Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkä kokoista penistä olet saanut (pienimmät & suurimmat)

Vierailija
05.04.2010 |

Itsellä lyhin on ollut noin 18 cm pitkä, ympärysmittaa joku 14 cm. Suurimmat kalut ovat olleet siinä 25 sentin paikkeilla. Huh, huh kun ne on vaikuttavan näköisiä ja jää suuret Tuulitukka-hiuslakkapullot toiseksi.

Keskipituus on ollut varmaan jotain 20 cm.

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
05.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

15 cm pitkät ja 5 cm paksut on ollut ihan ok. Todella yleisiä tuollaiset. Parhaat kyydit olen saanut 18 cm pitkältä ja 6 cm paksulta karibialaiselta laivapojalta. On ihanaa kun on täysi ja tyydyttynyt oli sitä myötä.

Vierailija
2/54 |
05.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa vaan että todellisessa elämässä tutkitut keskipituudet on vain 14-15 cm =))

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
05.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei näemmä miehet ole ainoita jotka liioittelee vehkeen kokoa ;o)

4/54 |
05.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isoin oli mun exällä noin 25cm, kaareva ja paksu. Kumpikin oli yhtä huonoja, pienellä ei tehnyt mitään ja iso ei mahtunut. Keskikokoinen on paras, noin 13-15cm, se ei satu mutta tuntuu. En oikein usko että naiset oikeasti haluavat 25cm:stä, ehkä se on vain juttua. He eivät oikeasti ole saaneet sen kokoista, vai kuka oikeasti haluaa tunnustaa, että omaa niin ison reiän että sen kokoinen menee sisään? Minulla ei ainakaan onneksi ole sen kokoista.

Vierailija
5/54 |
05.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin huomaat ettei se ollut 25 cm pitkä.

Paras on 17 cm pitkä ja 5-6 cm paksu. Sellainen vähintään hk-sinisen paksuinen.

Iso on muutakin kuin se pituus. Paksuus on tärkeintä.

Isoin oli mun exällä noin 25cm, kaareva ja paksu. Kumpikin oli yhtä huonoja, pienellä ei tehnyt mitään ja iso ei mahtunut. Keskikokoinen on paras, noin 13-15cm, se ei satu mutta tuntuu. En oikein usko että naiset oikeasti haluavat 25cm:stä, ehkä se on vain juttua. He eivät oikeasti ole saaneet sen kokoista, vai kuka oikeasti haluaa tunnustaa, että omaa niin ison reiän että sen kokoinen menee sisään? Minulla ei ainakaan onneksi ole sen kokoista.

Vierailija
6/54 |
05.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pienin oli mallia typistetty nakki, ei kyllä tuonut tyydytystä, suurin ollut ehkä n 20 cm kohtuullisen paksu, mutta se tuntui mulle jo liian isolta. Paras on sellainen keskikokoinen : )

Vierailija
7/54 |
06.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaista blackzilla (googleta: Shane Diesel) koko luokkaa (tosin valkoista) pari vuotta sitten...

Ei enää varsinaisesti tuntunut hyvältä mutta kännissä kun olin ja voihan kehua saaneensa ISOA =)

Vierailija
8/54 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin huomaat ettei se ollut 25 cm pitkä.

Mitäs jos se olikin 26cm?

Vierailija
9/54 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä naiset eivät tiedä kuka on Blackzilla...

Tuollaista blackzilla (googleta: Shane Diesel) koko luokkaa (tosin valkoista) pari vuotta sitten... Ei enää varsinaisesti tuntunut hyvältä mutta kännissä kun olin ja voihan kehua saaneensa ISOA =)

Vierailija
10/54 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on jäänyt tyydyttämättä (toinen taisi purkautua itsestään). Yhtä isoa en vienyt sisälle, koska mielestäni isoimmatkin kondomitkin olivat sille liian pieniä ja synnyttämättömänä naisena koin, että oli liian iso minulle. Yksi isohko oli kiinni ylpeässä kantajassa, mutta oli aika veltto ja ei tehnyt mieli kokeilla. Yksi mielestäni silloin keskikokoinen oli näin jälkikäteen ajateltuna ehkä hieman keskikokoista pienempikin, mutta se paras, luovin ja kestävin rakastaja kyllä. Yksi keskikokoinen oli kiinni fiksussa miehessä, joten käytin sitä ahkerasti. Alussa se oli hieman löysä, mutta kokemuksen myötä siitä tuli kovempi ja ok.

Vierailija
11/54 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän vain ,että se on H-E-L-V-E-T-I-N epätodennäköistä. Laitat 4 nyrkkiä päällekkäin ja vielä terska paistaa. Just joo...

Ai säkö sen tiedät? Mitäs jos se olikin 26cm?

