Vierailija

Viime lauantaina olin itseäni nuoremman miehen kanssa (itse olen 30v) treffeillä ja ilta meni mukavasti tultiin sitten meille joskus puoli kolmen aikoihin melkokännissä ja harrastimme ihanaa seksiä mies oli yllättävän kokeneen oloinen seksin saralla luulin miehen olevan about 23v en kysellyt ikää eikä mies mun. Mutta aamulla kun heräsin ensin oli miehen lompakko lattialla ja kun vilkaisin ajokorttia nostaessani lompakkoa pöydälle kävi ilmi että mies on on syntynyt 25.2.1992 eli vasta 18v en sanonut miehelle mitään. Olenko aivan kamala jos lähden tuon miehen kanssa baariin illalla? olen oikeastaan jo luvannut. Miten 18v voi olla niin kypsän, kokeneen oloinen ja 5vuotta vanhemman näköinen. Ihmettelen myös miksi mies pyysi mua treffeille tietäen että olen 2 lapsen yh-äiti.

Sivut

Kommentit (42)

Mä olen 45 ja mun miesystävä 29, ollaan oltu kimpassa 3 v.

Asutaan kyllä omissa kämpissä.

Tää sun kaverisi voi kyllä järkyttyä, kun kuulee oikean ikäsi. Mun miesystäväni luuli silloin aikoinaan mua noin 10 v nuoremmaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

jotkut nuoret voi olla tosiaan ikäistään kypsemmän oloisia. Kun mieheni oli sinkku, hän 32 v meni sänkyyn 19 v tytön kanssa. Ikäistään kypsempi tyttö ja jutun aihetta oli saman ammatin piiristä, kuitenkaan ei jatkunut seurusteluksi asti. Ihmisten ulkonäöstä ei aina voi ikää tietää.

Lainaus:

Nuori toki. Ottaa susta ilon irti, älä ihmettele kun lakkaa vastailemasta viesteihin.

Ei se aina nuinkaan mene. Oma mieheni oli 18 kun tavattiin eka kertaa. Itse vieroksuin ikäeroamme joka on 9-vuotta. Parin kuukauen päästä tavattiin uuelleen ja nyt ollaan oltu yhessä pääle kaks vuotta ja en ole koskaan ollu näin onnellinen. Ei se ota jos ei annakaan.

Poika hakee kokemuksia ja tietää, että yh ei liiaksi roiku matkassa, mutta on aina valmis, kun tilaisuuksia muuten niin harvassa. Hän on varmaan myös kuullut sanonnan, että nainen on parhaimmillaan sängyssä 35-vuotiaana.

Minun mieheni oli jo 14-vuotiaana niin kypsä että luulin häntä parikymppiseksi (kuten muutkin!). Aloimme seurustelemaan, minä olin tuolloin 16.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat