväksikäytetty,sänkyyn kelpaan mutta puolisoksi en...

Ja koska itsellä on niin suuret tunteet miestä kohtaan,on vaikea kieltäytyä hellyydestä ajoittain..

Mutta pian meinaan tehdä päätöksen hänen puolestaan ja suljen oveni häneltä kokonaan.

koska tämä on äärettömän stressaava tilanne muutoin..... :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yhdeksän