Lapsiperheet, pysyttehän poissa pilaamasta juhannusristeilyäni.
Älkää ainakaan Itämeren laivoilla risteilylle juhannuksena lähtekö.
Kommentit (37)
ja äiti viettää lapsivapaata juhannusta Itämerellä kännykän kuulumattomissa. Mutta kyllä se vaan mulle passaa että raahaatte kakaranne sinne risteilylle, onpahan mulla sitten hauskaa kun niitä pelottelen kun yksinään hisseissä ja peliautomaattien liepeillä temmeltävät. Ja aamiaispöydässä hönkäilen pahimmat krapulatuoksut vaikka juhannusyön hoitoni vaimokkeen ja lasten päälle. Änkään sit ihan vittuillessanikin samaan pöytään ja alan vaikka flirttailla mitään häpeämättä isukin kanssa.
Mutta tuo viimeinen lause oli ehkä huonosti muotoiltu. Siis alat flirttailla ISUKILLE et isukin KANSSA. Jos alkaisit flirttailla jonkun kanssa, siihen tarvitsee myös toisen osapuolen, j atässä tapauksessa - lainatakseni vanhaa siteerausta elokuvasta - egosi kirjoittaa lupauksia joita olemuksesi ei voi lunastaa. Oikeasti, krapulainen tai pienessä viinahuurussa edelleen oleva "kypsä" naisihminen flirttaamassa aamiasipöydässä... hmm, no, ei ehkä se kaikista houkuttelevin pyydys jos koettaa ajatella ihan mistä tahansa perspektiivistä.
No on kokemusta ja ei huolta -80% risteilijöistä oli eläkeläisiä juhannuksena!
Ei kiusaa lapset sua ;)
kesällä laivat ovat täynnä lapsia. Me ollaan vietetty ainakin 3 juhannusta laivalla, taas lähdetään, perjantaina - sunnuntaina takas Suomeen. Lauantaina on normaalisti kaupat auki Tukholmassa ja perjantai menee siivotessa ja lapset tietty kysyvät 10 min välein koska lähdetään.
Hyvä ap, jos lapset ovat sinulle punainen vaate, jää kotiin.
ps meidän lapset kirkuu ja pitää laivalla meteliä. Tosin valtaosa ajasta ollaan leikkihuoneessa, lähtöselvitykseen mennään heti kun se aukeaa. Ala cartessa meillä ei ole varaa syödä, menossa syödään omat eväät kannella eli ravintolassakaan et meihin törmää.
kuin saada perheen äiti takajaloilleen ja haastamaan riitaa ukkonsa kanssa, jotta pikkuperheen loppujuhannus olisi sitten yhtä ristikuulustelua ja mykkäkoulua.
Ei sillä ole merkitystä olenko perheen isukin silmissä viehättävä krapulaisessa olemuksessani, vaan se että saan perheeseen riidan kylvettyä kruunaa juhannukseni.
Minusta laivalla on ihan kamalaa. En mene sinne kuin jos on ihan pakko eli esimerkiksi joku työpaikan seminaari tms.
Juhannuksena ajateltiin olla jossain ihan muualla kuin Itämerta kyntämässä.
kuin saada perheen äiti takajaloilleen ja haastamaan riitaa ukkonsa kanssa, jotta pikkuperheen loppujuhannus olisi sitten yhtä ristikuulustelua ja mykkäkoulua. Ei sillä ole merkitystä olenko perheen isukin silmissä viehättävä krapulaisessa olemuksessani, vaan se että saan perheeseen riidan kylvettyä kruunaa juhannukseni.
eihän tuollaisesta mitään riitaa tule, vaan päinvastoin mies saa täydellisen verrokin omalle vaimolleen. Tuon jälkeen oma vaimo näyttääkin taas huomattavasti paljon paremmalta miehen silmissä.
Tietysti, jos haluaa eläkejengin kans bilettää ni siitä vaan.
Mut oo varovainen, ap, invavessaan on tunkua, ku meitä lähtee 20 keharia (seitsemän pyörätuolissa) ja seitsemän ohjaajaa mahdollisesti samalle risteilylle. Ja voin kertoa, että meidät nähdessäs (ja ennen kaikkea kuullessas :D) sulla tulee lapsiperheitä ikävä. :D No, ehkä joku normaalieläkepappa lohduttaa sua sitten... :P
vedettyään pari siideriä kolmiolääkkeiden kanssa. Saavat muut risteilijät olla rauhassa sen skitsoilulta.
erottua tapetista siellä laivalla ja jos ukko on sitä sorttia että pitää värittömiä, hajuttomia ja yllätyksettömiä naisia seksikkäinä, niin ei se ainakaan mun juhannusyön rakastajani ole.
Mutta joka tapauksessa tungen krapuloissani jonkun lapsiperheen kanssa aamiaispöytään, että voin äristä kakaroille ja keskustella kiinnostuneesti perheen isän kanssa ja olla niin kuin marimekkomammaa ei pöydässä oliskaan.
erottua tapetista siellä laivalla ja jos ukko on sitä sorttia että pitää värittömiä, hajuttomia ja yllätyksettömiä naisia seksikkäinä, niin ei se ainakaan mun juhannusyön rakastajani ole.
Mutta joka tapauksessa tungen krapuloissani jonkun lapsiperheen kanssa aamiaispöytään, että voin äristä kakaroille ja keskustella kiinnostuneesti perheen isän kanssa ja olla niin kuin marimekkomammaa ei pöydässä oliskaan.
kuinka muutat kohta luhtitaloon?
koko iltana pääse. Jos minä näen keharia rullaamassa kohti invavessaa, kiilaan keharin ohi ja vedän invavessan oven kiinni keharin nenän edestä. Paskokoot kehari vaippoihinsa, mä istun invavessassa ainakin parin pussisiiderin verran.
on ens viikolla asukaskokous ja sinne mä tottakai änkään ilman lapsiani katsastamaan tulevan kotitalomme miestarjonnan. Kyllä yh-äidin syli ja lohtu kelpaa vaikka sille työtä tekevällä isukille, joka joutuu viettämään juhannuksen luhtitalossamme sillä aikaa kun muu perhe mökkeilee.
Jos risteilyt on täynnä kehareita ja vinkuvia kakaroita, niin pistänkin ensi viikolla asukaskokouksessa jo verkkoja veteen, ja katsastan että minkä perheen isukki olis kotona yksin jussina.
Eikö nyt ole ne omat laivat juopporisteilyille ja lapsiperheille sopivampi uusi laiva, jossa ei saa harrastaa hyttibileitä, kun ei juotavaakaan myydä?
Siinä on jokaiselle omantyyppisensä juhannusristeily, joka on väärän laivan valinnut, voi syyttää vainitseään.
[quote author="Vierailija" time="12.05.2010 klo 21:37"]
Emme toki ole juhannuksena risteilylle lähdössä, mutta jos meidät näkisit, et taatusti tietäisi olemmeko mieheni kanssa lasten kanssa vai ilman.
[/quote]
Onko teidän lapset niitä näkymättömiä lapsia eli Ninnejä?
[quote author="Vierailija" time="12.05.2010 klo 21:31"]
huonosti käyttytyviä vinkujia.
[/quote]
Mistä se muuten johtuu, että suomalaiset lapset ovat aika itku- ja marmattamisherkkiä? Olin Pekingissä ja pieni tenava kaatui kadulle. Nousi tomersti pystyyn ja ei vinkunan vinkunaa, vaikka polveen taisi sattua. Sama havainto muuallakin. Ovatkohan äideiltään/isiltään oppineet kitinän, kiroilun ja huonotapaisuuden? Mun lapsi ei koskaan saanut pienenä mitään kohtausta esim. ruokakaupassa eikä laivallakaan. Oli jo toki lapsena rauhallinen tyyppi. Jos lapsi ei saa huomiota, hänen kanssaan ei keskustella vaan komennellaan ja vaaditaan ja ollaan töykeitä, miten lapsi voisi olla erilainen? Mitä suurempi perhe, sitä suurempi riski häiriökäyttäytymiseen.
[quote author="Vierailija" time="20.06.2013 klo 10:14"]
Hah hah ihan kuin mua kiinnostaisi jonkun mulle umpituntemattoman hiekkapillun mielipiteet ja haluamiset! Pysy hapannaama-ap itse poissa pilaamasta risteilyä MEIDÄN perheeltä!
[/quote]
Tässä kunnon äiti. Taitaa olla hyvä esimerkki lapsilleen. :(
Tulemme koliikkikaksosten kanssa viereiseen hyttiin!!!