Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saan lisättyä ruokavalioon hyviä rasvoja ja kuituja?

Vierailija
11.05.2010 |

kun en syö juurikaan leipää, paitsi ruisleipää n. 2 palaa päivässä. En syö pastaa enkä riisiä.

Kaurapuuroa syön aamuisin. Leivän päällä käytän margariinia.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää joukkoon vielä marjoja ja ehkä kuivattua marjarouhetta. Kun laitat siihen vielä lorauksen kylmäpuristettua rypsiöljyä, niin saat saman annoksen kuin meidän taapero aamuisin ja iltaisin.

kun en syö juurikaan leipää, paitsi ruisleipää n. 2 palaa päivässä. En syö pastaa enkä riisiä.

Kaurapuuroa syön aamuisin. Leivän päällä käytän margariinia.

Vierailija
2/4 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä käytän elovenan vehnäleseitä. ihan parhaita, vaikka viilissä, jogurtissa ja jopa salaatissa tms. oliiviölyä ruokalusikallinen päivässä vaikka salaatinkastikkeeksi. kasviksista saa paljon kuitua, suosi niitä. munakoiso on tutkittu parhaaksi kuidunlähteeksi, noin niin kun kasviksista kun puhutaan :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka mustikoista! niitä puuroon..

hyviä rasvoja on avokadossa ja pähkinöissä

Vierailija
4/4 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesitkö että margariini ei ole hyvää rasvaa? Voi on. kuin myös rypsiöljy kylmänä, muttei ruoan laitossa. eli paistettaessa käytä joko voita tai kookosöljyä jota saa esim. Lifestä.

Pähkinät ovat aivan ykköslaaturasvaa!! suosi niitä. kuin myös avokado.

Kuituja saa kasviksista.

Itse olen vhh ruokavaliolla ja tämä on mielestäni todella terveellinen. Kannattaa tutustua.

ITse syön kasviksia todella paljon, lihaa, kalaa, kanaa ja munia. ja niitä phkinöitä päivittäin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kaksi