Mies haluaa omaa aikaa viikonlopuksi
vähän tietty harmittaa kun äitienpäiväkin on. Meillä kolme pientä lasta ja töissä käyn, lapset päivän hoidossa ja illat olen sitten lasten kanssa kun mies opiskelee. Se on lähdössä nyt huilaamaan jonnekin kavereittensa luokse, jotenkin aika surullinen olo, turhastako nipotan? Saanhan sentään olla lasten seurassa sen äitienpäivänkin.
Kommentit (45)
kaavan mukaan ja pakosta.
Ei siihen tarvita virallisia pokkurointijuhlia, joten ihan turha vedota sellaiseen.
mutta taitaa olla täyttä totta, ja vieläpä jostain käsittämättömästä syystä naiset huutavat tuollaiselle miehelle oikeutusta käytökseensä :O huhhuh. Tuli paha mieli ap:n puolesta, et todellakaan nipota, vaan sinut on lakaistu arvoasteikossa johonkin aivan viimeiselle sijalle ja tietenkin se tekee kipeää :( Itse en ole ateisti tai juhlapyhien vastustaja tai mitä ikinä, vaan päinvastoin näen ne tosi tärkeinä vuoden rytmittäjinä sekä arjen ja juhlan rytmittäjinä. MIelestäni aina kannattaa juhlia, jos juhlan aihetta on ja on se nyt kumma, jos äitiä ei sovi juhlia!!! Minulle on itsestään selvää, että äitiä, mummia jne muistetaan keväisenä ihanana päivänä ja todellakin halua, että myös lapseni kasvatetaan samaan kulttuuriin. Elämä ei saa olla pelkkää kaurapuuroa, kermakakkua ja kukkasia tarvitaan myös.
Äitienpäivä on SUN päivä, silloin juhlitaan äitiä ja juhlanaihe eli äiti päättää kohtuuden rajoissa mitä silloin tehdään. Idiootti mies!
Jos aikuinen menee päiväunille, se pitää herättää heti, eikä yölläkään nukuta kuin max 5 tuntia. Pyörien pitää pyöriä, ja koneen rullata.
pitää päästä äitienpäiväviikonloppuna huilaamaan, niin äidin! Mielestäni miehesi toimii piittaamattomasti, ap.
Ja varmaan äitienpäivä on ihan saatanasta, mutta itse kyllä tykkään juhlista niin paljon, että otan kaikki hauskuudet vastaan mitä jaossa on. :D