Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

haluttomuutensa vaivaamat naiset, kertokaas

Vierailija
13.04.2010 |

Olen kuullut sellaisen sanonnan että oikealle miehelle jokainen nainen haluaa olla oma huora. Siis haluaa miellyttää, haluaa tyydyttää ja nauttia itsekin useasti. Musta tuntuu että naiset keskimäärin valkkaavat vain hyvän isäehdokkaan ja toimeentulevan perheenpään ja lompakon. Jos sellainen oikeanlainen mies olisi kumppanina niin tekisikö mielesi olla hänen mieliksi, heräisikö sinussa pieni lutka. Viettelisitkö hänet vaikka pyykit olisikin pesemättä, tukka laittamatta ja muutama raskauskilokin olisi vyötäröllä. Meillä se on niin että vaimo syyttää minua siitä kun en saa häntä haluamaan. Sanottakoon että ehdotuksia tulee kyllä suhteen ulkopuolelta, joten en kai täysin vastenmielinen ole.

Miten on? Vai onko se vaan niin ettei nainen jaksa innostua seksistä yhden ja saman kanssa? Onko kaikki naiset moniavioisia? Onko olemassa joku joka sais tehdä sulle mitä vaan?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä vaan on kausia jollon ei haluta esim. imetysaikana ja ylipäätään pikkulapsiaikana väsyneenä. Sit taas välillä haluu enemmän. Siis tyyliin välillä on nälkä, välillä enemmän nälkä ja välillä ei taas ole yhtään nälkä.

Toki kannattaa panostaa muuten parisuhteeseen ja yhteiseen aikaan ja ennen kaikkea antaa vaimolle ja ottaa myös itselle omaa aikaa.

Pidän tosi outona, jos jotain naista haluttais aina. Ja itsellä siis takana 13 vuotta parisuhdetta saman miehen kanssa.

Vierailija
2/17 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viettelisitkö hänet vaikka pyykit olisikin pesemättä, tukka laittamatta ja muutama raskauskilokin olisi vyötäröllä.

Kyllä noi edm. kuulostaa tosi turn offilta eli just toi on sitä aikaa, kun ei niin nappaa. Mut kyl se taas lasten vähän kasvettua...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eletään lapsiperheen elämää. Aina on kiire ja töitä ja kun lapset viimeinkin on saatu nukkumaan, ei osata vaihtaa siitä äitiroolista yks kaks puolisoksi ja vaimoksi. Kun on koko päivän palvellut muita, niin ei vaan JAKSA eikä kiinnosta. Hetken jos saisi hengähtää ja omaa aikaa ennen nukkumaan menoa, niin se riittää.

Toisin oli ennen lapsia, silloin oli kyllä haluja useasti päivässä.

Vierailija
4/17 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä seksi senkun paranee vaikka yhdessä ollaan otu jo 22 vuotta (ollaan siis nelikymppisiä). lapset on jo kouluikäisiä joten ne ei vie kaikkea energiaa kuin joskus aikaisemmin. nautin suunnatomasti miehestäni ja kiemurtelusta hänen allaan ;). Lisävärinsä juttuun tuo se, että mieheni sattuu olemaan mulle ensimmäinen kumppani ja toivottavasti myös viimeinen. Edes nuorena ei tehnyt kauheasti mieli lähteä kokeilemaan kenenkään muun kanssa...joten en tod. ole moniavioinen.

makkaroita on kertynyt vaikka yritänkin pysyä timminä. Pyykit on pesemättä ja kämppä sotkussa.. ei väliä. Mulla on mies joka saa tehdä mulle mitä vaan (kohtuuden rajoissa) ja melkeen millon vaan,,,taidan olla onnekas. JOskus jos ei haluta niin kun lähtee mukaan niin pikkuhiljaa itselläkin tekee mieli :)

Vierailija
5/17 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin vastattu. Minunkin mies sanoo, et ulkopuolelta olis ehdokkaita, olen sanonu, et antaa palaa sitten vaan.Itse olen kahden pienen lapsenkin jäljiltä vielä timmissä kunnossa, koska olen heti synnytyksen jälkeen jatkanut yrittäjänä melko fyysistä työtäni. Vuosi meni, että kroppa alkoi tuntumaan kuitenkaan jotenkin tutulta.

