Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tissivako, pitääkö sen näkyä tai edes löytyä?

Vierailija
30.04.2014 |

Millainen tissivako naisella "pitää" olla? 

Vai onko sillä mitään väliä?

Kommentit (69)

Vierailija
1/69 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai on väliä. Sinne on hyvä naida kun käyttää liukkaria. Tulen myös aika useasti jos nain tissien väliin.

Vierailija
2/69 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etenkin nyt kesän kynnyksellä voidaan sanoa että todellakin tissivaolla on merkitystä :-) Mikäpä on sen miellyttävämpi näky kun naiset (ei kaikki) kevyissä kesävaatteissa ja tissivako esillä...rakastan sitä näkyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/69 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.05.2014 klo 13:32"]

Etenkin nyt kesän kynnyksellä voidaan sanoa että todellakin tissivaolla on merkitystä :-) Mikäpä on sen miellyttävämpi näky kun naiset (ei kaikki) kevyissä kesävaatteissa ja tissivako esillä...rakastan sitä näkyä.

Veit sanat suustani. Kesällä en voi verkkareita käyttää kun urheilumielessä, uskoisin jopa että nuoremmat ja vanhemmatkin haluavat näyttää sulojansa.

Mutta mikäs siinä onhan niitä mukava katsella.M50+.

[/quote]

Vierailija
4/69 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.05.2014 klo 13:32"]

Mikäpä on sen miellyttävämpi näky kun naiset (ei kaikki) kevyissä kesävaatteissa ja tissivako esillä...rakastan sitä näkyä

[/quote]

Kenen tissivako sitten ei saisi näkyä?

Vierailija
5/69 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhojen jo rupsahtaneiden... Piää olla jotain mitä näyttä eikä vain ryppyjä!

Vierailija
6/69 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.04.2014 klo 21:22"]

[/quote]Mieluummin koko tissit näkyviin...

Vierailija
7/69 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 12:56"]

[quote author="Vierailija" time="30.04.2014 klo 21:22"]

[/quote]Mieluummin koko tissit näkyviin...

[/quote]

Just joo. pitikö pilata tämä ketju?. Voihan sitä pikkutuhmaa ja tissivakoa katselen

oikein mielelläni, kyllähän ne tissivaot voivat olla kiihottavia varttuneiillakin.M50+.

Vierailija
8/69 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä pienirintaisten naisen tissivako on ylivoimaisen seksikäs näky :-) Söpöt tissit ja söpö vako

Vierailija
9/69 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti pitää näkyä silloin kun seksikkyyttä ja näyttävyyttä haetaan, mutta ei silloin kun esim mennään perheinä kylään toistemme luo. Vaikea olla katsomatta kun ne siihen tyrkylle asetetaan. eli silloin kun halutaan että tissejä ja vakoa katsotaan niin ok ja tykkään, mutta ei mukavaa tilaisuuksissa missä ei ole tarkoitus luoda eroottista tunnelmaa, muutama esimerkki: hautajaiset, perhe tapaamiset, päiväkodin hoitajat, opettajat, kassaneidit.

Vierailija
10/69 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2014 klo 13:56"]

Mun mielestä pienirintaisten naisen tissivako on ylivoimaisen seksikäs näky :-) Söpöt tissit ja söpö vako

[/quote] Olen samaa mieltä, ei tissejä tarvitse "hävetä". Itse katselen vakua mielelläni, jos se käyttäytymis-sääntö ja tilaisuus niin mahdollistaa. / vilivallaton

Vierailija
11/69 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan yhtä tarpeellinen kuin miesten persvako joka tulee esiin  vähänkin kumartuessa jopa niin paljon että peräsuolenpää näkyy on varmaankin seksikästä?

Vierailija
12/69 |
05.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

12/12 Olisiko terapian paikallaan? 

Vierailija
13/69 |
05.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

12/12 Olisiko terapian paikallaan? 

Vierailija
15/69 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommentoikaa naiset oman tissivaon näkymistä, näyttämistä tai piillottamista syntyvää tarvetta?

Vierailija
16/69 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkyviin!

Vierailija
17/69 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2014 klo 13:56"]

[/quote]

Eihän niissä ole edes mitään katseltavaa. T: Pienirintaisuudellla kirottu

Vierailija
18/69 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut naiset käyttävät tissivakoaan hävyttömästi hyväksi. He tietävät, että mies menee lähes puolustuskyvyttömäksi, kun näkee hyvän tissivaon. Mulkku alkaa seisoksimaan aivan varmasti. Ite olen törmännyt ihanaan tissivakoon esim. urologilla, hammaslääkärissä ja ravintoloissa.

Paras oli tuo naisurologi, joka tutki erektiokykyäni. Siis mulla oli vaimon kanssa ollut erektio-ongelmia puolen vuoden ajan ja vaimo tilasi ajan urologille. Hämmästyin, kun lääkäri oli nainen ja mitkä tissit. Aivan varmasti oli tahallaan laittanut niin antavan topin lääkärintakin alle. Kullini alkoi ilokseni melkein heti seisoa, kun urologi otti sen käteensa tarkasteltavaksi enkä saantu katsettani irti tuosta ihanasta tissivaosta.

Vierailija
19/69 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
20/69 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kävin optikolla joku vuosi sitten ja olipa kyllä näky, mielettömät rinnat ja tissivako näkyi selvästi. Todella seksikäs, oli kyllä aamulla miettinyt, mitä laittaa päälle. Mutta huomion vei se erittäin suuri ja tiukka farkkuperse, huh huh......

Pitäisikö vielä paljastaa kaupunki?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kuusi