Vierailija

mutta laittakaapa nyt niin tiedän etten ainakaan anna vauvalleni :)

• ylös 1
  • alas 2

Sivut

Kommentit (93)

Mio, Noa yms kuulostavat mun korvaani "lähiö"-nimiltä. Tai siis nimiltä, joita antavat lapsilleen korkeintaan keskiasteen (tai AMK) koulutuksen hankkineet, alempaan keskiluokkaan kuuluvat ihmiset. Varsinkin, kun usein sukunimenä sitten komeilee Nieminen tai Hyttinen tai jotain muuta... Ajatelkaa nyt, Mio Hyttinen!

• ylös 7
  • alas 17
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Lainaus:

Mio, Noa yms kuulostavat mun korvaani "lähiö"-nimiltä. Tai siis nimiltä, joita antavat lapsilleen korkeintaan keskiasteen (tai AMK) koulutuksen hankkineet, alempaan keskiluokkaan kuuluvat ihmiset. Varsinkin, kun usein sukunimenä sitten komeilee Nieminen tai Hyttinen tai jotain muuta... Ajatelkaa nyt, Mio Hyttinen!

eikä kukaan kyllä koskaan ole tullut urputtamaan, että ei sopisi sukunimeen tms. Relatkaa ihmiset!

Lainaus:

Nico, Joni ja monet muut J-nimet Niko, Niclas, Niklas, Luka, Luca, Lucas, Miro, Mio, Neo, Nemo, Jessica, Lumia, Janica, Janita, Janina, Jade, Jessiina, Jasmiina ja monet muut J-nimet.

• ylös 11
  • alas 1

On teillä jumankekka liikaa aikaa ja liian tyhjät päät. Ja onks teillä vielä lapsia? Voi lapsiraukat...

Lainaus:

On teillä jumankekka liikaa aikaa ja liian tyhjät päät. Ja onks teillä vielä lapsia? Voi lapsiraukat...

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.