Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies haluaa omaa aikaa viikonlopuksi

Vierailija
04.05.2010 |

vähän tietty harmittaa kun äitienpäiväkin on. Meillä kolme pientä lasta ja töissä käyn, lapset päivän hoidossa ja illat olen sitten lasten kanssa kun mies opiskelee. Se on lähdössä nyt huilaamaan jonnekin kavereittensa luokse, jotenkin aika surullinen olo, turhastako nipotan? Saanhan sentään olla lasten seurassa sen äitienpäivänkin.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitää päästä äitienpäiväviikonloppuna huilaamaan, niin äidin! Mielestäni miehesi toimii piittaamattomasti, ap.

Ja varmaan äitienpäivä on ihan saatanasta, mutta itse kyllä tykkään juhlista niin paljon, että otan kaikki hauskuudet vastaan mitä jaossa on. :D

Vierailija
42/45 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaavan mukaan ja pakosta.

Ei siihen tarvita virallisia pokkurointijuhlia, joten ihan turha vedota sellaiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta taitaa olla täyttä totta, ja vieläpä jostain käsittämättömästä syystä naiset huutavat tuollaiselle miehelle oikeutusta käytökseensä :O huhhuh. Tuli paha mieli ap:n puolesta, et todellakaan nipota, vaan sinut on lakaistu arvoasteikossa johonkin aivan viimeiselle sijalle ja tietenkin se tekee kipeää :( Itse en ole ateisti tai juhlapyhien vastustaja tai mitä ikinä, vaan päinvastoin näen ne tosi tärkeinä vuoden rytmittäjinä sekä arjen ja juhlan rytmittäjinä. MIelestäni aina kannattaa juhlia, jos juhlan aihetta on ja on se nyt kumma, jos äitiä ei sovi juhlia!!! Minulle on itsestään selvää, että äitiä, mummia jne muistetaan keväisenä ihanana päivänä ja todellakin halua, että myös lapseni kasvatetaan samaan kulttuuriin. Elämä ei saa olla pelkkää kaurapuuroa, kermakakkua ja kukkasia tarvitaan myös.

Vierailija
44/45 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitienpäivä on SUN päivä, silloin juhlitaan äitiä ja juhlanaihe eli äiti päättää kohtuuden rajoissa mitä silloin tehdään. Idiootti mies!

Vierailija
45/45 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos aikuinen menee päiväunille, se pitää herättää heti, eikä yölläkään nukuta kuin max 5 tuntia. Pyörien pitää pyöriä, ja koneen rullata.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi neljä