Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako musiikki sinussa edelleen aikaan vahvan tunnelatauksen?

Vierailija
12.05.2010 |

Vai liittyikö se vain teiniaikoihin? Mikä kappale viimeksi on saanut vahvoja tunteita aikaan?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mähän pillitän lähes kaikkea musiikkia kuunnellessani.

Vierailija
2/12 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulin just kaupungilla ja nielaisin. Mies soitti sitä kun oltiin eroamassa, erosta nyt 3 vuotta..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vahvemman tunnelatauksen kuin nuorena. Nuorena ei ollut vielä mitä muistella, nyt on. Elämä on muutenkin näin keski-iässä paljon syvempää kuin nuorena ja musiikkiakin aistii vahvemmin kuin nuorena.

Vierailija
4/12 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni ihmisessä on jotain vikaa, jos tunteet muka latistuu teiniajoista kaikilla osa- alueilla.

Vierailija
5/12 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään esim. kuuntelin Priesnerin säveltämää musiikkia Kieslowskin Kolme väriä Sininen -elokuvaan ja olin tosi vaikuttunut ja liikuttunut.

Vierailija
6/12 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuntenut vahvasti, en musiikkia kuunnellessa enkä muutenkaan. Mutta nyttemmin olen kyllä tullut tosi herkäksi ja tunteelliseksi, kyyneleet valuvat jopa mainoksia katsoessa.

Musiikki aiheuttaa liikutuksen tunteita, ja välillä huomaan ipodiani kuunnellessani olevani kyyneleet silmissä vaikkapa bussissa.

Minuun vetoaa sekä klassinen musiikki että ranskalainen pop-melankolia.

Vierailija
7/12 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime aikoina Musen uusin levy on saanut herkistymään.

En voi vaan enää kuunnella musiikkia niin usein rauhassa kun haluaisin. Ennen lapsia kuuntelin paljon niin, että vaan makoilin ja olin.

Se harmittaa, mutta onneksi lapsetkin kasvaa, ehkä taas jonain päivänä saan kuunnella musiikkia rauhassa aina, kun haluan..=)

Vierailija
8/12 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes mikä tahansa livemusiikki (ei sentään kerjäläisen epävireinen harmonikka) saa kylmät väreet iholle, nännit nöpöttämään ja silmät kostumaan.

Vierailija
9/12 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa sanoisin, että jotain on pielessä jos musiikki ei jotain tunnevärähdystä aiheutaa.

Mulle on Vuokko Hovatta tarjonnut viimeaikaiset itkut.

Vierailija
10/12 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään esim. kuuntelin Priesnerin säveltämää musiikkia Kieslowskin Kolme väriä Sininen -elokuvaan ja olin tosi vaikuttunut ja liikuttunut.

Yhdistelmä Kieslowki&priesner on ihana.

Musiikki vaikutti jo lapsena. Teininä seurasin kaikkea. Sitten tuli opiskeluaikana kausi että kuvitteli että on jotenkin aikuisempi. Klassista kyllä kuuntelin silloinkin paljon. Nyt sitten olen aivan lumoissa jälleen. Keikoilla tulee raha&mahdollisuupoliittisista syistä käytyä enemmän kuin teininä.

Vierailija
11/12 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin klassinen musiikki veren vihtaamaan ja sielun soimaan.

Mieluummin kuuntelen luontoa ja hiljaisuutta.

Vierailija
12/12 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta täytyy kyllä sanoa että ne sellaiset kaikkein mielettömimmät kylmätväreet/orgastiset tunteet kyllä kuuluivat nimenomaan teini-ikään.

Musiikki tekee minut nykyään lähinnä iloiseksi ja riehakkaaksi. Joskus saatan myös itkeä tiettyjen biisien kohdalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kahdeksan