Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen LÄHIVANHEMPI jättä kutsumatta etävanhemman LAPSEN KONFIRMAATIOON?

Vierailija
21.03.2010 |

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
21.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

a) ev.lut. konfirmaatio ei merkitse miehelle mitään

b) lapselle on ihan sama onko mies läsnä vai ei

c) en keskustele miehen kanssa kuin asianajajien välityksellä. Ja tämä johtuu miehen narsismista, jos annan hänelle yhtään "narua", alkaa hän taasen vainoamaan.

Vierailija
2/9 |
21.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta voisin kysyä että millainen etävanhempi jättää kutsusta huolimatta tulematta. Isäni jonka luona kuitenkin kävin joka toinen viikonloppu ja joka lomalla olin ainakin osan ajasta ei tullut konfirmaatiooni. Ja kyllä kaivelee vieläkin vaikka tapahtumasta on jo 19 vuotta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
21.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmeisen itsekäs täälläkin olevista kommenteista johtuen.

Oman lapseni konfirmaatiossa on olllut etähuoltajan lisäksi koko isänpuoleinen suku, ja oikein hyvät juhlat saatiinkin aikaan!

Vierailija
4/9 |
21.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos isää ei kiinnosta lapsen arki yhtään, niin eipä tarvi olla osallisena juhlissakaan. Pitää ottaa koko pulla, eikä pelkkiä rusinoita.

Vierailija
5/9 |
21.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

juhlissani oli kuitenkin isänipuolelta tädit ja sedät ja serkut...

Vierailija
6/9 |
21.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pientä vittuilua jättää kutsumatta, mutta kun on niitä harmaan sävyjä myös. Kukaan muu kuin asianosaiset ei voi tietää kaikkea asiaan liittyviä juttuja, niin kyllä voi olla hyvä jättää tuomitsematta, teki niin tai näin.

Jos maailma olisi hyvä paikka ja kaikki hyvin, niin näitä etä- ja lähivanhempia ei edes olisi erikseen.

Vierailija
7/9 |
21.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja heidät kutsutaankin. Mutta heitäpä kiinnostaa lapsi ihan arkiasioissakin. Isällä ei tätä kiinnostusta ole.

5

Vierailija
8/9 |
21.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en koe hänen läsnäoloaan mitenkään tärkeäksi, minulle ihan tuntematon ja täysin yhdentekevä ihminen. (lapsi sai ylläri tapailusuhteesta, joka ei pitkälle kehittynyt, ihminen on minulle melkein tuntematon)

Vierailija
9/9 |
21.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meille kotiin. Konfirmaatio meni minulta osittain pilalle, koska exä tuli istumaan vinosti selkäni taakse. Pelkään häntä alitajuisesti vuosien pahoinpitelyn jälkeen niin, että jouduin koko ajan vilkuilemaan olkani yli.

Samasta syystä en voinut päästää häntä kotiini.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kolme