Veikkaan, et läskimahainen mieheni silti saa vähemmän ehdokkaita, kun minä ;)

Mutta silti, ei vois vähempää kiinnostaa/jaksaa sen paremmin oma mies, kuin toisetkaan.

äiti 2 alle kouluikäistä lasta

Vierailija
6/17 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mies on huono jos se keskittyy liikaa työhönsä, joka elättää perheen, ruokkii kaikki. Nainen antaa kaiken keskittymisensä ollakseen hyvä äiti, mutta unohtaa itsensä ja parisuhteensa. Ensikatsomalta arvojärjestys on selvä, mutta oisko nainen monesti ottanu vaan liikaa painetta äitiydestään.

Tää ei arvostele ketään, olen vaan miettinyt arvoja.

Mitä AP ajat takaa?

Vierailija
7/17 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä minä ainakaan laita sitä edes miehen syyksi, en todellakaan. En voisi mitenkään kuvitella, että minusta voisi jotenkin muodostua jokin panokone. Toki kaikissa suhteissa aluksi seksi maittaa hyvin ja useasti, mutta sitten kun uutuudenviehätys loppuu, niin seksi on lähinnä pakkopullaa. Vaikka sitten miten taitava ja mahtava mies olisi, niin ei se siitä ihmeemmäksi muutu.

Vierailija
8/17 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eletään lapsiperheen elämää. Aina on kiire ja töitä ja kun lapset viimeinkin on saatu nukkumaan, ei osata vaihtaa siitä äitiroolista yks kaks puolisoksi ja vaimoksi. Kun on koko päivän palvellut muita, niin ei vaan JAKSA eikä kiinnosta. Hetken jos saisi hengähtää ja omaa aikaa ennen nukkumaan menoa, niin se riittää. Toisin oli ennen lapsia, silloin oli kyllä haluja useasti päivässä.

Mies lähtee aamulla töihin ja tulee illalla, on pari tuntia se kiva leikkivä iskä ja vilkuttaa sitten lapsille, että juu, hyvää yötä, iskä tykkää teistä kovasti. Minä olen aamusta iltaan ja illasta aamuun kotona, tai jos en ole niin lasten kanssa kuitenkin. Laitan ruokaa, syötän, siivoan, tiskaan, pesen pyykkiä, vaihdan vaatteita, vaihdan vaippoja, pyyhin ja pesen pyllyt, tyhjennän potat, vien roskat, nukutan päiväunille, luen sadut, paikkaan kolhut ja haavaumat, laulan tuutulaulut ja nukutan yöunille, nousen yölläkin rauhoittelemaan takaisin unille, viemään vesilasillista, käyttämään vessassa, peittelemään uudestaan. Palvelen ja passaan minkä ehdin koko ajan, ihan jatkuvalla syötöllä on joku pyytämässä ja vaatimassa jotakin.

Mieskin käyttää mun äitirooliani hyväkseen minkä ehtii. Hän voi jättää likaiset astiat ruokapöytään, ei tarvitse viedä tiskialtaaseen, hän voi jättää haisevat sukkansa sinne mihin sattuu tippumaan, ei onnistu pyykkikoriin laitto. Kotitöistä on sovittu, että tietyt hommat kuuluvat miehelle, mutta joka ainoasta hommasta hän luistaa, jos mahdollista. Vituttaa olla mieheni äiti, ja vielä enemmän vituttaa, kun illalla lopultakin saisit hetken aikaa istua, hengittää, olla ihan vaan oman itsesi kanssa ilman mitään vaatimuksia, niin eiköhän mies tule kourimaan ja vaatimaan seksiä. Ensin mä olen siis ollut viimeiset 24h äiti niin lapsille kuin miehellenikin, sitten mun pitäisi yhtäkkiä hypätä vaimon ja huoran rooliin, kun yksi näistä lapsistani haluaa seksiä... ei vaan onnistu.

Mä en suoraan sanottuna usko, että mun haluttomuuteni siitä korjaantuisi, vaikka lapset kasvavatkin isommiksi. Juuri nyt, jos puhutaan miehen miellyttämisestä, tämän miehen miellyttäminen ei kiinnosta mua pätkän vertaa. En toisaalta ymmärrä, miksi ihmeessä pitäisikään kiinnostaa - eihän häntäkään kiinnosta minä ja minun tarpeeni, ainoastaan omansa.