Vierailija
12/54 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopa lentää tytöillä mielikuvitus. Vai onko ne mittanauhat mukana joka panolla? Ja että 6 cm paksu kulli, kaljapullon halkaisija on 6 cm

Vierailija
13/54 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä lyhin on ollut noin 18 cm pitkä, ympärysmittaa joku 14 cm. Suurimmat kalut ovat olleet siinä 25 sentin paikkeilla. Huh, huh kun ne on vaikuttavan näköisiä ja jää suuret Tuulitukka-hiuslakkapullot toiseksi.

Keskipituus on ollut varmaan jotain 20 cm.

vitun huono provo!

keskimitta on n.15 senttiä, ympärys 3-4 senttiä. TÄMÄ ON TUTKITTUA faktaa. vitun homo!

Vierailija
14/54 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pienin on jäänyt hyvin mieleen, ei tuntunut missään kirjaimellisesti en tiennyt oliko sisällä vai ei, kun menin päälle sai pinsettiotteella ohjata vehjettä :D isoin tuntui jo kivuliaalta koska oli liian pitkä!! paras oli joskus menneisyydessä sopivan iso, voisin taas tyypittää ;)

Vierailija
15/54 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko teillä mitta mukana joka panolla?

kirvesmiehenä(naisena) tiedän että mittojen hahmottaminen ja arvioiminen on pirun hankalaa! varsinkin naisille.

kyllä sitä sitten oppii kun joutuu mittojen kanssa olla tekemisissä mutta noin perusnainen ei kyllä varmasti osaa arvioida munan mittaa senttien tarkkuudella!!

..normi kortsu on 18cm ja harvan olen tavannut jolle se ei olisi mahtunut!!

Vierailija
16/54 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyrkissä kaikkien neljän sormen pinkan leveys on vajaan 10 cm (n. 8). jos ottaa kahdella kädellä kiinni mulkusta ja päätä vielä näkyy, se on iso, siis vajaa 20 cm. Sellainen tasalle tuleva on tavallinen, sen 15 cm.

Paksuudesta on hyvä verrata omaan ranteeseen, ranteeni ympärys on n. 14 cm ja jos alkaa olla samaa kokoluokka, että omat sormet (peukku ja keskisormi) ei meinaa yltää yhteen, on paksu.

Noita pitkiä on n. 15 miehen otoksessa ollut mututuntumalla pari, yksi oli paksumpi kuin ranteeni. Yleensä siinä tilanteessa kyllä miettii vähän muita juttuja kuin senttejä.

Vierailija
17/54 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että olen pitkä nainen, jolla on vielä aika isot kädet. Eli jos omat mittasi eivät tunnu samalta, se on todennäköisesti ihan oikea havainto.

Nyrkissä kaikkien neljän sormen pinkan leveys on vajaan 10 cm (n. 8). jos ottaa kahdella kädellä kiinni mulkusta ja päätä vielä näkyy, se on iso, siis vajaa 20 cm. Sellainen tasalle tuleva on tavallinen, sen 15 cm. Paksuudesta on hyvä verrata omaan ranteeseen, ranteeni ympärys on n. 14 cm ja jos alkaa olla samaa kokoluokka, että omat sormet (peukku ja keskisormi) ei meinaa yltää yhteen, on paksu. Noita pitkiä on n. 15 miehen otoksessa ollut mututuntumalla pari, yksi oli paksumpi kuin ranteeni. Yleensä siinä tilanteessa kyllä miettii vähän muita juttuja kuin senttejä.

Vierailija
18/54 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä naiset eivät tiedä kuka on Blackzilla...

Tuollaista blackzilla (googleta: Shane Diesel) koko luokkaa (tosin valkoista) pari vuotta sitten... Ei enää varsinaisesti tuntunut hyvältä mutta kännissä kun olin ja voihan kehua saaneensa ISOA =)

Saatan olla vähän outo mutta mun mielestä vaan on jotenkin kiihottavaa kattella kun toiset naiset kiljuu kiimasesta kivusta...

Vierailija
19/54 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin yleensä naiset toppuuttelevat Blackzillan työntöjä, mutta on näkynyt joitakin jotka ilmiselvästi nauttivat Shane Dieselin käsittelystä. Mm. synnyttäneet naiset, jotka muuten erottaa helposti vatsanahasta ja tisseistä, ellei silikoneja.

Saatan olla vähän outo mutta mun mielestä vaan on jotenkin kiihottavaa kattella kun toiset naiset kiljuu kiimasesta kivusta...

Vierailija
20/54 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin yleensä naiset toppuuttelevat Blackzillan työntöjä, mutta on näkynyt joitakin jotka ilmiselvästi nauttivat Shane Dieselin käsittelystä. Mm. synnyttäneet naiset, jotka muuten erottaa helposti vatsanahasta ja tisseistä, ellei silikoneja.

Blackzilla my daugher tai jotakin niin kyllä ne ihan "melko" teinejä, no ainakin alle kolmekymppisiä mutta jokatapauksessa synnyttämättömiä. Toi synnytys --> löysä pillu on niin huono provo että huh huh