Vierailija
9/17 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eletään lapsiperheen elämää. Aina on kiire ja töitä ja kun lapset viimeinkin on saatu nukkumaan, ei osata vaihtaa siitä äitiroolista yks kaks puolisoksi ja vaimoksi. Kun on koko päivän palvellut muita, niin ei vaan JAKSA eikä kiinnosta. Hetken jos saisi hengähtää ja omaa aikaa ennen nukkumaan menoa, niin se riittää. Toisin oli ennen lapsia, silloin oli kyllä haluja useasti päivässä.

Mies lähtee aamulla töihin ja tulee illalla, on pari tuntia se kiva leikkivä iskä ja vilkuttaa sitten lapsille, että juu, hyvää yötä, iskä tykkää teistä kovasti. Minä olen aamusta iltaan ja illasta aamuun kotona, tai jos en ole niin lasten kanssa kuitenkin. Laitan ruokaa, syötän, siivoan, tiskaan, pesen pyykkiä, vaihdan vaatteita, vaihdan vaippoja, pyyhin ja pesen pyllyt, tyhjennän potat, vien roskat, nukutan päiväunille, luen sadut, paikkaan kolhut ja haavaumat, laulan tuutulaulut ja nukutan yöunille, nousen yölläkin rauhoittelemaan takaisin unille, viemään vesilasillista, käyttämään vessassa, peittelemään uudestaan. Palvelen ja passaan minkä ehdin koko ajan, ihan jatkuvalla syötöllä on joku pyytämässä ja vaatimassa jotakin. Mieskin käyttää mun äitirooliani hyväkseen minkä ehtii. Hän voi jättää likaiset astiat ruokapöytään, ei tarvitse viedä tiskialtaaseen, hän voi jättää haisevat sukkansa sinne mihin sattuu tippumaan, ei onnistu pyykkikoriin laitto. Kotitöistä on sovittu, että tietyt hommat kuuluvat miehelle, mutta joka ainoasta hommasta hän luistaa, jos mahdollista. Vituttaa olla mieheni äiti, ja vielä enemmän vituttaa, kun illalla lopultakin saisit hetken aikaa istua, hengittää, olla ihan vaan oman itsesi kanssa ilman mitään vaatimuksia, niin eiköhän mies tule kourimaan ja vaatimaan seksiä. Ensin mä olen siis ollut viimeiset 24h äiti niin lapsille kuin miehellenikin, sitten mun pitäisi yhtäkkiä hypätä vaimon ja huoran rooliin, kun yksi näistä lapsistani haluaa seksiä... ei vaan onnistu. Mä en suoraan sanottuna usko, että mun haluttomuuteni siitä korjaantuisi, vaikka lapset kasvavatkin isommiksi. Juuri nyt, jos puhutaan miehen miellyttämisestä, tämän miehen miellyttäminen ei kiinnosta mua pätkän vertaa. En toisaalta ymmärrä, miksi ihmeessä pitäisikään kiinnostaa - eihän häntäkään kiinnosta minä ja minun tarpeeni, ainoastaan omansa.

siis just näin oli meilläkin. Heitin miehen pihalle. Heti oli parempi mieli ja alko seksikin kiinnostaa.

Vierailija
10/17 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viettelisitkö hänet vaikka pyykit olisikin pesemättä, tukka laittamatta ja muutama raskauskilokin olisi vyötäröllä.

Miten on? Vai onko se vaan niin ettei nainen jaksa innostua seksistä yhden ja saman kanssa? Onko kaikki naiset moniavioisia? Onko olemassa joku joka sais tehdä sulle mitä vaan?

...koettaisit jeesata siinä pyykinpesussa ja siivouksessa? Ehkä sun vaimos on vaan niin väsynyt ja uupunut, ette jaksa edes tukkaansa laittaa saati seksistä kiinnostua?

Vierailija
11/17 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja minussa asuu todellakin (pieni) lutka (ei ihan pienikään, vaan melkoisen rietas sellainen...).

Seksi jaksaa kiinnostaa edelleen, kymmenen yhdessäolovuoden ja neljän lapsen jälkeen. Meillä voi hyvin olla pyykit pesemättä, tiskitkin vielä koneeseen laittamatta ja aamulla kello soi 5.15 kun pitäis lähteä töihin- mutta kun niin naitattaa, että muut hommat saa jäädä sikseen ;)

Meillä on parisuhteessa monta vahvuutta, jotka takaa sen että haluttomuus ei pahemmin vaivaa. Ekaksikin se, että me molemmat ollaan aina oltu hyvin kiinnostuneita seksistä ja meillä halujen määrä ja laatu on aina käyneet yksiin. Toisekseen se, että me kyetään molemmat innostumaan ja kiihottumaan ohi ns. seksintappajien eli pyykit, tiskit, pesemätön tukka, villasukat, Marimekon yöpaita tms. ei kumpaakaan meitä hetkauta suuntaan eikä toiseen. Kolmanneksi meillä on sekä kotityöt että lastenhoito jaettu kokolailla tasapuolisesti niin että mikään homma ei kaadu yksin toisen niskaan. Neljänneksi meidän suhteessa on mukana vahva henkinen yhteys jota vaalitaan ja ylläpidetään niinäkin aikoina kun rakastelukerrat harvenee olosuhteiden pakosta (kun on syntynyt lapsia, ollaan oltu kipeitä, toinen on työmatkoilla tms.).

Ap,kysyit onko kaikki naiset moniavioisia? Minä en ole, olen ehdottoman yksiavioinen. Ja kysyit onko olemassa joku sais tehdä sulle mitä vaan? Jep, kyllä mun mies saa nimenomaan tehdä mulle sängyssä mitä vaan...siitähän mä tykkään ;)

Vierailija
12/17 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies on ihan väärä muuten, mutta saa mut aina innostumaan seksistä. Mahdotonta erota, koska vedämme toisiamme seksuaalisesti puoleemme. Todllakaan ei oo asiat kunnossa, mutta jotenkin tieto mahdollisesta menettämisestä ja yhteensopimattomuudsta vain lisää kiihkoa. sairasta.

Vierailija
13/17 |
14.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

täysjärkinen, aikuinen ihminen enää tähän maailmanaikaan kuvittele, että huorat (lutkat) nauttii työstään? Ne voi "nauttia" sen suomista taloudellisista "eduista", mutta että ottaa suihin, vetää käteen, panee esim 13 miestä/ pvä/ 6 tai 7 pvää/ vko ja parittaja vie suurimman osan ansioista ... Just joo, en totisesti halua olla miehelleni huora.

Olen kuullut sellaisen sanonnan että oikealle miehelle jokainen nainen haluaa olla oma huora. Siis haluaa miellyttää, haluaa tyydyttää ja nauttia itsekin useasti. Musta tuntuu että naiset keskimäärin valkkaavat vain hyvän isäehdokkaan ja toimeentulevan perheenpään ja lompakon. Jos sellainen oikeanlainen mies olisi kumppanina niin tekisikö mielesi olla hänen mieliksi, heräisikö sinussa pieni lutka. Viettelisitkö hänet vaikka pyykit olisikin pesemättä, tukka laittamatta ja muutama raskauskilokin olisi vyötäröllä. Meillä se on niin että vaimo syyttää minua siitä kun en saa häntä haluamaan. Sanottakoon että ehdotuksia tulee kyllä suhteen ulkopuolelta, joten en kai täysin vastenmielinen ole. Miten on? Vai onko se vaan niin ettei nainen jaksa innostua seksistä yhden ja saman kanssa? Onko kaikki naiset moniavioisia? Onko olemassa joku joka sais tehdä sulle mitä vaan?

Vierailija
14/17 |
14.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on huoravertauksen (!) osalta absurdi, kuten myös lauseiden 'ovatko kaikki naiset moniavioisia' ja 'tehdä sulle mitä vaan'. Myös sanan 'lutka' käyttäminen on alentavaa, jopa naisvihamielistä.

KUKAAN ei tee minulle 'mitä vaan' muuten kuin väkivalloin. En ole miehelleni tai kenellekään 'huora'. Jos sanalla tarkoitetaan yksinomaan naista, jolla on voimakas libido, se on todella huonosti valittu ja osoittaa todella huonoa makua. Naiset ovat evoluutiobiologian valossa kaikkea muuta kuin moniavioisia ja saman ilmiön toinen puoli lienee myös se, että nainen valitsee kumppaniksi miehen, joka pystyy elättämään perheen ja suojelemaan perheyksikköä. Nykyaikana meitä ohjaavat jo muut tekijät - tai pitäisi ohjata. Luola-ajoista on jo muutama tovi, vaikka yhteiskunta on edelleen patriarkaalinen.

Siitä en itsekään pidä, että seksuaalisesta haluttomuudesta syytetään kumppania, joka 'ei saa haluamaan'. Jokainen on vastuussa omista haluistaan ja omasta nautinnostaan. Haluttomuus on kuitenkin ymmärtääkseni hyvin monimutkainen ja -ulotteinen asia, jonka taustalla voi myös naisilla olla elimellisiä syitä. *Ajoittaiset* haluttomuuden kaudet sekä miehillä että naisilla lienevät kaikista syistä normaaleja.

Aloitukseen ei ole yleispätevää ratkaisua. Emmekä pysty täällä ottamaan kantaa yksittäisen aviolitton dynamiikkaan.

Naisen kunnioittaminen (mm. pidättäytyminen huora-analogioista) on aika tärkeää. Vastavuoroisesti on ihan yhtä tärkeää, että nainen kunnioittaa puolisoaan. Seksielämä(kin) on usein kompromissi. Keskusteluyhteys on loppupeleissä tärkeämpi kuin sukupuoliyhteys.

Vierailija
15/17 |
14.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen hänelle (vain hänelle) huora. Nautin alisteisesta asemasta seksissä, vaikka joskus otan ohjatkin. Olen todella seksuaalinen pikkulapsiarjesta huolimatta.

Mieheni on ensimmäinen ja ainoa seksikumppanini, ja ajattelen hänen olevan myös viimeinen. Uskon sen vaikuttavan aktiivisuuteeni ja halukkuuteeni positiivisesti. Kun muista ei ole kokemuksia, yhdestä täytyy saada kaikki irti :), eikä seksi vielä tylsää ole ollut. Aina jompikumpi tuo seksiin jotain uutta fantasioistaan tai kokeilee uutta tekniikkaa.

Vierailija
16/17 |
14.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä oli viksusti otettu asiaan kantaa. Takana on yli neljän kymmenen vuoden avioliitto ja omistan kyllä todellisen kultakimpaleen , kun lukee näitä kommentteja. Jos keskusteluyhteys on avioliitossa kunnossa aivan sieltä ensi ihastumisesta asti, ei seksistäkään pääse tulemaan ylipääsemättömiä ongelmia. Elänmme parasta aikaa sellaista ajanjaksoa terveydellisistä syistä että seksiä ei ole lainkaan, mutta yhteisymmärryksessä pääsemme sen yli, suukottelu ja halaus molemminpuolisesti annettuna tuottaa hyvänolon tunteen, joka ei tietenkään kaikille riitä. Arkielämän kunnioitus toista kohtaan on hyvin ratkaisevaa seksinkin sujumiseen ilman mitään erikoiskikkoja, sieltä ne halutkin tulee molemmin puolisiksi. Nimim. "kokemusta on"

Vierailija
17/17 |
14.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että minulla on mies, jonka kanssa voin harrastaa seksiä jatkuvasti. elämän ei tarvitse olla täydellisesti kuosissa eikä tukka ojennuksessa kummallakaan sitä viiden minuutin oman olon tai toisen olon helpottamista varten.

meillä tosin lapset (6) ovat sen verran isoja, että selviävät jo hetken keskenään vaikkapa pihaleikeissä ja menevät ajoissa nukkumaan - itse asiassa osa asuu jo omillaan. ei meilläkään seksiä päivittäin ollut silloin kun lapsi oli vasta syntynyt tai mies oli päivän töissä ja illan raksalla, mutta ne ajat ovat kuitenkin ohimeneviä, joten kumpikin on jaksanut odottaa. ja kyllä, tarkoitan sitä, että meillä mieskin on välillä ollut haluton, eikä sekään ole suhdetta kaatanut.

tämä tosin ei auta yhtään ap:n tilanteessa. ellei se sitten auta ymmärtämään, että kaikilla meillä on haluttomat kautensa. toisilla ne vain ovat pitempiä. yleensä ne menevät ohi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yhdeksän